Iklan Leaderboard

Selasa, 18 Jun 2013

25 Antara curang, rogol dan khalwat

Curang, rogol dan khalwat. Ketiga2 perkataan berkaitan dengan hubungan yang haram dan masalah sosial. Berikut adalah 3 kisah curang, rogol dan khalwat yang panas minggu ini.


Kisah #1: Isteri durjana yang curang dan berzina dengan lelaki lain.
Apabila tiba di rumah, dia dapati sebuah kereta Perodua Myvi berada di hadapan rumahnya sebelum dia mengintip melalui lubang rumah dan mendapati isterinya bersama seorang lelaki dalam keadaan kurang sopan.

Menurutnya sumber, mangsa mengaku ketika kejadian dia baru selesai mengadakan hubungan seks dengan wanita berkenaan dan mereka berkenalan sejak awal tahun lagi.

Lelaki itu juga mendakwa kononnya dia tidak tahu wanita itu berstatus isteri orang kerana wanita terbabit memberitahu dia belum bersuami menyebabkan dia menjalin hubungan dengan suri rumah itu.

Dikatakan juga, lelaki tersebut mengenali pasangannya selepas dia tersalah nombor telefon menyebabkan dia menghubungi wanita itu dan dari situ hubungan mereka terus mesra dan sudah beberapa kali bertemu di pekan Jertih sebelum ini.

Kisah #2: Cikgu durjana merogol pelajar sendiri.

Gambar hiasan dari sebuah drama melayu.
Demi nafsu buasnya, seorang guru yang diberi tanggungjawab mendidik bertindak di luar batasan apabila sanggup merogol pelajarnya sendiri selepas memaksa mangsa menonton video lucah di sebuah bilik rumahnya, di Sungai Besar, di sini, Khamis lalu.

“Suspek cuba memancing mangsa dengan memaksa mangsa menonton video lucah sebelum bertindak merogolnya. Mangsa yang berada dalam ketakutan hanya mampu berdiam diri dan merelakan perbuatan gurunya itu,” katanya.

Kisah #3: Artis ditangkap khalwat (kerana diperangkap).
Seorang wanita telah tampil membuat pengakuan di Melodi yang beliau adalah wanita yang telah ditangkap khalwat bersama artis lelaki tersebut dan telah menafikan isu perangkap.
Tak tahulah sapa yang betul sapa yang tipu. Berikut adalah sedikit petikan kenyataan wanita tersebut:

"Dia hanya cakap dalam rumah itu ada lima orang. Saya tengah bersihkan baju konti dan dia pula masa itu tiba-tiba tertidur dalam bilik. Kalau tertidur, takkan dalam keadaan macam itu. Takkan JAIS akan isytihar benda ini satu kes khalwat."

"Dia bersama dengan saya hampir sebulan. Dia tinggal dekat rumah itu. Hubungan kami already declare. We are in relationship."

"Dalam sebulan, dia hari-hari dengan saya, apa yang dia buat semuanya dengan saya. Dalam seminggu, sekali atau dua kali baru dia akan balik rumah. Selebihnya dia ada dengan saya."

"Saya pun pernah jumpa dengan keluarga dia lebih daripada sekali. Banyak kali juga kami pergi membeli belah, datang rumah dia dan keluarga dia memang kenal saya."

Isteri merangkap surirumah, cikgu dan artis, ketiga2nya hidup dalam dunia yang amat berbeza, namun nafsu manusia tetap sama. Yang membezakan sama ada nafsu tu boleh dikawal atau tidak, disalurkan di tempat yang halal atau haram.

Masalah sosial macam ni dah lama sangat berlarutan di Malaysia. Setiap hari ada sahaja dalam berita kes curang, kes rogol, kes khalwat, kes zina, macam2 kes maksiat. Selain daripada pelaksanaan hukum hudud (kerana kerajaan memang tidak ada rancangan pun untuk ke arah itu), apakah kaedah lain yang boleh dibuat untuk membendung dan mengurangkan masalah2 sosial seperti ini dalam masyarakat kita? Nak kena bimbing dan didik dengan cara Reefqy ke atau Mat Luthfi?

Disebabkan keprihatinan aku kepada gejala sosial dan maksiat yang semakin membarah dalam masyarakat kita, aku telah membuat 2 permohonan kepada Menteri Komunikasi Dan Multimedia Malaysia iaitu Dato' Shabery Cheek di Facebook beliau, harap beliau serta pegawai2 di Kementerian tersebut akan memberi perhatian yang sewajarnya.





tags: isteri surirumah durjana yang curang zina cinta hubungan seks dengan lelaki lain padah maksiat kena belasah pukul dengan suami besut kampung renek terengganu cikgu durjana terlampau ratah rogol pelajar murid sabak bernam artis ditangkap khalwat shah jaszle wanita mengaku membuat pengakuan wawancara temuramah zuan melodi tv3 masalah sosial maksiat hukum hudud didik bimbing reefqy mat luthfi lapor aduan permohonan mohon menteri komunikasi dan multimedia malaysia dato' shabery cheek

