Iklan Leaderboard

Sabtu, 2 November 2013

10 Sidang media perlawanan akhir yang kesian

Berikut adalah sidang media atau sidang akhbar untuk acara sukan di luar negara:








Sementara itu di Malaysia...


Mungkin ini bukan sidang media untuk PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA 2013 antara Kelantan dan Pahang tapi perlawanan akhir peringkat JKKKKKKKK Kampung Pisang.




tags: sidang media akhbar perlawanan pertandingan akhir final piala malaysia 2013 antara kelantan trw the red warrior pahang tok gajah kain alas meja kenduri kahwin lawak kesian miskin fam football association of malaysia hojan bodak piya radzi piya gambar press conference penaja watson astro arena live siaran langsung

10 ulasan:

  1. biasalah FAM

    alas meja makan makcik makcik pon boleehhh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh..susah pe nak buat alas meja tu..penat oo nak kait..

      Kerusi tu pun bagus menandakan semua lapisan masyarakat guna kerusi tu..Piya yang top pun guna, JKKKKKKKK pun guna..hakhakhak

      Padam
  2. itulah tahap mentaliti pegurusan FAM..mcm ni nak main kat world cup..x payah mimpilah wahai FAM..mmg benar byk komen dr peminat2 bolasepak tanahair..FAM patut dibubarkan..lantik muka2 baru

    BalasPadam
  3. apa masaalahnya? Tkde isu pn..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg xde masalah pun... cuma nmpk mcm bangang je la... dan taraf piala malaysia mcm pertandingan bertahsp tadika... itu je la pun. sikit hal je ni. bukan masalah besar sampai rompak harta rakyat ke apa

      Padam
  4. sume bajet pg kt Sungai Limau.... hahaa..

    BalasPadam
  5. nk beli alas meja pn xde bajet ke? aduhai.. mampus la klau ade org atasan cmnie..

    BalasPadam
  6. Kat tempat aku pertandingan liga budak2 sekolah pun lagi cantik

    BalasPadam
  7. isk... super impose kot. biase aku tengok kat TV 3 Malaysia adalah Negara terbaik dari seme segi sama ada peringakat dunia, asia atau asean

    BalasPadam
  8. ok la tu dari buat cangih pakai cuma 5 minit..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...