Selasa, 2 April 2013

49 Tanda2 pilihanraya semakin dekat

Tanda2 pilihanraya semakin dekat adalah dengan lambakan bahan lucah yang semakin tidak terkawal. Mahukan update terkini bahan2 lucah orang2 PR? Boleh tengok kat blog 1cilipadi dan Papagomo, anda pasti tidak akan ketinggalan untuk mendapatkan bahan2 lucah para pemimpin PR.


Seperti yang aku cakap kat sini dulu, kalau dah ada bukti, buat report kat Jabatan Agama dan dakwa kat mahkamah. Tak perlu jaja cerita lucah kat satu dunia. Sama macam kes Ketua Penerangan PKR Merbok, Saharuddin Hamid. Kalau betul dia melancap depan webcam laptop sambil membuat sex chat seperti yang digembar-gemburkan, nampak sangat dia bermasalah dan senang sangat diperdaya oleh pihak lawan. Tapi kalau benda tu adalah palsu atau fitnah, jawablah sendiri kat akhirat nanti.


Sama seperti berita rekaan pasal isu tu yang ditulis oleh Papagomo kat sini, tapi kat bawah tu dia tulis sumber dari Sinar. Sinar apa? Sinar Harian? Sinar.FM? Aku cari di Sinar Harian langsung tiada berita tu. Dan ia terus disebarkan di blog2 dan di forum2 tanpa kaji selidik.

Tak dinafikan bukan tak pernah pemimpin PR sebelum ni mempunyai masalah moral seperti kes adun bekas PKR Mohd Osman Mohd Jailu dan Jamaluddin Mohd Radzi yang pernah didakwa atas kesalahan rasuah dan habuan seks sehingga menyebabkan mereka meninggalkan parti dan berlakunya krisis politik di Perak pada tahun 2009 sehingga terjadinya peralihan kuasa kerajaan negeri. Walau takde video disebarkan, mereka masih boleh dihadap dan didakwa ke mahkamah. Dan pernah juga seorang ustaz PASTI yang kisahnya dibongkar sendiri oleh seorang blogger pro-PR.


Namun wujudnya orang2 macam ini tak boleh menggambarkan keseluruhan orang PR macam tu. Dan wujudnya orang2 seperti DS Khir Toyo, TS Isa Samad, DS Chua Soi Lek dan lain2 pemimpin dalam BN yang pernah mempunyai rekod tidak baik juga tak boleh menggambarkan keseluruhan orang BN macam tu juga.

Cuma apa yang nak disampaikan di sini adalah perlu ke sebenarnya video2 dan gambar2 lucah pemimpin disebarkan kepada umum? Sama juga dengan kes video lucah Chua Soi Lek, tak perlu pun disebar dan diupload ke Internet untuk tontonan umum, bawa sahaja bukti ke mahkamah. Sebelum ini pun banyak kes2 khalwat dan bersedudukan yang melibatkan pegawai2 tinggi dalam kerajaan yang tak perlu pun dirakam video dan disebarkan kepada umum tapi masih boleh didakwa di mahkamah.

Adakah kita nak membentuk pemikiran masyarakat dengan lambakan bahan2 lucah sampai di akhbar2 nasional dan berita2 di TV juga tidak ketinggalan menyebarkan kisah2 lucah ini.




tags: ketua penerangan pkr merbok saharuddin hamid melancap lancap onani depan komputer webcam video sex chat facebook zuria zaireen kantoi pemimpin adun exco perak bekas mohd osman mohd jaiu jamaluddin mohd radzi rasuah habuan seks perempuan china md zan durany ustaz pasti sembang borak lucah kisah bahan

49 ulasan:

  1. Umporno katakan. Nasib baik Maria Ozawa tak datang malaysia.

    admin BANkami

    BalasPadam
    Balasan
    1. penjilat jubor nuar dikesan

      Padam
    2. 10 DALIL UMNO/BN WAJIB DITOLAK : http://unclemajid.blogspot.com/2013/03/10-dalil-anda-mesti-tolak-umnobn-pada.html

      Padam
    3. tak payahla ko nk promote blog hanjing ko tu kt sini.