25 ulasan:

  1. Masalah sosial yang kian meruncing... Huhu... GOOD JOB Noob... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh i 2nd rupanya... lol

      semoga usaha keperihatinan ko itu berhasillah hendaknya ^^

      Padam
  2. 1st kah? nice effort noob ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2nd lar :)

      hidup Yb Noob

      Padam
  3. Good job. Walaupun sekadar di facebook, anda buktikan anda bukan sekadar keyboard warrior atau ahli kedai kopi

    BalasPadam
  4. bagus bro noob...^^

    BalasPadam
  5. ari ni baru ku tahu noob ada fb. noob jgn lupa approve me di facebook..

    menteri shaberi chek ni xbrapa bleh nak pakai terutama nya pasal tayangan movie kul7. takkan la musafir jauh2 semata2 nak tgk movie.

    anak2 kecil sila tgk kartun utk tenangkan diorang. mak ayah bleh pergi solat. kah kah kah...

    good job bro noob. ada talent utk jd wakil rakyat. idup yb noob.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mohon shaberi chek wajibkan ceramah2 ugama waktu prime time setiap hari ceramah UAI.

      Padam
    2. bosan gile ari2 ceramah UAI..macam dah tak de penceramah lain je..

      Padam
    3. ada. boleh selang seli dgn penceramah terkenal Seperti al fadhil jamil khir, Mashitah Ibrahim, Hasan Akidah, dan alfadil Abdullah Samaah Rm 2juta.

      juga dijemput khas al fadil Syeikh idris sulaiman dgn fatwa tiada jihad di palestin nya yg popular itu..

      Padam
    4. haha tq noob aprove me as fb freinds..

      -midnite-

      Padam
  6. Anwar Ibrahim18 Jun 2013 8:03 PG

    Semua ni salah shabery chik.. Tak guna! Debat ngan aku serang peribadi aku. Lepas tu mulut berbuih-buih! Tapi aku respek budak shabery dan Khairy.. dua orang ni je anak jantan dalam UMNO.. berani berdebat dengan aku dan Rafizi!

    BalasPadam
  7. That's a very3 great suggestion! Agreed with u!!

    BalasPadam
  8. Mesti Shabery Cheek terkejut tiba2 Patrick Star pandai ckp melayu.Papepun good effort.

    Pasal isu2 semasa ni, kalau nafsu menguasai segala2nya..mcm2 leh jd, x kira ppuan atau laki. Sapatutnya hukukam khalwat n zina di Malaysia lg ketat lg, bukan just denda semata2..

    BalasPadam
  9. noob, aku baru add kau. approve plis hehe. nnt ley la aku like ko punya permohonan tu.

    BalasPadam
  10. stailo lah noob..sokong dgn cadangan tu..biarlah dorg nak kata kita sempit ke, nak bunuh industri ke, tak cuba maka tak tau kan? kat paper keluar berita pasal maksiat, suruh cegah maksiat, walhal artikel pasal maksiat tu sendiri keluarkan gambar-gambar yang boleh menimbulkan nafsu syahwat orang...

    kalau kita nak jadi negara Islam, biar lah secara total. dalam Islam mana ada ala kadar...

    BalasPadam
  11. aku tak boleh byg kalau aku yg jadi suami betina curang tu.memula hantar aku main futsal,pastu balik bwk laki lain balik rumah utk beromen.katil dan bilik yg setiap hari aku guna utk tidur bersama telah dicemari oleh lelaki lain utk bersetubuh dgn isteri aku.sadis gila babi sial! bersyukurla kepada kerajaan kerana tidak mahu melaksanakan hudud,kalau ada dh lama betina sundal ni kena rejam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bersyukur!? wat da!?!? apa ni kita kena sedih la apsl la kerajaan masih ragu2 dengan hukum hudud...... zzzzz padahal rmi Islam, lebih considered mcm mana apa kata org bukan islam drpd apa kehendak agama Islam tu sendiri T.T sedih aduhhhhhh , gila ak nak kawin pun takut esok lusa besok anak2 aku mcm mana T.T

      p/s: tanggungjawab wajib yg setiap org islam individu lupa buat?

      Padam
  12. SAYA AKAN UNDI YB NOOB JIKA BELIAU DAPAT MASUK PILIHANRAYA LAGI LIMA TAHUN...HIDUP YB!!!

    BalasPadam
  13. senang je, kita lucutkan saje kewarganeraan pelaku salahlaku seks ni.. pastu hantar diorang ke pulau terpencil di timor leste.. dan hukuman ni haruslah dikenakan kpd semua pesalah tanpa mengira status hatta jika individu tersebut seorang sultan sekalipun jika terbukti bersalah harus diambil tindakan yang sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. menarik jugak tu....

      Padam
  14. Hukum Allah je yg blh membendung masalah ni.

    BalasPadam
  15. Sebab ni la aku susah nak percaya perempuan, takot jadi pada diri sediri humphh... pelik la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. lelaki baik untuk wanita yang baik, dan sebaliknya :)

      Padam
    2. errr ntah la.. unspeakable

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...