Iklan Leaderboard

Khamis, 20 Februari 2014

46 Sujud cium kaki awek sifat lelaki yang romantis

Selain daripada membuat video Gwiyomi dan luahan cinta kepada awek, salah satu sifat lelaki romantis yang perlu ada untuk menggembirakan hati seorang wanita adalah dengan duduk bersujud sambil mencium kaki awek bagi menggambarkan cinta sejati atau true love.


Sumber gambar.

Untunglah orang perempuan yang dapat lelaki romantik... atau mungkin bodoh macam ni. Sanggup merendahkan martabat dan harga diri di tempat awam demi kekasih. Aku rasa kaki mak kau pun kau tak cium macam tu kan? Malah orang perempuan yang wajib taat setia kepada suami pun tak disuruh untuk cium kaki suami.

True love kepala hotak.




tags: remaja couple lelaki pakwe boyfriend duduk sujud cium kaki awek girlfriend perempuan kekasih wanita facebook true love cinta sejati romantis romantik

46 ulasan:

  1. Kesian pada generasi didikan UMNO-BN. Jangan lupa undi calon PKR di Kajang untuk UBAH semua ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ntah2 mak bapak dia ni penganut tegar DAP-PAS-PKR.. komen pakai otak boleh?

      Padam
    2. Kita kena melihat semua dari sudut politik dan mesti menanam kebencian yang amat sangat kepada UMNO-BN. Kita kaitkan semua perkara negatif ialah salah UMNO-BN. Jika tak, kita gelar MACAI UMNO-BN!

      Padam
    3. erm.. tak payah nak tgk politik sgtlah, masalah remaja kat kelantan yang tegar PAS tu lagi terok dari yang ada kat kl. kalau datang kl lagi terok dari org kl. sendiri jaga anak sendiri, jgn salahkan org lain. huh.

      Padam
    4. PR tetap dengan pendirian...Semua yg berlaku adalah salah UMNO-BN kerana terlalu mengamalkan sikap lepas tangan dan menyebabkan remaja kini diambang kehancuran...

      Padam
    5. Nak sesuatu tu..kalo x snggup jgk cium kaki tu...ahaha

      Padam
    6. Xde kena mengena langsung dgn politik.. ni cuma masalah sosial.. sengaje je cari pasal.. xbaik menanam benci .. sifat yg dikeji Allah s.w.t ..

      Padam
  2. nyam2 sedapnya karkhi are yeeeeeeeem
    tp yg dh kawen lebih dari tu kot hehe2 agknye? -_-

    BalasPadam
  3. kesian diorang.. byknya generasi mcmnih.. T_T

    BalasPadam
  4. Apa ada hal...bagi jantan tu...setakat jatuhkan ego untuk cium kaki awek tu semata-mata nak tunjukkan bertapa "cinta"nya dia sampai sanggup buat macam tu depan khalayak ramai kira small matter je..ASALKAN awek tu sanggup buat dan serah apa sahaja kat dia bila dah betul-betul percaya...so...dengan kata lain "Dengan sedikit pengorbanan...Ada ganjaran yang lebih besar menanti...PRICLESS!!!" Ada peribahasa mengatakan..."Dah beri betis nak paha"..yang ni pulak...lebih lagi...."Dah cium kaki...nak cium celah bedah pulak!!!"... Inilah akibat bila nafsu berselindung disebalik cinta...siapa yang akan menjadi mangsa bila ditinggalkan?

    BalasPadam
  5. aleh lom kawen mcm2 la boleh buat...acu da kawen nt...x psl2 kena 'cium' kaki (sepak terajang) hari2

    BalasPadam
    Balasan
    1. So true...sebelum kawin semuanya indah sbb nak ambil hati (atau ambil kesempatan). Yg ppuan pulak cepat cair laki mcm 2. Kalau pegangan islam kuat, xkan ada masalah sosial mcm ni, tau control batas agama. Yg paling rugi ppuan itu sendiri. Oh dunia......

      Padam
    2. Sokong ayam afrika. Semua ni salah UMNO-BN. PRK Kajang nanti undi PKR untuk UBAH semua ni.

      Padam
    3. haha.. ok la tu. dapat gak la merasa 'cium' kaki sebelum dan sesudah kawen. tak semua dapat rasa tau :p

      -admin-

      Padam
  6. eww..that's kinda disgusting!