      Padam
    4. Saya bagi pihak suara pakatan rakyat ingin memaklumka bahawa, semua pendedahan ini merupakan konspirasi dan sandiwara terancang untuk menjatuhkan karier politik pemimpin veteran seperti Lim Kit Siang, Nik Aziz, Hadi Awang dan Anwar Ibrahim..
      marilah bersatu di bawah payung PR agar pemimpin-pemimpi suci ini akan terus berjuang ke putrajaya untuk mencapai cita-cita masing-masing..

      Padam
    5. seronoknya pencacai PR melihat kelakuan pemimpin mereka.. dah buta hati ke? sikit2 superimpose, sikit2 edit, yang ni tak taulah apa korang nak cakap.. aku sbg bukan politicalfags dan pengundi atas pagar sudah meluat dgn org PR dan penyokong2nya.. pls.. jgn anggap suara korang kuat kerana 'silent majority' iaitu pengundi atas pagar yang selamani tak komen apa2, memerhati gerak geri anda, yang akan menentukan siapa menang..

      Padam
    6. Ntah la mana PR mana BN sebab dedua ada agen dalam parti lawan..

      Agen ni nampak cam bagus ahli setia kunun je tapi sebenarnye buat provokasi bagi menjatuhkan parti..

      Padam
  2. Siapa Maria Ozawa? Politician Jepun ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jeneral masa perang jepun dulu

      Padam
    2. hmmm name cam pompuan? memand ad jeneral tersebut masa Jepun dulu?

      Padam
    3. kah....kah...kah.....

      Padam
  3. Balasan
    1. kes balas membalas jubur..

      Padam
    2. kejadian aneh dan misteri...seorang lelaki bermisai tebal kantoi merancap depan webcam dan aksinya telah dirakamkan...

      Padam
  4. patut dah pilihanraya dah

    BalasPadam
  5. apa2 cerita dari papagomo susahla nak dianggap fakta atau kebenaran.

    reputasi buruk papagomo mengatasi segala2nya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. reputasi buruk? X makin ramai lg dah percaya papagomo, nak percaya atau x? PKR xkan dpt menang sebb, apa? sebb diorang dh start mendidik lambakan lucah dan berahi diseluruh Malaysia.....dan Xkan menangnya PKR.....selagi rami nyer penyakit masyrakat yg degil mcm lembu charizard

      Padam
    2. siapa sebenarnye papagomo :) takda sape nak ngaku sebab kes mahkamah berduyun menunggu.. lol.

      Padam
  6. skmm tolong lah tunjuk yang korang ada integriti. kalau pihak BN yang kena cepat jer korang cekup. kalau pihak lawan yang kena takder plak nak buka kes.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn nk sebok lah lobot, main2 dgn babidoll ko aje la

      Padam
  7. there goes the moral, flushed down the drain... again

    nothing new....

    BalasPadam
  8. mg slah melancap tu. tapi aku nk nyatakan kt malaysia ni dier sorg ke yg melancap? org lain pn wat gk. the issue is malaysia ni dah jadi negara yg bebas menunjukkan video lucah org lain! relax je tayang video lucah org lain merata demi nk tunjuk salah org lain. hal ni pn skmm tutop mata. wtf?? ni negara islam ke? wa respect malaysia!!

    -wakil pihak anon-

    dari anon14

    BalasPadam
  9. adoii melancap depan letop hahaha....

    BalasPadam
  10. itu la caranya abng noob..

    Cara untuk menguasai rakyat adalah jangan bagi mereka cerdik dengan.. salah satunya ialah lalaikan dan lambakan dengan bahan lucah dan hiburan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. abg noob? sedap ke jilat jubo si noob ni.

