Iklan Leaderboard

Sabtu, 20 Julai 2013

24 Bunuh suami lebih mudah daripada bercerai

Anda seorang isteri dan ibu kepada 2 orang anak, mempunyai seorang suami yang baik, namun anda tidak cintakan dia dan mencintai lelaki lain. Anda mahu berpisah dengan suami anda tapi tidak sampai hati melukakan hati suami dan anak2 dengan mintak cerai dan juga tak mahu keluarga dan masyarakat pandang serong. So apakah penyelesaian kepada masalah ini? Upah pembunuh upahan untuk bunuh suami anda.


Gila, itulah yang berlaku kepada seorang isteri dan ibu dari Michigan, US iaitu Julia Merfeld Charlene yang sanggup mengupah pembunuh upahan untuk bunuh suaminya sendiri atas alasan "ia lebih mudah daripada bercerai", malah dia tidak perlu bimbang tentang pandangan keluarganya dan melukakan hati suaminya jika suaminya mati dibunuh.

Dalam perancangan pembunuhan itu, wanita itu menyatakan dia tidak mahu suaminya menderita dan mati dengan cara yang paling cepat dan tidak menyakitkan. Malah dia mencadangkan untuk mematahkan leher suaminya, tetapi pembunuh upahan berkata dia akan menembak suaminya di muka dengan pistol dan wanita tersebut bersetuju tanpa rasa ragu2.


Wanita psiko itu juga bercadang untuk mendapatkan pampasan sebanyak USD400,000 daripada polisi insuran nyawa suaminya itu dan akan membayar upah sebanyak USD50,000 kepada pembunuh upahan tersebut. Malangnya, pembunuh upahan tersebut adalah seorang anggota polis yang menyamar dan telah merakamkan ke dalam video segala perbualan dan perancangan wanita tersebut untuk membunuh suaminya.


Kini wanita tersebut telah ditahan dan menerima hukuman penjara seumur hidup, namun suaminya merayu kepada hakim agar isterinya tidak dipenjarakan. Bapak punya baik suami dia walau bini dia nak bunuh dia tapi dia masih sayang kat bini dia. Tak sangka suami baik macam tu pun isteri masih lagi nak bunuh.


Bacaan lanjut di Harian Metro dan Daily Mail UK.

Harap2 kat Malaysia takde isteri yang benci pada suami upah pembunuh upahan untuk bunuh suami sendiri, sebab aku percaya kat Malaysia juga wujud organisasi dan pembunuh upahan. Tengok je lately ni banyak kes2 orang kena tembak lari dalam kereta.




tags: julia charlene merfeld isteri ibu rancang bunuh suami pembunuh upahan menyamar polis michigan selesaikan masalah lebih mudah berbanding cerai bercerai kejam rakam video dash cam kamera camera woman wife mother of 2 kids children caugh hiring hit man to kill murder husband accused undercover cop it's easier than divorcing him

24 ulasan:

  1. Akulah HambaMu- Taleeb Mizad

    Tuhanku hanya padaMu
    Ku serahkan jiwa ragaku
    Sering aku merasa hampa
    Hanya padaMu tempat ku mengadu
    |
    Ku panjatkan syukurku
    Keatas kurniaan nikmatMu
    TanpaMu tiadalah dayaku
    Segala milikku adalah milikMu
    |
    Akulah hambaMu yang sering terlupa
    Kadang tak daya melawan keinginannya dunia
    |
    Akulah hambaMu yang berlumur dosa
    Hanya padaMu ku memohon keampunan
    |
    Oh Tuhanku pandulah hidupku
    Agar tak tersesat dari jalanMu
    Pimpin daku dengan hidayaMu
    Jua RedhaMu
    |
    Oh Tuhanku ampuni daku
    Pandulah daku menuju syurgaMu
    Kurniakanlah daku ketabahan
    Menempuhi hidup..

    BalasPadam
  2. gila sadis, rilek jer die rancang a murder.... sick woman

    BalasPadam
  3. mmg bapak pnye baik suami... sanggup merayu supaya bini tak dipenjara.. mane nak carik laki cmtu. paling2 pn mmg cerai kan bini terus.

    mmg percaye kt mesia ni mmg ade pembunuh upahan..kdg2 takut nak berurusan dgn orang terutama dr segi bisnes atau kalo kter nak buat bende jujur yg mngkin 'memudaratkan' pihak yg tak baik... tak pasal2 kita atau org terdekat yg kena..

    nauzubillah. banyak2 la doa mintak pelindung dr Allah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan 'kena' dr segi pembunuh upahan je..
      'kena' dr segi lain pn ade.. santau menyantau dan sewaktu dgn nya...

      Padam
  4. ada juga perempuan camni, bersyukur la, belum tentu lelaki yang perempuan tu cinta akan menyayangi lebih baik daripada suami dia sekarang

    BalasPadam
  5. walaupun harga barang naek, byk kejadian tembak2, pecah rumah menteri, rogol bunuh & mat negro buat kacau. syukur lah malaysia masih aman.. berterima kasih lah kpd krajaan kerana menjaga keamanan kite hewhewhew..

