Iklan Leaderboard

Jumaat, 8 Jun 2012

13 Penembak Olimpik

Nur Suryani Mohd Taibi - adalah seorang penembak negara yang berjaya ke Olimpik London 2012.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/SuryaniterharuperhatianNajib/Article

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0608&pub=Kosmo&sec=Sukan&pg=su_08.htm






Keprihatian Abg Najib (PM) terhadap Suryani yang sedang hamil 8 bulan meminta suaminya ikut serta supaya dapat ikut ke London unutk menyokong beliau.


" Media Prima Berhad (MPB) menggerakkan inisiatif menerusi unit berita sukan bagi mengumpul sumbangan daripada orang ramai tidak kira dalam bantuan kewangan, tiket penerbangan atau penginapan. Orang ramai yang ingin menyalurkan sumbangan boleh menghubungi Norhaizan (MPB) atau Nuradilah (NSTP) di talian 03-77266329 atau 03-2056930 " Bharian.

 Untuk jiwa-jiwa marhaen dan tak berapa marhaen, nanti mesti isu nie dibesarkan-besarkan.

Contoh sinikal kepada ahli sukan Malaysia yang bertanding di luar.

1. Kenapa kena bagi derma pada beliau ? Baik tolong orang miskin....


2. Dah tau mengandung pun lagi nak pergi menembak ? 


3. Boleh menang ke beliau ? Membazir aja duit rakyat..


4. Ini mesti nak dapatkan sokongan rakyat, maklumlah dah dekat PRU...


5. Kau nak kena tembak..


6. ..............


Apa-apa pun, semoga berjaya di Olimpik 2012 kepada beliau.

13 ulasan:

  1. biasa la tu..mindset sorang2 len.kenape kerajaan tak tanggung ke?

    BalasPadam
  2. Massimo Taibi...penjaga gol Manchester United

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penjaga gol terburuk pernah dimiliki Manchester United!

      Padam
  3. Kalau kalah, orang mengata jugak, kalau menang pun nanti gerenti orang mengata jugak..

    BalasPadam
  4. good luck to her. semoga dia berjaya nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya asyik tgk gambr awak sambil 'menembak'.

      Padam
  5. 6..... poen ku berair..

    BalasPadam
  6. laa tak tau lak suryani ni dah kawen.. tup2 dah ngandung 8 bulan dah!! haha

    BalasPadam
  7. dino.yp@gmail.com14 Jun 2012 10:31 PG

    salah satu kejayaan pemerintahan UMNO!

    BalasPadam
  8. masalah nye bkn "baek bagi derma kat org miskin"
    masalah nye , bile najib ckp suruh suami dia ikot, asal tak tambah bajet untuk suami dia?? bodoh betul

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia tau sebut je... yg susahnye org lain

      Padam
  9. membazir je dia pegi olimpik..hampeh n haram da la xpcah rekod sendri lgsung..MENCAPAP je lebey!!!!!!!!

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...