Iklan Leaderboard

Isnin, 4 Jun 2012

13 Transformasi Seorang Jason Mraz

Jason Mraz sangat terkenal di Malaysia. Beliau akan mengadakan konsert pada 19 Jun nanti.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0604&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_02.htm



Biografi beliau boleh wiki di sini.

Beliau dapat masuk ke Malaysia buat Konsert kerana imej bersih beliau. Dan fesyen Mraz Hat pernah menjadi kegilaan remaja dan douchebag di negara Malaysia yang bertuah ini.




Siap ada lagu I'm Yours dalam Bahasa Melayu lagi.....Sila Youtube. Begitulah hebatnya Jason Mraz ini.

Tapi imej terbaru beliau ...



Pada aku, masih ok. Cuma ramai douchebag dan awek marhaen yang lain pasti kecewa kerana Jason Mraz memilih untuk berfesyen ala surfer ..

.



Beliau bernama Nat Young dari Australia http://en.wikipedia.org/wiki/Nat_Young.


....Harap-harap jangan tiba tiba jiwa-jiwa  marhaen Malaysia ikut surfer pulak. Biasalah orang Malaysia ....fesyen tak masuk akal pun diikutnya....macam di bawah..



Haa....itu Jason Mraz..atau mungkin klon dia.....Huishh Simpang Malaikat 44 ...

13 ulasan:

  1. apekah , hahah , memg kecewa , hehehe ~

    BalasPadam
  2. Comel je baby tu pakai Mraz Hat. Hehehek =D

    BalasPadam
  3. jenuh la depa nak simpan jambang pulak..kahkah

    BalasPadam
  4. konsert jason mraz patut kena bantah kerana dia berpakaian seksi lebih teruk dari k-pop. ada ke patut pakai spenda je. jom boikot

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana bole mcm tu...boikot spender sudah ler...muehhehe,,..

      Padam
  5. tak boikot pun memang aku tak akan pergi

    BalasPadam
  6. Sepatutnya Jason Mraz ditarbiyah supaya di masa akan datang beliau akan berpakaian lebih sopan. Tak perlu boikot.

    BalasPadam
  7. im o in adjusthing d matter...i'm blurr

    BalasPadam
  8. dayz un minat gx die nie, lgu i'm yours to smpai skunk msih ag mlekat dlm kple dayz nie.. ^_^

    BalasPadam
  9. Popular giler hat Jason Mraz dlu kan. hahaha.. jalan mana pun, mest ad sorang yg pakai hat mcm dia tu >.<

    BalasPadam
  10. JASON MRAZ kini tampil dengan imej sedikit 'nakal' berbanding imej bersihnya sebelum ini.hihi

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...