      Padam
    2. mana kau tau dia ada jobo?

      Padam
  11. kat blog pr pun bnyak lucah la derr........

    BalasPadam
  12. agaknya noob kunyit tengah sangap nak isap kote orang2 pr, jadi dia cari la video lucah orang2 pr kat blog bn.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. tolong komen di blog saya yg semakin kurang mendapat sambutan. komen saudara amat dihargai.

      Padam
  13. klau x, mesti ko prasan kat blog pr pun bnyak lucah....tapi kenapa ko sebut blog bn je?? nampak sangat noob tengah stim kat orang2 pr...mohon penjelasan dari kote noob sendiri.....

    BalasPadam
  14. noob kantoi cari video lucah orang2 pr.....video lucah orang2 bn kat blog pr ko x nak ke?? x minat ye??

    BalasPadam
    Balasan
    1. mad...ada ke video lucah org bn kat blog pr?bagi link pls.setahu aku org2 bn je yg minat berpolitik dgn benda2 lucah ni.

      Padam
    2. video lucah mak ko main dgn bapak ko aku ada ko nk tengok?

      Padam
  15. Tanda2 pilihanraya semakin dekat sekarang ni mempunyai korelasi berkadar terus dengan tanda2 hari kiamat semakin dekat.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. apsal... suke ler tue kiamat dah dekat kan?.. huuhuhuhu...

      Padam
    2. Kiamat ke tak semua orang musti akan mati punya..

      Padam
  16. nmpk sgt noob pro-pr.. ape la kau ni noob, nk slhkn bn jer..pr sume nk kasi btol..

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  18. Semua ini hanya konspirasi dan sandiwara jahat UMNO-BN.
    Mari bersama PR untuk kelangsungan karier politik veteran Nik Aziz, Karpal Sigh, Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim dan Hadi Awang!

    BalasPadam
  19. PM Najib telah membuat pengumuman Parlimen bubar berkuatkuasa hari ini..


    BalasPadam
  20. Dia cakap hari ni tapi sebut tarikh 3 April 2012 huhu dah setahun bubar :D

    Adeh.. tersasul ni..
    Mungkin pru12 parlimen 12 maka nak sebut juga 12 huhu..

    BalasPadam
  21. Yess akhirnya telur jibby yg sekian lama di simpan oleh kakmah sudah di temui. anwar brahim mnunggu masa utk rampas takhta. Pemimpin BN yg korup dan tak amanah mula ketar lutut.

    Jln kan t/jwb mngundi. undi calon yg bjuang utk rakyat bkn bjuang utk memenuhkan tangki najis kroni2. ini lah kuasa rakyat. lue pemimpin nasib lue di tangan rakyat. di tangan gua. Sama ada lu kekal atau lu berambus.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rakyat takkan menang punye caye le

      Padam
    2. sekarang bergantung kepada SPR harap SPR2 ni dapat menjalankan tangungjawab dengan amanah.. kalau main tipu harap tuhan turnkan bala kat diaorang..

      Padam
  22. mana-mana parti semua mempunyai motif dan manifesto yang bagus... yang mencorakkannya adalah ahli-ahli di dalam parti itu sendiri... :)

    BalasPadam
  23. tak payah lah noob nak bela pemimpin PR ni, memang video dan gambar camera laptop dari pejabat si PKR mangkok tengah skype dengan marka/ bini orang tak tau...
    pastu tunjuk anu dia dengan camera laptop...
    dia tak sedar aksi dia tu boleh di rakam...bodoh tak boleh di ajar....
    pasal yang papa gomo tulis tu just joke yang tak kan dikuarkan statement dia oleh mana2 pemimpin daaaa....
    sama macam PR kuarkan berita utusan malaysia kata rosmah menabung dari kecik...
    yang penting isunya yang dia dok me*****p dalam pejabat waktu kerja pulak apahal????????

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.