Isnin, 24 Jun 2013

26 Awek gemuk pun comel juga

Awek2 walaupun yang berbadan gemuk atau gempal, tak bermakna anda tidak boleh mendatangkan nafsu kepada orang lelaki. Ada juga lelaki yang suka dan taste mereka adalah kepada wanita yang gempal dan chubby2 cute gitu. Oleh itu sila sentiasa berhati2 bila bersama dengan orang yang tidak dikenali, kerana zaman sekarang lelaki pakai songkok atau kopiah dan berwajah tua muka ustaz2 pun belum tentu baik.

Gambar hiasan awek chubby
'Awak gemuk tapi comel'

KUANTAN - “Awak ni gemuk tapi comel." Itulah antara ungkapan diucapkan seorang pemandu teksi sebelum bertindak mencabul seorang penumpang wanita yang menaiki teksinya ketika dalam perjalanan ke sebuah pusat membeli-belah di bandar ini, kelmarin.

Wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Wanda berkata, kebiasaannya dia akan duduk di bahagian belakang setiap kali menaiki kenderaan awam itu, namun disebabkan cuaca panas terik pada hari kejadian, dia memilih untuk duduk bersebelahan pemandu kerana lebih dekat dengan penghawa dingin.

Tambahan pula katanya, dia sendiri tidak sangka pemandu teksi itu akan bertindak sedemikian kerana nampak seperti seorang berpendidikan agama.

“Pada awalnya, kami hanya berbual kosong. Namun selepas itu, topik perbualan menjadi agak pelik kerana dia tiba-tiba mengatakan saya seorang wanita gemuk dan perlu jaga pemakanan.

"Perbuatan pemandu teksi itu mengundang rasa tak selesa untuk berbual lebih lanjut. Malah melalui ekor mata, saya perhatikan dia kerap menjeling pada saya," katanya.

Wanda berkata, dia hairan apabila pemandu itu berbicara mengenai topik berkenaan kerana pemandu itu tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sedemikian memandangkan mereka tidak kenal antara satu sama lain.

Katanya, lebih memeranjatkan lagi apabila pemandu itu bertindak memegang tangan dan mencubit pipinya sambil mengatakan 'awak ni gemuk tapi comel' sebelum dia keluar daripada teksi tersebut.

"Selepas diperlakukan sedemikian, saya menjerit dan terus keluar daripada teksi itu lalu menelefon suami.

"Dia nampak alim, tapi saya tak sangka dia berani pegang tangan dan cubit pipi saya sambil mengeluarkan kenyataan sedemikian,” katanya.

Menurutnya, atas desakan suami, dia membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Kuantan.
“Saya nasihatkan golongan wanita agar lebih berhati-hati dan seboleh-bolehnya elak menaiki teksi seorang diri. Kita juga jangan mudah percaya dengan penampilan seseorang.

"Bersongkok dan nampak baik belum tentu dia seorang yang baik dan menghormati wanita. Ambil pengajaran dengan apa yang terjadi pada diri saya,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Mohd Jasmani Yusoff ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kes tersebut. - Sumber Sinar Harian.




tags: awek gemuk tapi comel chubby fat gempal cute nafsu lelaki wanita perempuan cabul pemandu teksi pegang ramas tangan cubit pipi nampak alim pakai songkok buat laporan polis

26 ulasan:

  1. memey chomel arr...
    -comrade-

    BalasPadam
  2. haih dah bini orang tu, bertudung lagi tu... nak kacau lg? gila brani 'lebai' taxi tuh lol...

    ni yang report, yg tak report tu ntah brapa ramai... kpd perempuan, nak sembang2 tu kena jaga cara n lenggok percakapan jugak, jangan sampai tersalah bagi signal yang anda itu boleh dipermainkan sebegitu, hati2 la setan kat mana2 pun ada...

    BalasPadam
  3. Itu pasal aku x pecaya dgn org yg berpakaian style islamik sbg style utama. Ntah2 lg byk tipu, lg jahat drp org yg dressing biasa2.

    Appearance fool a lot of people these days.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab tu ramai orang guna reason ni takpe la aku selekeh.. atau takpe seksi dari bertudung litup tapi buat dosa buat maksiat hohoho..


      Padam
  4. bila baca entry ni jadi takot la plak, saya pun chubby jugak... grr.. huhu... jadi gemuk bahaya, jadi kurus lagi la bahaya.. aiyyakk

    saya follow blog ni, hope sudi ke blog sy.. kalau sudi follow pon alhamdulillah :)

    http://eiylaqasandra.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. teruk gila orang yang berpakaian alim tp hatinya sebaliknya.

    BalasPadam
  6. bersongkok bkn dari sunnah nabi....ini sunnah melayu ameno..

    pandai bwk dri, pandai2 la jaga dri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aq yakin pmandu teksi tu orang klantan,llaki klantan mmang gila s3ks

      Padam
    2. ade aku kisah? ewhewhewwhew

      Padam
    3. aku sokong anon 8:31 ptg..org kelantan ni pervert..

      Padam
  7. err ada x minah2 yg minat ngan jantan chuuby berperut boroi ala2 mr. roy?

    BalasPadam
  8. Awek2 walaupun yang berbadan gemuk atau gempal, tak bermakna anda tidak boleh mendatangkan nafsu kepada orang lelaki.

    Haiya Noob kalau tak.. takan la laki dia nak kat dia hohoho.. ko ni pun agak-agak lar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sblm kawen bdn dia slim kot.org pompuan biasala sblm kawen kurus,lps kawen teros gem0k,lemak kt perut menggeleber,kopek melayut,kt bontot penuh selulit

      Padam
    2. wah3 sedap mengata. org laki ape beza.. dah kawen perut boyot boroi mcm pompuan mengandung 7bulan. baby xda. tahi je lebih.

      Padam
    3. wah!! marah btol nmpak.. awak ni mesti ketegori pempuan boroi. btol x?

      Padam
    4. aku suko pompuan boroi..boleh picit2 lemak dia sambil meng0rek pusatnya yg dalam

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Ape die M.Faiq63???

      Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    7. M.Faiq63 tu memang selalu suka keluarkan ulasan macam tu haha..

      Padam
  9. Tanpa Nama 24 Jun
    2013 9:06 PTG
    sblm kawen bdn dia slim kot. org pompuan biasala sblm kawen kurus, lps kawen teros gem0k, lemak kt perut menggeleber, kopek melayut, kt bontot penuh selulit

    Tanpa Nama 24 Jun
    2013 9:42 PTG
    wah3 sedap mengata. org laki ape beza.. dah kawen perut boyot boroi mcm pompuan mengandung 7bulan. baby xda. tahi je lebih.

    Convo yg epik, #Ahakz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diorang anon 2 ekor tu memang laki bini pong.....ehewhewhewhew~~~

      Padam
    2. dorg laki bini..online sebelah2..bini mngata laki,laki mngata bini..pastu last2 tido sekatil..

      Padam
    3. agaknye lar kot dedua boroi hohoho

      Padam
  10. baik perempuan berisi ke, comel ke, slim ke, kenalah jaga aurat dan pergaulan sesama jantina dan yang berlainan jantina...dan buat lelaki pulak, dosa tu tetap sama kalau korang duk menggatal dan mencabul maruah wanita tak kira warna kulit, rupa muka atau bentuk badan...ada akal kita pakai.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.