Iklan Leaderboard

Selasa, 19 November 2013

26 Kisah sebenar entiti misteri Villa Nabila

Misteri di sebalik kehilangan remaja di Villa Nabila telah terjawab. Ini adalah cerita sebenar yang orang lain tak tahu, hanya kami yang tahu kisah sebenar di sebalik misteri2 ini setelah pergi sendiri ke Villa Nabila dan menebual entiti2 paranormal yang terlibat. Dikhabarkan entiti2 misteri ini mempunyai kunci jawapan kepada kehilangan remaja yang telah menyebabkan satu negara gempar. Ini bukan kisah2 karut atau khabar2 angin yang disebarkan di media sosial tetapi adalah fakta dan kebenaran semata2.





Berikut adalah entiti misteri Villa Nabila yang akan kami dedahkan kepada anda.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



1. Orang Melayu memang suka membuang masa dengan benda2 tahyul dan karut marut sedangkan banyak lagi benda penting yang boleh dibuat untuk majukan diri, agama, bangsa dan negara. Pergi cari hantu, dok tabur garam, buat cerita hantu, sebar berita hantu palsu.

2. Tahun ni dah ada filem Highland Tower, tahun depan mungkin David Teoh akan buat filem Villa Nabila pula dengan mengadaptasi kejadian yang berlaku ni. Make sure babak remaja yang dijangkakan hilang rupa2nya pergi lepak rumah awek pun ada.


3. Budak ini patut mendapat anugerah "Prankster" no. 1 di Malaysia. 1Malaysia dah tertipu ingat dia hilang, banyak masa terbuang pergi cari dia termasuk orang ramai, pasukan polis yang terpaksa berkawal tutup jalan, pasukan bomba, jalan pun jadi jem dan sesak disebabkan mamat ni, last2 jumpa kat rumah awek. Mak sendiri pun ko tak bagitau pergi mana sampai dia terpaksa buat laporan polis. Serius, macam cilake, sangat menyusahkan orang lain. At least kesian la kat mak ko. Malu dik, malu!

Sumber gambar


4. Tak pasal2 hantu, entiti, jin, makhluk halus, bunian, pontianak harum sundal malam difitnah dan dituduh menyorok dan menyembunyikan budak ni. Mereka tak bersalah pun dalam hal ni. Kesian kat mereka.

Persembahkan lagu di Ketumvilla nyanyian Springtum.






tags: kisah kejadian peristiwa misteri sekumpulan remaja budak sekolah tingkatan menengah hilang villa nabila johor bahru jb dangan bay izzat izzudin #villanabila nyorok sembunyi makhluk halus hantu jin syaitan pontianak entiti seram karut marut khurafat tahyul jumpa ditemui lepak duduk tinggal flat desa mutiara awek kekasih wanita perempuan polis sah aktiviti paranormal tangkap mistik kebenaran penyingkap fakta berita palsu khabar angin hearsay rungkai david villa nabila huda tempat rumah haunted roboh runtuh pemilik kes bunuh

26 ulasan:

  1. ada ustaz ckp kat aku dosa no 1 syrik, no 2 fitnah.... so....

    BalasPadam
    Balasan
    1. otak letak kt kepala, bkn kt lutut. terang2 bdk tu duk bwh kopek awek dia..dpt kt ak mmg lunyai bdk tu.

      Padam
  2. noob, mohon ulas pasal ni...aku tahu ko fikir apa yg aku fikir... http://www.youtube.com/watch?v=6j_wQQZY-OE

    BalasPadam
  3. Pembongkaran terbaik . Jom berhenti dari memanjangkan perkara ini lagi. Kesian polis kelam kelibut cari mereka semua.

    BalasPadam
  4. Budak ni patut kena kurung kat Villa Nabila

    BalasPadam
  5. Mula-mula Gagnam, pastu Gwiyomi, macam cantek jer, skrg Villa Nabila pulak...hmmm..hampehh!!!

