Iklan Leaderboard

Sabtu, 28 Julai 2012

38 Isteri rambut bau bawang

Ok untuk bacaan hari minggu... sebelum ni aku dah cerita pasal benda ni kat sini, cuma aku agak tertarik dengan kenyataan dari Kelab Taat Suami baru2 ni dan ada beberapa point yang aku setuju namun masih boleh dibincangkan.

AMARAN: Artikel dan berita ini agak bersifat dewasa (18SX) dan biasanya sangat taboo untuk dibincangkan dikalangan masyarakat melayu. So kalau rasa tak selesa, jangan teruskan membaca. Kalau nak baca, sila baca dengan minda terbuka.


Sumber asal kat sini, berikut aku pendekkan dalam bentuk point2 yang penting:
  • Istilah rogol tidak wujud dalam perkahwinan kerana isteri merupakan sumber seks halal kepada suami.
  • Para isteri berperanan sebagai penghibur kepada suami mereka, selain menjalankan tugas-tugas asas seperti menyediakan makan dan minum untuk suami dan ahli keluarga lain.
  • Kalau begitu (wujud istilah rogol dalam perkahwinan) apa tujuan perkahwinan? Tujuan manusia berkahwin untuk halalkan apa yang tidak halal sebelumnya. Ia sebagai jalan keluar agar suami tidak buat jahat, berzina dan ke neraka.
  • Kamu kata kamu cinta suami kamu tapi bila dia nak layanan kamu, kamu tak beri. Cinta apa? Seorang suami secara nalurinya akan menjadi bertimbang rasa jika perempuan itu sendiri pandai melayan suami mereka.
  • Perempuan sekarang ini bukan tak pandai nak layan tetapi ilmu itu tidak ada pada dia. Sepatutnya apa yang pelacur buat, itulah yang isteri perlu buat. Apabila isteri itu beri layanan (kelas pertama), automatik suami itu akan memberi respon (yang baik).
  • Yang kita tengok sekarang dalam masyarakat isteri letih apabila suami balik (rumah), rambut pun bau bawang, serabai bertocang. Sedangkan di luar dia tengok perempuan cantik tapi di rumah dia tak dapat benda itu.
  • Perumpaan layanan pelacur kelas pertama yang pernah disebut KTS adalah satu perumpamaan kerana orang ramai tidak dapat membayangkan 'layanan seperti bidadari' yang perlu diberikan isteri kepada suami. Kena layan suami lebih dari pelacur kelas satu, takkanlah suruh jadi pelacur pula.
  • Seks oral juga merupakan satu lagi cara untuk suami isteri melakukan hubungan badan apabila isteri dalam pantang atau sewaktu didatangi haid.
  • Jadi katakanlah isteri dia uzur, dan dia cuma ada seorang sahaja isteri, jadi suami boleh buat perkara dibolehkan dan membuat hubungan suami isteri (secara oral) selagi mana dia tidak memasukkan alatnya ke situ (liwat).
  • Katakan isteri dalam pantang, tetapi Allah cipta suami dia seorang yang keperluannya tinggi dalam soal-soal seks ini, hendak tunggu berapa hari lagi?
  • Jadi tanggungjawab isteri itulah untuk memberi kelegaan kepada nafsu suaminya supaya suaminya tidak terjerumus ke dalam neraka.
  • Lelaki secara semula jadi mempunyai keinginan yang tinggi terhadap seks.

Dan daripada beberapa komen di Malaysiakini yang aku baca, walau ada yang tidak menyokong namun masih ramai juga orang yang bersetuju dengan seruan kelab ini kepada para2 isteri di luar sana, antaranya seperti berikut:


So ada sape2 berani nak komen? Sila tulis kat bawah. Sekian terima kasih...


tags: tiada istilah rogol dalam perkahwinan rumahtangga kelab taat suami kts presidennya fauziah ariffin cinta elak zina maksiat curang dosa kumpulan syarikat global ikhwan sdn bhd rufaqa al-arqam haram isteri kedua abuya rambut bau bawang isteri layan suami seperti pelacur kelas pertama seks oral uzur datang bulan haid period pantang bersalin video lucah jangan liwat wanita hiburan buat suami

38 ulasan:

  1. Lelaki secara semulajadi mempunyai keinginan tinggi utk seks. Ya aku setuju. Ya aku belum kawen.

    BalasPadam
    Balasan
    1. isteri pakai shampoo bawang dari jakie chan daa...

