Iklan Leaderboard

Rabu, 18 Disember 2013

23 Lawak sadis otak apa yang dungu?

Pada suatu petang yang dingin...






Skrip: Aku
Pelukis: Iman Maharu yang ohsem, muda lagi tapi sangat berbakat melukis. Harap boleh terus melukis dan menjadi pelapis kepada para artisan di luar sana.




tags: kartun komik comic strip manga lawak kasar bangang teka teki sadis lucu komedi simpulan bahasa otak udang dungu bebal bodoh kepala hotak bapak kau arwan hi dulu baik orangnya

23 ulasan:

  1. Tak tau apa nak komen

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun tak tau nak komen apa. minta ditutup terus blog bodoh ni.

      Padam
    2. kepala bapak kau!!!

      Padam
    3. Tolong beri komen yang memburukkan UMNO-BN kalau dah takda idea sangat!

      Padam
    4. Dah ko rasa terer sgt ko buat la blog ko sendiri bongok. tgk brapa ramai yg view. puiih

      Padam
  2. lawak perlu ada batasan sebelum dibatasan :)

    BalasPadam
  3. apa nak dikato?? lawak sampai membunuh

    BalasPadam
  4. Creative and lawak. Tapi tak sume benda bole wat main2 untuk melawak

    BalasPadam
  5. aku rasa dalam kepala hotak ko mesti byk lg idea2 lawak kan? lepas ni ko bykkan la lg entry2 lawak mcm ni... kalau asyik cerita psl politik je pun bosan jugak

    BalasPadam
  6. HEHE: Bolehlah sikit2 gelak
    kesian.

    BalasPadam
  7. Er..itu macam dialog biasa aku dgn kawan2 rapat...
    Cuma ending tu je blom lg...hahaha

    BalasPadam
  8. noob si pencacai cina dah kehabisan modal nak bahan org melayu....

    BalasPadam
  9. Wow, that escalate quickly..hehehe

    Btw, bagus jugak noob banyakkan entri-entri santai macam ni..

    Disamping collaborate dengan bakat-bakat baru, dapat rilek2 kan otak sikit..

    Dah selalu buasir sangat ni..hehehe

    BalasPadam
  10. citer sebenarnye smpi petak ke-3 je, yg ke empat dh stat citerr org len mungkin kah parent pd arwah tersebut? sebb jika dibaca disitu kita mengetahui mereka tiada ciri2 org baik pun apa bila mengata org lain, so dipetak ke empat "Arwah ni dulu baik orangnya" maksudnya org lain xde kaitan pun pasl 2 org tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ni bangla sesat ke.. tulis ayat mcm haram org nak paham .. Sila masuk sekolah tadika balik blajar mengeja..

      Padam
    2. Saya
      bantah
      nepal ni

      Padam
  11. Papepun kita sebagai seorang anak kena selalu berdoa selepas sembahyang terutamanya meminta kesejahteraan n kesihatan yg baik, meampunkn segala dosa2 ibua bapa kita...sbb mereka yg penat lelah membesar n mendidik kita menjadi insan yg berguna skrg..tnpa mereka tiadalah mereka, samada digugurkan atau jd kes buang anak..mereka yg sanggup berkorban tanpa sebarang balasan wang ringgit..just mau kasih sayang kita terhadap mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasal gurau di atas,sy faham gurau2 org remaja/santai...tp jgn la kata begitu depan org tua kita atau sanak sedara lg2 time ramai2 berkumpul di hari raya. Byk kes berlaku depan mata anak2 muda skrg berani bersuara nak tegur bapa/ibu sedara..maybe sbb dgn parent sendiri mcm 2 kot...budi bahasa melambangkn sahsiah/keimanan kita..bukan ilmu menaga gading atau jawatan/pangkat tinggi

      Padam
    2. Saya nak komen yang menghentam UMNO-BN. Bukan mengarut macam ni. Setiap masa, tanamkan dalam minda kita membenci UMNO-BN!

      Padam
    3. Nak bisjut?

      Kalau nak hentam BN 24/7, komen je la kat malaysiakini/harakahdaily/roketkini je...sini kina bincang sesuatu isu ilmiah n isu2 rakyat, nak emosi je smpi kiamat x habis cerita politik. Nak hentam BN pun berpada2 je la...bincang dgn cara baik n berhemah as muslim. Bukan niat nak mengkafirkan org yg suka mencarut2 x habis as anon, just menasihat n memperingaiti sesama manusia yg byk kelemahan sbgi makhluk Allah

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...