Iklan Leaderboard

Isnin, 18 November 2013

9 Gwiyomi dan makcik2 BN

Orang melayu kalau buat gwiyomi memang nampak begitu ketara ketahiannya, lebih2 lagi kalau pakai baju yang mewakili parti politik.



Berikut adalah peraturan2 untuk bergwiyomi:
  1. Gwiyomi hanya untuk orang Korea dan awek2 cun sahaja. Orang melayu jantan atau makcik2 tidak digalakkan sama sekali.
  2. Budak2 muda tolong jangan suruh dan rakam makcik2 korang buat benda pelik2 macam menari gwiyomi.
  3. Kalau nak buat benda2 pelik, jangan pakai baju yang melambangkan mana2 parti politik.
  4. Kalau nak juga pakai baju mewakili parti dan buat benda pelik2, jangan upload kat Internet.

Dah alang2 ada gwiyomi makcik2 BN, aku persembahkan koleksi video2 gwiyomi versi penyokong BN:







Tolong ingat yang gwiyomi dan parti politik itu langsung tidak berkait, dan menari gwiyomi itu sesungguhnya tidak akan menyebabkan sokongan kepada parti bertambah, kos sara hidup turun, harga barang jadi murah dan menteri berhenti bagi kenyataan bebal, so kalau nak bergwiyomi tak perlu pakai baju politik. Kalau kena kutuk biar anda sorang kena kutuk, jangan heret parti politik yang anda sokong sekali kena kutuk.




tags: makcik menari menyanyi gaya gwiyomi kiyomi hari penyokong baju bn barisan nasional penyokong macai koleksi video male version pru13 love pemuda awek orang kuat geli

9 ulasan:

  1. Gwiyomiiii gwiyomiii.. aku nak buat ahhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terlupa
      Peraturan 5. Toksah tolong promot bende-bende nih dalam blog macam contoh atas. Buat sakit ahti...

      Padam
  2. sudah2 la makcik..bagi cucu jer yang buat...hihi

    BalasPadam
  3. Sumpah aku geli thp xtrkate tgk makcik2 baye mak aku wat cmtu..ya Tuhan..4 sure when someone uploaded dat, it will ended wit maki all over..man..wat if it is ur mum??..never blame those uploader, juz try 2 give a real big mirror 2 dat aunt..at least die tau yg die xptut n xseeloknye wat cmtu, dgn baju bn bagai, alahai........

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalo aku, aku blame uploader. makcik2 tu ntah2 x tau pn perakam tu nk upload biar sumer orang tngk. makcik2 tu pikir mngkin ni aktiviti santai2, suka2 dalam bilik perjumpaan lepas meeting, makcik2 ni mngkin tak terpikir pn video tu kena upload. x salah nk suka2, tp bile dh dipertontonkan kt public, kesian aku tngk makcik2 ni yang kena maki hamun. dorang nak menari ramai2 dlm bilik utk exercise panaskan badan ke, menari poco2 ke, bg aku biarlah asalkan sesame dorang sesama perempuan dlm bilik. tp kalo ada malaun yg rakam pstu upload kt tenet, tu yg nak kena pukul tu.

      Padam
  4. memang najis semuaa ni......gyomi fuck

    BalasPadam
  5. kalau aku aku cakap bn dengan bangang xboleh dipisahkan ada org marah... tp begitulah hakikat sebenarnya...

    BalasPadam
  6. Hahaha.. Tak sanggup nak tengok

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...