      Padam
  2. Dalam banyak-banyak komen kat situ, ada pulak yang mintak cara dapatkan isteri kedua dengan kebenaran kahwin empat. Hahahaha

    BalasPadam
  3. komen aku, mengapa perlu penekanan pendidikan kebahagiaan rumah diberi kepade sang isteri bilamana ketua keluarga itu adalah lelaki. jika bagus si pemimpin keluarga, maka bahagia lah seluruhnya. beban dan tanggungjawab kebahagiaan rumahtangga itu, bagi aku, lebih terletak kepada suami. jadi dengan itu, lebih afdhal diadakan kelab suami cemerlang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ish,x phm isu la kau ni.mmg la klu suami tu pandai memimpin kuarga,rumahtangga bahagia.tp tu isu lain.kelab tu dibuat untuk isteri2 yg xmau dgr ckp suami.tu tujuannya.klu memimpin bgus cmna pun,bini jenis x dengar ckp..x elok gak jadinye,sbb tu la kelab tu dibuat.

      cnthnya kau jadi ketua group,ko bgus memimpin..perancangan,strategi,cara..sume dah elok.tp de ahli kumpulan kau yang jenis pyh patuh ketua,asyik memberontak,sibuk nak jadi ketua gak..xkan la ko plak yg kena g amik kursus jadi ketua kumpulan yang terbaik..xde hasil la lau cmtu.yang dok wat perangai tu tetap sama je.

      Padam
    2. benda ni give & take situation~ bukan sorang je nak kena bagus, 2-2 pon kena saling memberi & menerima~ masing2 kena tahu tanggungjawab masing2 kan~

      Padam
    3. aiyo adik Tanpa Nama 3.03 PG. nmpk sgt kau ni blum kahwen lg. mindset maseh kanak2 bwh 12 thn.

      mnjadi ketua rumahtangga vs mnjadi ketua in a group adelah 2 bende yg sgt berbeza. yg bezakan dia adalah cinta. cinta dlm sesebuah rumahtangga adelah sangat dlm & sangat suci.

      bg seorang suami yg sgt cintakan isterinya, kalau si isteri itu telah melakukan tugas sebagai isteri dengan baik, maka si isteri BERHAK menerima balasan layanan yang baik dr sang suami. agama pun ade cakap benda ini.

      ape yg xlanxdiablox ckp tu sgt tepat. kerna ade bnyk kes di mana isteri telah berikan layanan yang sangat baik pd suami tp si suami ni yg buat palat, seperti kahwen lain secare senyap2 contohnye. bak kate Noob, lelaki secara semula jadi mempunyai keinginan yang tinggi terhadap seks. dan lelaki juge kdg2 ade keinginan utk melakukan seks dgn berlainan wanita...

      Padam
    4. "mnjadi ketua rumahtangga vs mnjadi ketua in a group adelah 2 bende yg sgt berbeza. yg bezakan dia adalah cinta. cinta dlm sesebuah rumahtangga adelah sangat dlm & sangat suci".
      -td dah tulis kat atas tu..-contohnya-.bukan nak ckp sama dua2 tu,tp untuk soal peranan memimpin je.mksudnya,dua2 kena mainkan peranan dengan baik.x leh sebelah pihak je. "cinta"..mmg la bai,klu ko sebut pasal cinta,dah cinta suami isteri tu kuat..xdela wujud isu2 cmni sume..xde la isu penceraian sume tu.yg tu mmg dah wajib.x pyh nak citer2 pnjang la.klu dah x cinta,ko kawin watpe ngn pmpn tu.(kuarga ko pkse ke?ke dia ugut ko kawin ngn dia?)

      "bg seorang suami yg sgt cintakan isterinya-kalau si isteri itu telah melakukan tugas sebagai isteri dengan baik, maka si isteri BERHAK menerima balasan layanan yang baik dr sang suami"
      -apa ko ckp ni sume benda yang mmg patut ade la."bagi seorang suami yang sngt cintakan isterinya"..isteri layan baik,berhak dapat dpt balasan baik dari suami..bai,lg sekali,ko amik jalan mudah..cinta je jalan penyelesaian yang ko mampu pikir.dah klu suami tu sgnt cintakan isterinye,isteri dia perangai teruk pun dia leh sabar dan setia ngn isteri dia.isteri bagi layanan baik,berhak dapt layanan baik dari suami..mmg dah sah la bai,dengan sume org ko kena wat baik klu org tu wat baik ngn ko,wat jht ngn ko pun ko kena wat benda baik gak kat dia.siap caps lock "berhak" lagi tu.tu bukan hak bai,tu kewajiban yang harus si suami bagi kat isteri..wajib bagi nafkah..batin,makan minum sume tu.nak ikut ayat ko,lau suami sngt cintakan isterinye..isteri layan baik..baru berhak dapat layanan baik dari suami gak.x pyh tgu isteri ko layan ko baik pun,dah mmg ko kena layan dia ngn baik pun bai.dah nama pun tersngt cintakan isteri.

