Iklan Leaderboard

Rabu, 9 November 2016

10 Suami berlawan demi cinta isteri berakhir kecewa

Bagi seorang suami atau isteri, tiada yang lebih mengecewakan apabila mereka balik ke rumah setelah pulang dari tempat kerja dengan membawa rezeki untuk keluarga, hanya untuk mendapati teman hidupnya curang bersama lelaki/perempuan lain di rumah mereka sendiri.

Inilah sebuah kisah sebenar yang sempat dirakam sehingga menyebabkan sang suami bergaduh teruk dengan kekasih isterinya sehingga berdarah dan cedera teruk, namun sang isteri tetap memilih kekasih gelapnya sehingga sang suami terpaksa berlalu pergi dengan perasaan yang sangat hampa dan kecewa.


Ingatkan hanya manusia sahaja yang tidak setia, curang dan tidak boleh dipercayai, namun rupa-rupanya penguin juga sama.


Benarlah haiwan itu kurang akalnya daripada manusia, namun tetap punya perasaan seperti manusia. Tidak mengapalah sang suami penguin, betina itu tidak layak pun untuk awak. Awak berhak dapat yang lebih baik.




P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: nat geo animal penguin fighting fight night homewrecking homewreck gaduh pasangan haiwan betina jantan curang

10 ulasan:

  1. mana tau suami isteri bukan boyfriend girlfriend??

    BalasPadam
  2. hihihi comel je cerita pasal penguin.. haiwan mmg tak dak otak tp perasaan kasih syg diorg tu tebal gila.. kat rumah ada kucing, yg dah dua kali beranak.. kdg² tu anak yg yg pertama akan jilat bersihkan si mak dan si adik².. comel je tgk!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Prrooo0oooottT

      -mr bijan-

      Padam
    2. gila hewan xde otak! sekolah mana ko belajar ni? gi masuk sekolah balik!

      Padam
  3. tragik sungguh cinta si penguin.

    BalasPadam
  4. Tangkap semua tu sembelih buat kfp, kentucky fried penguin, lazattttttt.

    BalasPadam
  5. Nampak comel je. Tapi bila dah berdarah2.. Kesian pun ada. Gerun pun ada

    BalasPadam
  6. Lain kali ko gigit je kemaluan jantan xguna tu sampai putus mr penguin. Biar dia xboleh berjimak. Tgk si betina nak setia lg x dkt jantan tu ahahaha ..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...