Iklan Leaderboard

Jumaat, 22 April 2016

0 Segmen Maharaja Lawak Mega 2016 - Minggu 13

[TONTON VIDEO LIVE STREAMING DAN BACA ULASAN] Maharaja Lawak Mega 2016 sudah hampir melabuhkan tirainya. Malam ini malam ke-13 yang juga merupakan malam separuh akhir bagi MLM2016. Tinggal 5 peserta akan bersaing malam ini untuk menempah tempat ke pertandingan akhir minggu depan iaitu Bocey, Lol, Puteh, Rayza dan Joras dengan tema Trend Terkini dan Pantun. Antara mereka berlima siapakah yang bakal ke pentas akhir seterusnya menjadi juara MLM2016?


* Setiap persembahan peserta akan dirating menggunakan Laugh-O-Meter berikut...

  • HUH??? : Tak lawak langsung, jangankan nak gelak, sakit hati lagi adalah.
  • HEH : Nak gelak boleh, tak nak gelak pun boleh.
  • HEHE: Bolehlah sikit2 gelak kesian.
  • HAHA: Persembahan yg agak menghiburkan, boleh tahan.
  • LOL: Lawak la jugak, rugi tak tengok.
  • LMAO: Memang sangat lawak sampai ketawa terbahak2.
  • ROTFLMAO: Paling lawak tahap gaban sampai pecah perut dan berguling2 atas lantai.

Tonton online streaming Maharaja Lawak Mega 2016 - Minggu 13 di bawah.






Tonton persembahan setiap peserta Maharaja Lawak Mega 2016 - Minggu 13 di bawah.

TEMA: Trend Terkini

1. JORAS (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


2. LOL (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


3. PUTEH (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


4. BOCEY (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


5. RAYZA (Laugh-O-Meter: LOL | Rating Juri: HaHaHa)


TEMA: Pantun

1. JORAS (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


2. LOL (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


3. PUTEH (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


4. BOCEY (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


5. RAYZA (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


Man of The Match: Fadh Bocey


Peserta yang tersingkir: RAYZA


Peserta ke final: LOL, BOCEY, JORAS, PUTEH


Kesimpulan: 

Ok aku tulis rumusan ni pun dah lambat rasanya. So aku pendekkan, keempat-empat peserta yang masuk ke final minggu depan bagi aku layak. Agak malang Rayza tidak dapat pergi ke final, tapi dia terkeluar bukan kerana dia tak bagus, tapi yang lain lebih bagus daripadanya, so kira beliau keluar dengan bermaruah juga lah.

Untuk final minggu depan, kalau boleh aku nak Puteh juara, bukan kerana aku penyokong mereka, tetapi kerana mereka kumpulan underdog yang bagi aku sangat meningkat persembahannya dari minggu ke minggu. Tanpa populariti yang besar, mereka cuba cari kelainan dan berusaha untuk buat orang ketawa. Joras juga begitu setiap minggu sentiasa mencari idea baru yang kreatif dalam persembahan mereka, cuma aku tak berapa gemar dengan lawak kotor dan double meaning yang diselit-selitkan dalam persembahan mereka.

Namun jika diukur pada populariti, aku jangka yang akan menjadi johan adalah Bocey, diikuti dengan Joras, Lol dan Puteh. 


Ranking aku untuk persembahan Minggu 13:

TEMA: Trend Terkini

1. PUTEH (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
2. JORAS (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
3. LOL (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
4. BOCEY (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
5. RAYZA (Laugh-O-Meter: LOL | Rating Juri: HaHaHa)

TEMA: Pantun

1. JORAS (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
2. BOCEY (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
3. PUTEH (Laugh-O-Meter: ROTFLMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
4. RAYZA (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)
5. LOL (Laugh-O-Meter: LMAO | Rating Juri: HaHaHaHa)


Kredit gambar: Fanpage Maharaja Lawak
Kredit video: Fanpage Pencuri Movie
Laman rasmi MLM2016: http://www.maharajalawakmega.com.my/




tags: segmen review ulasan maharaja lawak mega 2016 mlm tonton watch full video live online streaming siaran langsung peserta ranking rating undian keputusan tersingkir kedudukan teratas terbawah ac mizal hos juri video penuh download youtube hd astro mustika warna markah reza saywho chilok awok,kavin shake bora puteh xola enjen bos cham bocey jaros lol episod minggu 13

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...