      " bnyk kes di mana isteri telah berikan layanan yang sangat baik pd suami tp si suami ni yg buat palat, seperti kahwen lain secare senyap2 contohnye"

      -mana pergi "kekuatan cinta" ko?lau suami dia 'tersngt cinta' kat bini dia,xkan la dia g kawin ag.sebenarnye bai,mentaliti pmpn sekarang ni,cukup benci kat poligami.lelaki tu jht klu poligami.yg sorang isteri pun xpndai nak jadi,g gatal kawin ag 1 tu mmg sah2 la truk.tp yang baik,adil,mampu jaga isteri2nye pun kadang2 kena kutuk gak sbb kawin lebih dari 1.bukan nak ckp poligami ni sememangnye bagus..tp ko x kesian ke bai..pmpn ni jumlahnya lebih ramai berbanding lelaki..ko ingt ramai ke pmpn yg xnak bersuami?..dah katanya lau kwin ngn laki org,dipanggil perampas...jadi x brani la.seperti mana isteri ko perlukan 'cinta',jagaan,belaian ko..seperti tu jugak la pmpn kat luar sne perlukan belaian seorang suami.ko tgk je la sendiri,berapa ramai pmpn membujang sampai tua.sunnah nabi kita sume boleh ikut,tp pasal poligami ni..lawan abis2.nabi dulu pun kwin lebih dari sorang gak bai.bela nasib pmpn..terutamanya anak yatim,ibu tunggal sume tu..x semua kes lelaki kwin lebih dari 1 sbb dia tu 'palat'.lau dia mampu bahagiakan sume,dapat pahala ag de la

      Padam
    5. bhai tulisan shortform lu tu memang tahap palat la payah aku nak baca. tapi pasal poligami memang aku pelik dengan mindset perempuan sekarang ni. biasa bila lelaki nak mintak kawin satu lagi, isteri dia mesti mintak cerai. kalau diikutkan =

      Penceraian = Halal tapi dibenci dan dimurkai Allah
      Perkahwinan = Halal dan disukai Allah

      kenapa nak memilih benda yang Allah benci? kenapa tak pilih benda yang Allah suka? so bagi jelah suami korang tu kawin lain asal dia adil dan menjalankan tanggungjawab dia sebagai suami dgn baik

      Padam
    6. ko ni mesti nak kawin lebih tapi takut bini kan? takut bini ko naik mahkamah, bagitau yang ko mampu daripada segi telor aje, tapi segi duit, nan hado kan??? ni tak kira lagi solat cukup ke tak, zakat bayar ke tak.. mungkin istilah suami yg baik bagi ko, setakat kemampuan nak langsaikan 'bil air' aje kan?

      Padam
  4. Kelab Taat Suami dah sebut semuanya..Kaum Perempuan lah yang harus ambil iktibar..tapi macam biasalah..kaum pompuan ni bukan nak dengar Nasihat2 TABOO macamni padahal inilah sebenarnya "key" dalam kebahagiaan rumahtangga.

    Masalah rumahtangga selalunya berkisar pada isu seks..pompuan je yang tak nampak benda ni..Tolonglah kepada Kaum perempuan..SEKS adalah kunci utama jika anda ingin Menambat suami anda sampai Mati. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeahh!aku sokong.bguih komen ang ni zack.btui tu,mmg segan nak kata seks tu penting..tp tu la hakikatnya.

      Padam
    2. bosan giler zack punya bini.. takkan takat kangkang jer selebihnya ko sorang je wat keje... kah kah kah... tak pandai cari bini... patutlah ko ni membosankan..

      Padam
    3. Tanpa Nama30 Julai 2012 10:13 PG...Kau ni GAY ke LESBIAN? atau kedua-duanya sekali?

      Padam
  5. sokong xlanxdiablox.

    Kelab Taat Suami , mana pulak KELAB TANGGUNGJAWAB PEMIMPIN (SUAMI).. Kena seimbang suami isteri , kalau sebelah pihak je tak menjadi , :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kelab Tanggungjawab Pemimpin kami blum register lg. Kalu ade sape2 berminat sila join kelab alternatif kami dahulu iaitu Kelab Dangdut Lewat Malam. Sekian, harap maklum.

      Padam
    2. haha..laa,tu ka?ada kelab dangdut lewat malam pulak dah.aktivti karok ada dak?aku nak karok ja,pening la nak g dangdut.Doktor kata aku ni ada alahan "musik dangdut",bila mai ja alahan tu,buleh jadi pengsan..muntah2,kepala pusing2..hahaha..dulu aku penah terdngaq lagu dngdut tajuk "jagung"..pahtu sedaq2,masa aku mangkit..aku dah kat wad ICU.tu la xcident pling ngeri penah aku dapat..tobat xmau dah dengaq lagu tu.

