Sabtu, 22 Februari 2014

5 Lepaskan kemarahan pada Flappy Bird yang annoying

Sakit hati dengan game Flappy Bird? Rasa nak baling telefon ke dinding dan hentak dengan tukul besi setiap kali anda terlanggar paip hijau dari game Super Mario tu? Jangan risau, walau game Flappy Bird kini sudah ditarik oleh pembangunnya, namun anda masih berpeluang untuk tembak seberapa banyak Flappy Bird yang sangat annoying tu dalam game Flabby Bird Attack ini.


Tunggu apa lagi, download game ini sekarang di Google Play Store:

atau search sahaja "FLABBY BIRD ATTACK" di Google Play Store. Hanya untuk peranti yang menggunakan Android sahaja. Dan yang lebih penting, game ini dibangunkan oleh pembangun tempatan, so download sekarang dan ianya percuma!




tags: android game flappy bird clone klon flabby bird attack angry birds candy crush saga super mario bros minecraft 3d 8-bit retro classic snes nes nintendo shoot kill em up 1st person shooter action fire ball fireballs flower power download now free percuma muat turun permainan video 

5 ulasan:

  1. menarik...guna software apa buat ni?

    BalasPadam
  2. Ooh ye, locally produced ke..alright!

    BalasPadam
  3. patutla promote, dia sendiri yg buat game ni

    BalasPadam
  4. locally produced ape menda.. guna software letak2 gambo je..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.