Jumaat, 21 Jun 2013

31 Pemenang GA Contest Gila #4: 110 Juta Kenangan

Dengan penyertaan GA Contest kali ini yang agak ramai iaitu 52 peserta, aku terpaksa ambil masa yang agak lama untuk membaca, menilai dan memerah otak untuk menentukan siapakah PEMENANG bagi GiveAway Contest Gila #4: 110 Juta Kenangan yang telah ditutup pada 15 Jun 2013 yang lepas.


Sebelum tu aku ingin mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada semua peserta yang sudi meluangkan sedikit masa berharga anda untuk menulis, berkongsi pengalaman dan kisah kenangan pahit manis anda. Bukan mudah sebenarnya untuk kita kongsikan pengalaman hidup kita dengan orang lain terutama kenangan yang pahit, sedih atau menyakitkan hati yang kalau boleh dah tak nak ingat dah kisah silam tu. Dalam banyak2 entry tu ada yang buat aku tersenyum, ada yang buat aku gelak, ada juga yang buat aku sangat tersentuh. Namun setiap kenangan yang dilalui itulah yang mengajar dan membentuk kita untuk menjadi kita yang ada pada hari ini.


Sekarang masa untuk mengumumkan pemenang. Walau semua penyertaan best2 kalau boleh semua orang aku nak kasik hadiah, namun hadiah ada 7 je, so aku terpaksa membuat pilihan berdasarkan entry yang aku rasakan ada elemen OHSEM, KREATIF, KARUT, GILA atau MENYENTUH JIWA. Aku harap yang kalah tu jangan kecewa, bukan kerana entry korang tak best, semua entry korang memang sangat2 best, cuma mungkin tiada rezeki dan nasib tidak menyebelahi. Adat pertandingan ada yang kalah ada yang menang, aku harap yang kecundang jangan putus asa, masih boleh cuba lagi di GiveAway Contest Gila #5 pulak nanti kalau ada.


So tanpa membuang masa lagi, berikut adalah para pemenang bagi Contest Gila #4: 110 Juta Kenangan:

5 x 8GB SanDisk Cruzer Fit™ USB Flash Drive:

Oleh itu kepada para pemenang dimohon untuk memberikan Nama dan Alamat ke email aku di princeofnoob[at]gmail[dot]com untuk aku poskan hadiah dengan Pos Ekspress/Pos Laju. Sekiranya sampai hari Ahad, 30 Jun 2013 masih lagi tak email kat aku, maka kami terpaksa memilih pemenang lain di kalangan peserta yang lain.




tags: pemenang segmen segment giveaway contest gila #4 buasir otak 110 juta kenangan okkusenman rockman 2 english sub subtitle 110 million memories peraduan pertandingan 2000000 2 juta million page views hits paparan halaman followers pengikut blogger blogspot like facebook page fanpage hadiah 8gb pen thumb drive jenama sandisk cruzer fit emtec angry birds usb flash drive hp headset harga price kelab 2 juta blog

31 ulasan:

  1. Woh menang juga Len n Hime congrats
    Kalau idak mau noob kena belasah wakskaka
    Guwau yo

    BalasPadam
    Balasan
    1. HimeLen? #lol... thank you!
      PON dapat kedua2 alamat opis aku. hahahah...

      Len Inouie

      Padam
  2. alhamdulillah
    tahniah pd pemenang lain gak
    thanks bebyk

    BalasPadam
  3. Tahniah ... Sob sob :')

    BalasPadam
  4. alhamdulillah
    ni yang sayang abang noob lelebih ni
    wahahaha!

    congrats for others!
    :)

    BalasPadam
  5. :D hoyeahh dapat headphone, tenx nub!! :D

    BalasPadam
  6. legalah hati ak...bile ade org lain menang selain ak =) ....congrats

    BalasPadam
  7. Tahniah untuk semua peserta.. :)

    BalasPadam
  8. wohooo bro noob... nampaknya sume nya awex2yg ko bg menang.. jejaka2 tampan mcm aku xda seko pun yg mnang..

    p/s : pluang cerah pasni nak dpt calon bini... hewhew hewhew

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh ada org menyamar jadi beruk lah..suka hati ko lah ahmad. Apa benefit nya?

      Padam
  9. Alhamdulillah. ^_^ tahniah pada pemenang lain

    BalasPadam
  10. no guys T.T ci la *************************takdir dah hmmmzzzzzzzzzzzzzzzz

    BalasPadam
  11. ^_^

    http://www.kanvasdakwat.com/2013/06/sila-baca-ni.html

    BalasPadam
  12. tahniah kepada yg menang .. aku takde rezeki la , sobs sobs.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin anda xckup seksi di mata noob
      ...hewhewhew..

      Padam
  13. Saya selaku Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu(KOTE) membantah keputusan kemenangan ini yg dilihat lebih memihak kpd kaum hawa. walaupun kami sedar kaum hawa adalah golongan yg lemah dan sexy itu tidak bermakna noob si miang boleh menangkan mereka sehingga tiada sekor pun kaum adam menang...

    oleh itu saya menyeru anon2 belaan ku sekelian utk berdemo serta memboikot blog miang ini sehingga tarikh yg akan diberitahu kelak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah diorang mmg terer, nmpk usaha diorang mengarang sume, nak wat cmner? Redho je lew.......

      Padam
    2. cb l, NI MESTI anon pompuan cb klu ad sorg xpe ni semua pompuan sapu wth with world today? the ell

      Padam
    3. tuan presiden kote tak masuk macam mana nak menang. lagipun boleh kata 90% peserta adalah orang perempuan. mungkin orang perempuan lebih mudah berkongsi sesuatu berbanding orang lelaki, so nak buat macam mana.

      Padam
    4. lol...kalo bab meluahkan perasaan dan perasan...ppuan mmg advantage...lelaki peduli ape smua ni....

      Padam
  14. Tahniah buat semua pemenang.. memang best entri2 diorang.. thumbs up!

    BalasPadam
  15. entry yayaqazrin ada sedikit touching...

    midnite-

    BalasPadam
  16. Noob tengok pada Boob je.

    BalasPadam
  17. :)..
    saya dah emel detail saya..
    thanks ye.

    ^_^

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.