    BalasPadam
  6. 1 Malaysia sibuk cari dia
    rupanya dia sedap ngan awek dia

    BalasPadam
  7. aku rasa mcm nak pijak2 je budak tu.....

    BalasPadam
  8. sebagai warga j.b aku rasa patutnya robohkan je villa nabila ni....buat sakit mata je,ngam2 kat lap kalau dari skudai..kenapa bia je tebiah gtu...dah dekat hampir 30 -40 thn umur dia..lama tu.

    BalasPadam
  9. Khabarnya adik tu disorokkan hantu tetek dirumah awek dia.Boleh Noob interbiu pengalaman budak tu kena sorok tak?

    BalasPadam
  10. noob dah bertapa di villa nabilla aku dengar..dah lama xdengar kabar berita..

    BalasPadam
  11. Sy seorg pngamal rukyah yg ada d sn swaktu kjdian, dr mula smpai ke sudah..sbnrnya bukan itu crita sbnrnya..trlalu byk fakta dr laman sosial, blog, tv yg stiap satunya ada versi masing2..tp biarlah crita ini jd satu crita, nsihat sy mohon jgn lg dgnggu tpt2 xbrpenghuni dn dtgglkan sebegini krn ssungguhnya syaitan itu mmg brikrar utk mnyesatkn umat mnusia hingga ke akhir zaman, dn ingatlah yg ada baiknya anda mngejar apa yg spatutnya dkejar krn anda sudahpn diseru 5kali shari..satu2nya yg bnar adlh sikap pntingkn diri rmaja yg lari ke rumah kkasih ni..mohon dpt mmberi tauladan pd para remaja d luar sn supaya lbih brtggungjwb dn jgn pntingkn diri sndiri hgga mndatangkn ksulitan pd org lain..trima kasih juga bg smua yg mmberi krjasama dr awal hingga ke akhir..jasa kalian ttap akan kami kenang smpai bila2..

    *Hakim Illias_Rukyah Kota

    BalasPadam
    Balasan
    1. syaitan ada di mana2 bkn di rumah xberpenghuni je.kat sebelah kita ni pun ada syaitan sdg berbisik dgn kita utk berbuat kejahatan & maksiat

      Padam
  12. budak tu jugak membuktikan dukun dan tukang tilik tu kaki kelentong....

    BalasPadam
  13. mohon kurung budak tu kat villa nabila.ikat kat tiang pastu tinggalkan kat villa tu.nak buat citer suspen je..sekali lepak rumah awek.

    BalasPadam
  14. lagi satu produk keluaran johor selepas JDT..

    BalasPadam
  15. 4. Tak pasal2 hantu, entiti, jin, makhluk halus, bunian, pontianak harum sundal malam difitnah dan dituduh menyorok dan menyembunyikan budak ni. Mereka tak bersalah pun dalam hal ni. Kesian kat mereka.

    Kan?hehehehe

    BalasPadam
  16. Kui3.... Teringat balik kisah jin gunung jerai dok smbunyi budak pompuan tu... Rupanya ada kat senawang..

    BalasPadam
  17. inil ah yg dikatakan bangang botingkek tingkek...

    BalasPadam
  18. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  19. Glamer tak kena tempat. Buat menyusahkan org ker

    BalasPadam
  20. Pasni ada lagi remaja nak up buat prank mcm2.....paling kesian mak bapak mereka..mana nak letak muka parent bila anak hilang rupa2nya lepak rumah awek..

    BalasPadam
  21. kerajaan x boleh buat aper2 ngan umah ni....orang singapore punya...bayo tax tak pernah miss lak tu...

    BalasPadam
  22. Ak jumpa budak ni,mmg penampor dtg ke muka..buat muka mcm gampang dlm berita....gggrrr...!!!

    -PetaiLejen110z

    BalasPadam
  23. Taktik nak alih perhatian rakyat dari isu politik je ni. Macam la hampa semua baru hidup 3 hari kat Malaysia ni

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...