Iklan Leaderboard

Ahad, 27 April 2014

15 Media Luar Sememangnya Adil

Media memang terbaik dalam mencari bahan dan membuatkan orang terkenal dengan isu remeh.


Tak banyak aku nak katakan dalam post kali ni. Just tonton je youtube kat bawah ni. Seluruh dunia sama je perangai media. Baik yang pro pemerintah n pro pembangkang. Jangan kata Media di Malaysia je perangai macam tu, seluruh dunia sama je. Makin diberi kebebasan, makin melampau.


Otak aku jem sekejap bila terfikir ada pihak di Malaysia kata Media Luar lebih telus dan tepat berbanding Media di Malaysia yang menokok tambah perisa dalam cerita. Tapi pihak luar pula kata Media Luar lebih letus dan tepat berbanding Media di negara mereka sendiri. Apa ke hey tu Yop?

ps : cute sehhh gorilla tu menari

credit to http://www.gloveandboots.com/


15 ulasan:

  1. Balasan
    1. Sepatutnya Najib sendiri yang sunting berita di media agar lebih telus! Wartawan & editor goyang telor je.. semua kerja Najib sendiri kena buat, jaga keselamatan di ESSCOM dan mencari MH370 di lautan Hindi tu pun sepatutnya Najib sendiri yag kena buat..

      Padam
  2. 7th.yabedabedu

    BalasPadam
  3. 8th.walaweiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  4. 9th..weeeehoooooo

    BalasPadam
  5. This is true.Tapi aku rasa media kat Indon adil.Dia tak pro kepada mana2 parti.Siap ada tagline Media Pemilu paling Adil dan Telus.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu sbb bomoh, artis dan penari dangdut leh menang undi... Indon sucks...

      Padam
  6. Servise komen mengomen untuk blogspot.5 rupee satu komen.Tawaran hanya untuk blog buasirotak...Huahua

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...