Iklan Leaderboard

Ahad, 3 Jun 2012

6 Bukan kerna nama

Mengikut laporan Kosmo, Esah Ya, 50 dihalau dari rumah kerana perbezaan fahaman politik.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0603&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm

Gambar dari Kosmo


OK, aku , taklah berasa percaya sangat terhadap Kosmo kerana mempunyai rekod paparan Berita yang tak sama dengan kejadian sebenar. Lagipun Kosmo adalah media penyokong kepada Berbaris. Dan aku tidaklah menyokong yang Berpakat. Sebagai seorang atas pagar dan tidak mempunyai pendirian, semuanya menunngu keputusan akhir sahaja.

Tapi kejadian diatas benar-benar sudah berlaku, maka aku boleh kategorikan penduduk Malaysia adalah sudah reput mindanya.

Rotten.





Aku berharap peristiwa di atas tidak berlaku.




6 ulasan:

  1. Apakan daya..peristiwa di atas sudah berlaku..

    BalasPadam
  2. Tak apa..sementelah dah masuk paper, lps ni ramai la yg offer nak jadi wonderpets, boboiboy, kluangman..pastu masuk paper lagi..

    Anom jr

    BalasPadam
  3. Biasalah, fanatisme terjadi di mana2 tempat kat dunia ni.Fanatik parti, k-pop, bola, artis.

    BalasPadam
  4. sebab tu ler baru tahun lepas saya mengundi..pobia tengok saudara sendiri begaduh kerana berbeza fahaman politik...huhuhuhu mujur dah ada rumah sendiri..gaduh pun sapa nak halau..




    burn mind

    BalasPadam
  5. Sebab ini la ramai orang kata mentaliti ramai rakyat Malaysia belum matang, masih belum boleh menerima perbezaan ideologi politik walaupun sesama ahli keluarga.

    BalasPadam
  6. jangan fanatik politik,fanatik filem porno lagi bagus ;D

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...