      Padam
    3. bai keli menari,
      Dia pmpuan, tu tubuhkan KTS dan skop kan sgala mcm pasal taat suami, kalu nk kepimpinan (suami), tunggu ada org tubuhkan kelab pastu br nob buat post then kite komen kaw2..

      Padam
  6. macam2 cerite skrg nie..dah naik buasir aku dibuatnya..hehe..otai tlg promote am be punye blog..www.kakisembang.com..budak baru

    BalasPadam
  7. entri ni patut kita forward kn pd Bik Mama. aku x rs Rosmah bg layanan 1st class kt si Najib. itu psl Najib ke hulu ke hilir dgn jari telunjuk yg sentiasa terangkat hahaha...

    BalasPadam
  8. Kelab Taat Isteri hanya fokus pada isu seks sahajakah? Tak pernah ambil peduli pasal kelab ni tapi sedikit sedih bila Islam hanya disebut bila melibatkan pasal seks sahaja. Kalau semua perkara pun bersandarkan Islam sebagai rujukan, kan lebih bagus.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai pula main internet lepas sahur ni hehe. Btw KTS ni satu2nya badan yg lantang dan fokus pada seks, benda yg semua lelaki plg suka. Kalau nk ckp pasal benda2 lain dlm perkahwinan, tanggngjwb susmi isteri mengikut islam benda tu byk ustaz dan ustazah dh ckp, malah subjek pendidikan islam kat sekolah2, kursus kahwin semua dh terangkn. At least ada satu badan yg berani menyatakan benda yg penting bg seorg lelaki tetapi sentiasa dipandang ringan oleh kaum wanita adalah sesuatu yg bagus.

      Padam
    2. nampaknya En. Tanpa Nama ni sangat2 menyokong KTS ni, sebab objektif utama KTS ni untuk menyedarkan isteri yang seks tu penting dalam keharmonian rumahtangga, tapi nampak tak adil sebab seolah2 bila suami mula cari jalan lain untuk 'layanan istimewa' tu, biasanya isteri yang dipersalahkan, walhal, tak semua kes begitu.

      Padam
  9. Hahaha..aku tengok makcik2 KTS ni macam2 lak otak aku menerawang..ishhhh..astaghfirullah..

    BalasPadam
  10. Bhai Noob...

    Err... Kelab Taat Isteri (KTI) takder ker... hahaha.... rasanyer Najib Razak boleh jadi presiden dier... hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku bukan takut...cuma kurang berani jer...

      Padam
  11. owh ingat apa td rambut jgan bau bawang hihi...

    BalasPadam
  12. mohon entri ini mendapat tajaan iklan shapoo bawang jackie chan..lol

    BalasPadam
  13. thanks ya : http://nyteamlife.blogspot.com/2012/07/terima-kasih-2.html

    BalasPadam
  14. setuju dgn statement ni:

    Perempuan sekarang ini bukan tak pandai nak layan tetapi ilmu itu tidak ada pada dia.

    pendek kata, bg mereka kalu da kawen x perlu cr ilmu lg..ckp la ilmu yg mereka peroleh semasa dlm kursus kawen..

    pn begitu,jika suami berkeinginan tinggi terhadap seks,berterus teranglah kpd isteri anda..sbb org pompuan ni kalau ko x kabo, dia x tau..kalau ko x luahkan dia x dpt nk detect

    BalasPadam
  15. aku setuju trutama pasal isteri kt tmpt kerja menghias mcm bidadari tp kt rumah mcm pontianak..alasan diorg kt tmpt kerja rmi yg tgk so kena jaga imej tp kt rumah bdua je, nape nk lawa2..lgpun dlm rumah je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku paling tidak gemar kalau seorang isteri menolak ajakan suami dengan alasan penat kerja, letih tgk tv dan lain2. Berjimak tu tak lama pun, dalam 30 ke 45 minit je pun. Kalau mereka boleh spend 8 jam utk kerja, 2 3 jam tgk tv, takkan nak layan laki tak sampai sejam pun berkira? Habis jimak tu boleh terus tido pun bukannya nak kena buat keja lagi

      Padam
    2. Betul bro..dia bukan kena buat apa pun..kangkang je hahahahha..itu pun susah ka? yg buat kerja lebih ketika jimak pun kita je di pihak lelaki hihihihi xD

      Padam
    3. komen bosan..

      Padam
    4. kalau laki die pkai minyak lintah kan ker naya..dua jam belom tentu abis....ahahahaakahakahk...pastu sambung ker pagi~

      Padam
  16. kelab malam sudeyyy

    BalasPadam
  17. Sapa nak beli KONDOM~

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...