Iklan Leaderboard

Sabtu, 7 Mei 2016

12 Hina jodoh orang lain mentaliti tahi sakit otak

Aku jarang tulis cerita pasal artis tapi isu ni memang aku terpanggil untuk tulis bukan sebab artis tu sendiri tapi kerana entah kenapa ada orang Melayu yang mentalitinya sangat shitty. Mula-mula seorang artis lelaki yang agak kacak dan mempunyai ramai peminat perempuan iaitu Hafidz Roshdi berkahwin. Tapi lepas tu ramai pula gadis-gadis melayu tak puas hati lalu dikutuknya isteri artis tersebut di Instagram miliknya dengan mengatakan isterinya tidak cantik, berwajah kampung dan sebagainya.



Sumber FB HCL. Baca lagi di Beautiful Nara.

Lelaki suka pada perempuan yang cantik, itu normal.
Perempuan suka pada lelaki yang kacak, itu normal.

Lelaki kacak berkahwin dengan perempuan cantik, itu normal.
Perempuan cantik berkahwin dengan lelaki tak kacak, itu normal.
Lelaki kacak berkahwin dengan perempuan tak cantik, itu juga normal.

Yang tak normalnya adalah kau orang yang mempertikai dan mengutuk jodoh orang depan-depan. Apa punya shitty mentaliti kau orang ni? Seriously, bodoh mana yang sanggup kutuk pasangan suami/isteri orang lain?

Bukan pasal ni je, dulu pun bila nampak ada perempuan cantik kawin dengan pemandu lori tak hensem pun teruk suami dia kena hina. Apa la punya biol manusia macam ni.

Kalau kau orang kahwin nanti lepas tu aku hina kau depan-depan cakap apsal suami kau hodoh buruk hitam muka hitam muka jeragat busuk berlendir, apa kau rasa?

Orang yang hina jodoh orang lain ni seriously aku cakap memang ada masalah mental. Dia nak kahwin dengan siapa-siapa pun apa kau pedulik? Kau susah ke? Pergi lah jumpa pakar psikiatrik check otak tu kot-kot ada buasir kat mana-mana.

Apa kau orang ingat artis tu patut kawin dengan kau orang la sebab tu kau orang meroyan? Kesian. Serius aku kesian.

Ada orang tertarik pada kecantikan, ada orang tertarik pada tahap intelektual, ada orang tertarik pada agamanya, yang pasti aku kesian kat bakal suami kau orang sebab berkahwin dengan perempuan yang sekadar cantik di luar tapi otak kat kepala lutut.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: hina kutuk ejek jodoh suami isteri hafidz roshdi tak cantik muka kampung barai bini kawan artis pertahan haters

12 ulasan:

  1. sapa hafiz rosdi?. hero drama maghrib tv3 suku suamiku pelir boy? xda keperluan utk aku kenal. tapi bila viral aku dipaksa kenal. p manpus ko nak kawin dgn sapa pun xda kena dgn idup aku. proo0tt d muka denoutantei meyamar sirosli.

    -siroslin-

    BalasPadam
  2. setuju hina jodoh orang lebih hina dari anjing liar jalanan yang mengganggu kawasan perumahan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  3. Xde la buruk mane muka isteri artis tu. Kiut gak aku tgok nye. Msh dlm skala muka normal.

    BalasPadam
  4. Setiap apa yang Allah cipta semuanya indah indah belaka...andai kita mencemuh orang lain sama nilainya kita pertikai ciptaan Allah..*maaf bukan PC sudah cukup sempurna*...jom kita doakan yang baik2 kerana kebaikkan itu akan kembali kepada kita kelak...amin....

    BalasPadam
  5. Tak paham betul lah dengan orang suka kutuk orang tak lawa la tak segak la. Pabenda tah perangai ish.

    BalasPadam
  6. Comel je aku tgk wife dia. Nmpak bijak lak tu.
    Muka xmekap tu nmpak suci murni je.
    Tahniah Hafidz Roshdi dpt isteri yg simple n maintenance xtinggi.
    Esok2 nk kluar memana senang xpyh nk tunggu bini mekap 2jam. Heheh.
    Selamat berbahagia n semoga jodoh dirahmati Allah. Amin.

    BalasPadam
  7. manis je bini dia. Tak lain tak bukan, ini caci sebb cemburu la tuu...bajet diri sendiri cantik and lebih layak dari bini dia. Poodah!

    BalasPadam
  8. Org kita klu tgk org yg dh kahwin mula la x kena. Kritik sana kritik sini.
    Cermin diri dulu. Bangang simpan sikit kt anak cucu.

    BalasPadam
  9. yg penting mantapppp...

    BalasPadam
  10. mentaliti melayu yang banyak sangat layan drama maghrib : lelaki kacak untuk perempuan cantik

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...