Iklan Leaderboard

Khamis, 2 Julai 2015

11 Lagi kumpulan Melayu bergaduh di bazaar

Serius, aku ingatkan kumpulan gangster melayu bergaduh sesama sendiri cuma wujud acah2 dalam filem melayu je, rupa2nya memang benar2 wujud. Masuk ni dah berapa banyak kes melayu gaduh kat tapak bazar daaa. Menakutkan betul. Lebih baik aku membeli belah kat pasaraya cina dapig, sekurang2nya setakat ni takde la adegan melayu gaduh dengan melayu kat pasaraya atau supermarket.


Video diambil daripada FB Friends of PDRM. Menurut caption di posting tersebut:
VIDEO Rakaman pergaduhan antara dua kumpulan Melayu.
Difahamkan salah seorang dari rakan dari kumpulan (belah kanan) dibelasah teruk hingga berdarah di kepala.
Punca dia dibelasah masih tak dapat dipastikan. Seperti dalam video mereka bergelut dan bertengkar hingga ada unsur ugut.
Satu je Admin nak tanya. Korang bergaduh ni dapat apa?
Nak bergaduh sampai salah sorang mati baru puas hati?

Harap kita lebih bersabar lah, apa-apa pun boleh dibawa bincang.
Kita kan dalam bulan Ramadhan ni. Tak sepatutnya bergaduh-gaduh macam ni..

Terima Kasih pada sahabat yang kirim Video.

Siap suruh ambik pistol dalam kereta lagi. Really?

Seram. Serius seram




tags: kumpulan gangster melayu gaduh tapak bazar bazaar pasar jalan taiping klang tumbuk ambil pistol geng botak pekida 3 line ayahanda abang long rebut tapak samseng

11 ulasan:

  1. Huhu..syok woo tgk bangsa baru nak up. Politik ekonomi sosial semuanya berterabur. Adat la..bangsa Belanda buat dyke tu 2000 tahun Noob. Banjir setiap tahun mcm Kelantan..inikan pulak Melayu!

    Sabar yer..tunggu tahun 4000 baru kita boleh maju setaraf Afghanistan.

    BalasPadam
  2. INB4 Melayoo sama Melayoo gado, Cina tepok tangan!

    BalasPadam
  3. soooo freakin childishh! ergh!

    BalasPadam
  4. zaman sekolah main, bila kerja malas.

    melayu, tak bodoh, miskin.

    BalasPadam
  5. apesal simpan pistol dlm kereta eh? hehe.. anyway. singgah balik sini :D

    BalasPadam
  6. Ni geng2 siang tak pose la ni. Dah tua2 bawak la bertaubat. Cuba la malam2 pi solat kat surau..luangkan masa mengaji. Ni tak..dengan bertatu bagai.ingt org takut ke? Zaman pak kaduk dulu boleh la. Zaman sekarang bile tgk pun rasa kesian. Mcm tak dpt petunjuk tuhan langsung.

    BalasPadam
  7. asal laki tu bukak baju ? ko ingat badan ko sado ? dah lah boroi geli aku tegok

    BalasPadam
  8. Baru la sebijik KL gengster dlm wyg...papepun org Melayu kdg2 suka beremosi...pi lantak la apa nk jadi janji aku puas!...last2 kaum laijlain tepuk tangan n kata x mampu takbir negara klau selalu bergaduh mcm budak kecik.

    BalasPadam
  9. Ni semua samseng taik minyak....

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...