Iklan Leaderboard

Jumaat, 15 April 2016

7 Hubungan sumbang mahram tak mustahil akan diiktiraf

Kim, seorang wanita berumur 51, bertemu semula dengan anak kandungnya Ben yang kini berumur 32 tahun kira-kira 2 tahun lepas. Kim menyerahkan Ben kepada keluarga angkat sejak lahir dan tidak pernah lagi mendengar khabar berita anaknya itu.

Kini, Ben tinggalkan isterinya untuk bercinta dengan ibunya, melakukan hubungan kelamin, merancang untuk berkahwin, mahu mempunyai anak bersama, namun tidak mengakui yang hubungan mereka itu adalah sumbang mahram atau incest, sebaliknya Genetic Sexual Attraction (GSA) iaitu tarikan seksual di antara ahli keluarga terdekat.

Oh ya, ini kisah sebenar yang berlaku di US seperti yang dilaporkan dalam akhbar ini.

Berita penuh boleh layari pautan berikut:

Di barat juga buat masa ini hubungan sumbang mahram ini tak dibenarkan dan menyalahi undang-undang. Tapi bila dah ramai, mereka akan memperjuangkan hak mereka untuk bercinta dan berkahwin sesama ahli keluarga atas nama kebebasan manusia. Mula-mula undang-undang menerima mereka, kemudian mereka akan paksa orang lain untuk menerima mereka. Akhirnya orang yang tak menerima mereka pula akan dilihat jumud, teruk dan dilabelkan sebagai fobia.

Hal ini tak mustahil di barat, seperti mana mereka sudah pun mula menerima dan mengiktiraf golongan LGBT dan perkahwinan sejenis.

Ya, begitulah apabila manusia mentafsir hak kebebasan mengikut logik dan kepala hotak mereka sendiri, bukan berlandaskan kepada agama.

Dulu mahu manusia mengiktiraf hubungan seksual sesama jenis. Homoseks, gay, lesbian.
Kemudian mahu kita mengiktiraf penukaran jantina dan jantina hibrid. Pondan, mak nyah, pengkid, tomboy, shemale, transgender.
Akan datang mahu manusia mengiktiraf hubungan sumbang mahram.
Tak mustahil satu hari nanti mahu kita mengiktiraf hubungan dan perkahwinan antara manusia dengan haiwan, robot, patung seks, watak anime dan sebagainya.

Nasib baik dalam sains definisi jantina cuma ada dua. Lelaki dan perempuan. Jantan dan betina. Male atau female. Kalau nak melayan suruh tambah klasifikasi jantina lain seperti "lelapuan", "peremki", "lelaki di luaran, perempuan di hati", "wanita di luar, lelaki di hati" dan sebagainya memang bodoh lah.

Tak salah nak meniru dan mencontohi barat atau negara atau bangsa lain di mana-mana pun di muka bumi ini, tapi ambil yang baik seperti ilmu pengetahuan, teknologi sains, sikap yang baik, budaya kerja yang rajin dan sebagainya, bukan meniru dan menerima benda yang bodoh dan merosakkan.

Kita dengan mereka manusia yang sama.
Bezanya kita ada agama... dan iman.

Dan kalau kita asyik nak mempertahankan mereka atas dasar kebebasan manusia berbanding mempertahankan agama kita sendiri, tanya balik diri kita, untuk apa kita kekal beragama?


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: sumbang mahram incest sex married marry kahwin sejenis lgbt lesbian gay homosex bisexual biseksual transgender penkid pengkid pondan mak nyah shemale tranny kim west ben ford

7 ulasan:

  1. barat dgn kebebasan mutlaknya....

    BalasPadam
  2. owh tidak.... dulu ada news kat amerika pasal anak perempuan jadi kekasih bapak dia sendiri urghhhh leps ni apa pulak galakkan kan kawin ngan binatang sendiri pulak.... urghh jauhkan la keluarga dari sifat yg lebih hina dari binatang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kanina lu rosli tuka nickname. patut la dah lama xnampak komen sirosli lu dah tuka nickname rupanya. prooottT d muka ko..

      Padam
  3. tapi yg pelik ada juga seekor makhluk ni bekepala botak berbibir pink serta berperut boroi di negara bangelasia bersahabat baik giler dgn negara mengiktiraf lgbt, geng kunyit, sumbang mahram ini. siap ajak berselfie lagi . wahahaehehehe .. jahanam..

    BalasPadam
  4. So, para pejuang kebebasan bersuara dan hak asasi manusia di Malaysia tak nak perjuangkan incest ke? Waktu berjuang utk LGBT macam gempak sangat je bunyinya...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...