Iklan Leaderboard

Selasa, 22 Oktober 2013

26 Budak sekolah zaman sekarang memang lucu

Lucu betul budak2 sekolah zaman sekarang ni kan, sangat menghiburkan.






Ada yang rasa lawak ke?

Kalau zaman dulu, budak2 yang asyik loyar buruk dengan cikgu dah lama kena tempeleng. Tapi sekarang siap boleh buat loyar buruk kat kertas jawapan. Siapa yang ajar budak2 sekarang jadi semakin kurang ajar macam ni? Kalau memang tak reti jawab, tak payah jawab, atau at least try tulis apa2 yang berkaitan dengan soalan walaupun salah, bukan tulis jawapan loyar buruk. Sebodoh2 aku ni pun dulu, malah budak2 yang nakal2 gangster2 pun takde tulis jawapan loyar buruk kat kertas soalan, paling bangang pun cuma tinggalkan je jawapan tu kosong. Orang cakap baik jadi kurang bijak dari kurang ajar.

Time sekolah rendah dah perangai macam ni, itu yang bila naik sekolah menengah makin menjadi2 bangangnya, budak2 jenis ni bukan sibuk nak belajar jadi doktor ke, engineer ke, arkitek ke, cikgu ke, usahawan ke, tapi sibuk nak jadi hotstuff perasan diri macam artis.




tags: jawapan budak sekolah rendah menengah kertas soalan ujian lawak lucu peperiksaan exam test lawak lucu bodoh loyar buruk tunjuk jari tengah fuck kurang ajar biadap generasi sekarang tahi

26 ulasan:

  1. hasil dari raja lawak!! Masing-masing bercita-cita jadi pelawak!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anwar Ibrahim (PM wannabe)23 Oktober 2013 8:19 PG

      Semua ni salah UMNO-BN!

      Padam
  2. dulu nak melawak ngan cikgu pun tak brani.. budak2 la ni selamba ja kata hai kat cikgu

    BalasPadam
  3. Kalau jadi cikgu nak gelak ke nak rotan huhu

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Bijak kepala abah kau!

      Padam
  5. budak skrg tak tau nak kata ape..tkt sya..cikgu pun kdg jd mangsa student.. ap nak jdi dgn dunia skrg...

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. hai awak... ala tomey2nya... boleh berkenalan?

      Padam
  7. Pengaruh TV yg sangat kuat...semua salah ASTRO! - dengan nada melepaskan kemarahan sesuka hati.

    Rasa takut nak tgk sistuasi budak2 zaman sekarag, cikgu lagi takutkn budak..kene rotan sikit dpt report polis...parent terlampau manjakan anak2 skrg smpi nak ikut kepala anak2 mereka sendiri.

    BalasPadam
  8. memang kasihan pada cikgu yang dapat anak murid macam ni, betul2 menguji kesabaran cikgu :(

    BalasPadam
  9. Dulu kite ade 2 pilihan keje je. kalu yang cerdik mungkin bleh jadi cikgu, askar, polis atau bomba ke. mane yang terkurang yang keluarga asal nelayan bleh jadi nelayan kalu asal petani bleh jadi petani.

    tapi zaman skrang lain. kite ade mentor, kite ade AF, kite ade One million, kite ade maharaja lawak. pasal tu dorang blajar main2 je. sebab peluang keje yang glamer terbuka luas. hehehe

    BalasPadam
  10. memang lawak, teruskan lagi dgn lawak anda..

    BalasPadam
  11. tak kelakar, tak comel dan tak lucu..rasa macam kesian budak zaman sekarang ni..camni je usaha budak ni kat sekolah?hmm..

    BalasPadam
  12. *Maaf la sebab dah 'ter'gelak...

    Ter tu tak sengaja, kan...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tertinggi, Terbesar Terbaik... tu x sengaja gak ter ... Ter kote

      Padam
  13. ini bkn jawapan bdk sekolah....ini ciptaan org2 yg nk wat lawak..mustahil ada jawapan mcm ni...aku tgk byk lawak2 mcm ni besepah dlm tenet...sume lebih kurang sama. x yah la nk anggap lawak..x lawak pun...its fake...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada la tak caya sila pergis ekolah tanya cikgu2. Tapi takda la banyak memang ada jenis macam ni.

      Padam
  14. gambar no2 tue gambar kertas soalan budak darjah6 taun nie kat kedah alor setar sekolah dirahsiakan,,,

    BalasPadam
  15. mcm2 bdk sekolah skng ni..zaman kita dulu xberani nk wt cm mn..kalo xtau pon stakt kosongkn ruang jawapan je..ehhhmmm...sgt mencabar jadi cikgu zaman skng..anak2 kita akn dtg cm mn la agaknya kn..sedihhhh

    BalasPadam
  16. Mak bapak yg suke menyerang cikgu je yg anak2 dia berani nk buat lawak bodoh mcm nih..

    BalasPadam
  17. INI KENA BAGI TEMPELENG! HIHIHIHIHI :D

    BalasPadam
  18. lel....soalan senang cmtu pun x leh jawab...kesudahannya jawab dgn loyar buruk....makan la pelempang cikgu tu :v

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...