Jumaat, 12 Februari 2016

17 Orang lelaki jangan tayang bontot ketika solat

Ada orang lelaki suka pakai baju yang ketat, sendat dan singkat bila pergi keluar jalan2. Mungkin pada mereka nampak lebih stylo, sado dan sebagainya. Aku sendiri tak kisah pun lelaki yang suka pakai baju ketat, sendat dan singkat ni sebab takde kaitan dengan aku. Malangnya dah banyak kali aku jumpa terutama di shopping mall, bila nak solat kat surau diorang akan terus solat dengan baju singkat mereka, dan kau tau apa yang akan berlaku?

Sewaktu mereka tengah sujud akan kelihatan pemandangan yang sangat buruk dan menggelikan bila mana lurah bontot yang berkerak akan terkelihatan keluar kerana bajunya yang terlalu singkat dan seluarnya terlondeh ke bawah.


Tolonglah orang lelaki, orang perempuan yang freehair dan tak tutup aurat sekalipun, bila time mereka nak solat mereka pun pandai cari telekung untuk tutup aurat mereka dengan sempurna, inikan pula orang lelaki yang aurat mereka lebih mudah dijaga berbanding kaum wanita.

Waktu nak bersolat pastikan aurat kita terjaga, terutama bagi lelaki yang gemar pakai baju ketat, sendat dan singkat. Kalau nak mudah pakailah baju yang besar atau labuh yang melepasi punggung, tak pun pakai je kain pelikat yang disediakan kat surau2 tu. Aurat korang pun terjaga, solat korang pun tak terbatal, jemaah kat belakang pun takde rasa nak termuntah.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Cara pembelian boleh klik pada gambar di bawah:

Buasir Otak: The Komik




tags: orang kaum lelaki jangan tayang bontot punggung lurah ketika solat sujud baju singkat sendat ketat senteng

17 ulasan:

  1. Lelaki yg solat dengan keadaan diatas,automatik solatnya terbatal..auratnya terdedah..
    -lanun-

    BalasPadam
  2. Baju tak cukup kain akibat tekanan kos sara hidup yang semakin meningkat,baju labuh semakin mahal, ini semua salah kerajaan dan sekutunya

    -macai politik

    BalasPadam
  3. sudah2 la aktivity proot3 nye..cm bdak2 korg ni

    BalasPadam
  4. preeEeeEttT Croo0OtT !

    -lanun-

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. agrhh lega baq aangg..

      -mat selan-

      Padam
  6. agrhh lega baq aangg..

    -mat selan-

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. org sama bro. iaitu mat selan. u now mat selan? btw proOot siket d muka ayam aperika.

      -mat selan ft sirosli-

      Padam
  8. Cerita bontot jantan plak. Korang ni buat aq duduk tak senang aje.

    BalasPadam
  9. Wau...lurah bontot....lurah kunyit

    BalasPadam
  10. Salam 2.6b

    Hanya wayang
    1. Jawatan menteri seperti shahidan dan shahrizat hanya wayang tiada fungsi.
    2. Bangunan hospital besar dan gah di setiap daerah tapi nak bersalin kena refer hospital di ibu negeri sbb yang lain tu hanya wayang.
    3. Tukang ajar untuk anak anak rakyat atau ahli akademik bersepah-sepah macam puntung rokok tetapi 70% akademik teruk, minta tengok results upsr-spm jika tak percaya.
    4. Umum projek bantu rakyat berjuta-juta, tapi tak sampai ke akar umbi sebab beri adik beradik dan kroni siap buat rumah sewa lagi, contoh flat pprt.
    5. pemimpin bersama berdemo bila kampung melayu diambil dap tetapi 50 tahun perintah geran satu kampung letak nama sendiri bila datang tawaran berjuta daripada pemaju sendiri yang jual sendiri berdemo.

    #KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM > 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.heee

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.