    BalasPadam
  7. belum 'dapat' cium kaki dah 'dapat' pompuan tu plak cium karki....

    BalasPadam
  8. cari pisau..potong "kotel" ..cari anjing bagi dia makan....anjing pasti kata "sedap"

    BalasPadam
  9. Haha..generasi muda skarang, tak pernah jemu membuat aku tepuk dahi bile tgk kelakuan diorang. Makin lama mkin bodoh. duit mak bapak bagi,jaga dari kecik..kaki awek jugak yg dia cium. Ni la generasi swag, bieber,miley.

    BalasPadam
  10. ulang skali lg admin...

    kepala hotak depa...!! ;p

    BalasPadam
  11. ape hal lh..ape sikit politik..ape sikit politik..bosan lak aku...ce kalo ko derhaka ngn mak pak ko?nk politik jgk ke?...x gune nye..

    BalasPadam
  12. Macam-macamlah dunia sekarang ni..

    BalasPadam
  13. Solat tiang agama..kalau solat jaga xkn rosak mcm 2..papepum semoga kita doakan mereka berubah n dpt hidayah, xpun kawin cepat2.

    BalasPadam
  14. Ni le jadinye.. bila generasi.. kena rotan ngan cikgu report polis.. kena jentik sikit.. keluar surat pekeliling cikgu tak leh denda itu ini... generasi lembik..

    BalasPadam
  15. Bang,Mana PEKIDA yg konon2 nya mempertahankan islam?Ada malaun yg terang2 menghina tapi mana korang?Mana ayahanda songkok tinggi?Mana abg long dan ngah yg selalu berlakon mempertahankan islam?Korang ni PEKIDA cuma ckp jer pandai dan yg paling pandai pau org dan pukul org-Bila korang nak upah ganjaran duit tampar org yg menghina nabi secara terang2?? Tak Berani kan PEKIDA? 

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diorg nih india.. buat pe pekida nak ambik tindakan.. tahu fakta dulu sebelum komen..

      Padam
  16. Pengaruh filem Hindustan kot? Tapi diorang sentuh kaki tu pun, kat orang-orang tua diorang je. Awek diorang takda pulak sampai nak sembah kaki. Over betul mamat ni.

    BalasPadam
  17. inilah definisi bodoh yang sebenarnye

    BalasPadam
  18. mula2 cium kaki... pastu cium betis, pastu cium lutut, pastu cium peha... pastu cium !@#$%^

    BalasPadam
  19. hahahah..xbertempat dik nk beromantis..

    BalasPadam
  20. syurga seorang anak di bawah kaki ibu..syurga seorang isteri di bawah kaki suami..jadi tak nampak logik langsung seorang lelaki buat benda macam tu kecuali pada ibu dia..^_^

    BalasPadam
  21. Org yg faham konsep bertuhankan Tuhan yang satu takkan sekali dlm keadaan yg waras sujud dan cium kaki makhluk lain.

    BalasPadam
  22. Anwar Ibrahim.. tak perlu salahkan sesiapa.. tanya pd diri sendiri, apa sumbangan kita utk bantu remaja tidak bermoral. mereka perlukan kita @ masyarakat yg berakhlak utk membimbing.. bukannya mereka berharap sgt dgn siapa yg di ats tu.. kerenah birokrasi.. klu tukar pn, berani ke jamin isu ni terus xde? klu tak, nape di kelantan pn masih ada masalah sebegini.. fikir2kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko nie msti baru kt blog nie kn?

      Padam
    2. PKR jamin masalah ini akan selesai 100% jika PKR memerintah Malaysia.

      Padam
  23. terk gila budak2 skarang...sweet kapla hotak..bodoh xde maruah..mmg ppuan suke lelaki jenis cam ni ke zaman skarang? lelaki macho akan pupus..

    BalasPadam
  24. HAHAHA.. lawak betul la korg semua. Diorg tuh budak2 india laa.. xpasal2 libatkan PEKIDA bagai..

    BalasPadam
  25. Mesti wangi kaki tu kan?foot fetish mmuuaahhhh

    BalasPadam
  26. Mesti wangi kaki tu kan?foot fetish mmuuaahhhh

    BalasPadam
  27. Sedapnya dpt cium kaki perempuan yg cantik dan sexy.. I love foot fetish.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...