    BalasPadam
  6. Kos turun naik mahkamah masa dan sebagainya buatkan dia rasa mudah bunuh je suami dia.. :) tapi kat Malaysia pembunuh upahan bukan mudah nak dapat.. Kat US sapa saje boleh dapat pistol..

    Kalau suami dia baik? kenapa tak lepaskan aje isteri dia tu kalau dah sampai nak membunuh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. suami dia baik, sebab tu perempuan tu tidak sampai hati melukakan hati suami dan anak2 dengan mintak cerai.. so perempuan tu tak bagi tahu yang dia nak bercerai kat laki tu.. benda boleh bawak bincang sebenarnya..

      Padam
    2. Apa pula perasaan suami atau anak2 bila tau isteri/mak diaorang upah pembunuh.. huhuhu horror..

      Padam
  7. xnak lah aku kawin mcm ni...kasih sayang yang diberi dibalas dengan tikaman.. bagi taik ok lagi ni terus bunuh... peringatan kepada lelaki "Never Let Your Guard Down" ~~~ peace ~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. xnak kawin xpyh la kawin. duk sorang2 sampai ke tua last2 sakit sorang2... mampos sorang2... yg paling sedih bila dah xda anak nak ziarah kubur ko n mendoakn ko di alam barzakh..... kecian
      ahahaww

      Padam
    2. Pilihlah bakal isteri elok2x, selidik background betul2, yg perempuan pn buatlah perkara sama sebelum setuju utk kahwin dgn lelaki tu... sebelum kahwin buatlah solat istikharah... dah kahwin janganlah abaikan pasangan, jaga hati pasangan elok2, selalulah solat sama2, buat kebaikan bersama-sama, isnyaAllah tak jadi pelik2... kahwinlah utk ke arah kebaikan, bukan kerana nafsu semata-mata.

      Tanpa nama 8:32PG, ada org dah kahwin pun boleh jadi dia duduk sorang2 smpai ke tua juga, sakit sorang2, mati sorang2 juga selepas pasangan dia mati dulu sebelum dia, atau bila dia bercerai pastu X kawin2 lg dh lps tu... ada juga yg X dpt anak, dan ada yg ada anak pinak tp dihantar ke rumah orang2 tua pula... itu kira ok lg at least ada kawan2 sebaya kat rumah org tua tu... ada yg lg sedih anak pinak X hiraukan langsung, raya X balik jenguk ibubapa dan sebagainya, duduklah si ibu tua yg dah kematian suami atau si bapa tua yg dah kematian isteri tu sorang2. Masa depan masing2 siapa pun X boleh nak ramal, kita merancang dan berusaha, Allah S.W.T juga yg menentukan segala. X ada sesiapa pun yg dapat menjamin 100% masa depan dia supaya mati dan sakit dia nnt X akn keseorangan, pendek kata jgn terlalu konfiden dan takbur dgn apa yg kau ada sekarang, semuanya milik Allah S.W.T. Hidup ni sementara saja, perbanyakkanlah amal soleh... yg dah kahwin tu, didiklah pasangan dan anak masing2 ke arah kebaikan, dan berdoa selalu supaya anak2 nnt jadi manusia yg berguna dan ingat mak bapak...

      Padam
  8. Sebab nak bercerai pon susah.. banyak proses dia.. melibatkan banyak benda..
    Tu kat US ramai orang lebih suka bersekedudukan tanpa register berpuluh tahun sampai anak pun besar panjang hahaha.. Ada dah tua baru nak register..

    Macam juga kat kes kat Malaysia kadang naik turun mahkamah bertahun tak settle2.. padahal suami/laki dia leh je lafaz kat mahkamah tak sampai 5 minit.. Tapi banyak kes ditanguh bertahun.. sebab suami/laki tak mau lepas.. tu ada juga kes bini nak cerai siap ada bf dah apa semua tak dapat cerai last jadi berzina.. pulak mereka.. dah gantung tak bertali..

    kalau dah tak sehaluan tak boleh buat apa dah..
    mudahkan je la cerai jadi.. lepaskan je.. tak perlu nak seksa pulak mereka..

    BalasPadam
  9. Jangan risaula, Malaysia masih aman.

    BalasPadam
  10. amboi , gengster betul org la ni

    BalasPadam
  11. kt mesia lg ganas.. polis pon ble jd hitman. guna c4 plak tu.

    BalasPadam
  12. isteri tak bersyukur ade suami yg baik..sama kes macam pompuan yg mintak cerai dengan suami dia sebab suami dia terlalu baik..pelik oi! jd baik susah,jd jahat susah,jd tak amik peduli pon susah..manusia,manusia....

    tgk video kes cerai ni.. http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh872c7sOpc7P8OXh0

    BalasPadam
  13. Kat Malaysia ade je...yg pernah sy dengar...Datin2 yg nakkan harta laki dia, so cara yg paling senang ialah letak ubat dlm air teh atau mcm2 teknik supaya leh mati cepat. So harta milik dia sepenuhnya n boleh bele anak ikan byk2....

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan beli cincin berlian? haha2 emas

      Padam
    2. banyak sgt tonton drama melayu kot ayam nigga ni....LOL

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...