Iklan Leaderboard

Sabtu, 2 April 2016

4 Cipta kejayaan bukan dengan jatuhkan orang lain

Tak salah untuk mencipta kejayaan anda sendiri, namun ciptalah kejayaan dengan membuktikan dan usaha sendiri, bukan mencipta kejayaan dengan memburuk dan menjatuhkan orang lain. Hal ini biasa kita jumpa di dalam bidang politik, pekerjaan, perniagaan, pendidikan dan sebagainya. Bersainglah secara sihat. Buktikan keupayaan anda agar kejayaan anda lebih manis kerana anda memperolehinya dengan usaha dan kerja keras anda sendiri, bukan dengan cara menjatuhkan orang lain.




P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: cipta kejayaan sendiri bukti keupayaan usaha tanpa memburukkan menjatuhkan orang lain

4 ulasan:

  1. dunia zaman sekarang memang macam ni........

    BalasPadam
  2. 4 st ! proOo0tT d muka KEDEPAN

    -sirosliya-

    BalasPadam
  3. Susah dah nak nampak orang yg nak berjaya sama-sama.
    Asyik nampak orang yang nak berjaya dengan jatuhkan orang lain je banyak...

    BalasPadam
  4. Situasi di atas ni sama mcm politik negara kita...sibuk jatuh menjatuhkan...last2 rakyat yg sengsara.

    Lg suka politician yg sibuk nak bantu rakyat, xde masa nak cite pasal musuh politik lain..kalau ada pun dia ucap terima kasih sbb cari kelemahan dlm pentakbiran n cuba perbaiki spy tidak berlaku lagi kelak...tp jrg benda ni berlaku sbb byk berlaku konflik of interest..sbb $$$$ kebanyakannya.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...