Jumaat, 29 April 2016

4 Dilema seorang muslim ditentang muslim yang lain

Adalah menyedihkan tatkala seorang muslim cuba menegur dan menasihati akan kesilapan seorang muslim yang lain dengan baik dan sopan, datanglah rakan dan pengikut muslim yang ditegur itu beramai-ramai demi mempertahankan hal yang salah itu...

Pelukis: Aika

Amat malang apabila seorang muslim itu ditentang oleh muslim yang lain hanya kerana mahu menyampaikan nasihat dan menyatakan kebenaran.

Dan lebih malang jika kita hanya mampu melihat tanpa mampu berbuat apa-apa...


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: dilema muslim ditentang orang islam sendiri macai dakwah kebenaran nasihat tazkirah teguran

4 ulasan:

  1. itulah kesedihannya...

    BalasPadam
  2. maka janganlah kamu curse hafiz selfiedun punya buku punya kata pujangga punya gambar punya muka. sesungguhnya ramai orang di belakangnya akan bash kamu kerana buku nya setaraf arena wati kalaupun tidak zaaba. orangnya pun putih hensem tinggi macho serupa leonardo dicaprio. 1st time di dunia org terbitkn gambar sendiri dgn koleksi caption. menyesal aku belek buku niece td. patutla smlm mintak rm 50.

    BalasPadam
  3. Life is hard.....tp manusia hanya ambil port kalau ada kepentingan x kira duit, pangkat, dll.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.