Iklan Leaderboard

Ahad, 3 Julai 2016

14 Jasa wanita dalam keluarga yang jarang kita sedar

Banyak perkara yang kita nampak kecil, seperti contoh di bulan Ramadhan ini isteri atau ibu anda bangun awal ketika anda masih lagi di buai mimpi, untuk menyediakan makanan bersahur, dan selepas siap mereka kejutkan anda dengan makanan sudah pun siap dihidang di atas meja makan.

Banyak perkara yang mereka buat yang kita nampak kecil dan rasa biasa sahaja tetapi sebenarnya kita sendiri tak mampu nak buat jika kita berada di tempat mereka namun mereka boleh dan sanggup buat. Kadang-kadang kita tak sedar betapa besarnya jasa dan pengorbanan seorang ibu dan isteri demi keluarga. Maka hargailah ibu atau isteri anda dan ucapkanlah terima kasih kepada mereka.


* Sempena dengan kedatangan Hari Raya Aidilfitri ini, aku akan bercuti dalam seminggu, oleh itu mungkin tiada entry baru dalam tempoh seminggu ini ya. Jika ada yang baca blog ini setiap hari, harap dapat bersabar ya. Terima kasih.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: kasih seorang wanita perempuan ibu isteri dalam demi keluarga kejut bersahur

14 ulasan:

  1. cuti balik mana abg noob. jom la dtg beraya di rumah.

    -jannah nik-

    BalasPadam
  2. Selamat hari raya aidil fitri noob..semoga gembira bersama keluarga..kalau belum kawin tu cepat2 la noob..muda tak tunggu kita..

    BalasPadam
    Balasan
    1. noob tgh bengang pening kepala nak pikir apa jawap bila makcik2 mulut potpet2 tanya bila ko nak kawin. bila ko nak kawinm) xmalu dah tua bangka xkawin. har har har cian noob.

      -cEroSli-

      Padam
    2. dia dah kawin dah... x caya cek balik post fb dia ada reply pasal ni.

      Padam
    3. Aku belom kahwinlah, pandai je ckp aku kahwin,, pRoOtt dmuka dennou

      Padam
    4. ya betul tu. noob mana ada kawin. noob kawin dgn tangan ade la tiap2 mlm.

      -bff noob-

      Padam
  3. Hari2 baca...takpala balik ni baca buku fixi la..

    BalasPadam
  4. Selamat hari raya noob...sibuk masuk dept baru, jrg bukak BO. Sy try update komen sy secepat mungkin pasni

    BalasPadam
    Balasan
    1. dept mana tu? dept penghasilan dedak ke?

      Padam
  5. bini aku bangun panaskan air dan keluarkan kurma dari peti sejuk...selain dari tu buat sendiri...

    BalasPadam
  6. Bukan kah menyediakan makanan termasuklah sahur pada keluarga ITU tugas suami/lelaki? Apabila di disebut menyediakan makanan ianya termasuklah memasak...

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin pada noob dan pembaca yang lain...

    Cool Guy

    BalasPadam
  8. Selamat hari raya bro. Saya duduk dengan nenek saya. kadang kadang pukul 3 pagi dia dah bangun sahurr.. saya pun dengan tak sengajanya terbangun jugak. Besar jasa nenek. huhu

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...