Iklan Leaderboard

Khamis, 18 Jun 2015

8 Cabaran dalam pemakaian wanita muslimah hari ini

Diana seorang wanita bekerja yang sentiasa sibuk kerana sering berjauhan dengan suami yang bertugas di perantauan. Awal2 pagi dah kena bangun, siapkan sarapan, bulan puasa ni nak kena sediakan makanan untuk sekeluarga bersahur, hantar pula anak2 ke sekolah sebelum pergi ke tempat kerja. Tengahari kena ambil pula anak dari sekolah kebangsaan hantar pula ke sekolah agama, kemudian ke tempat kerja semula. Petang pulang dari kerja nak kena ambil anak2, sediakan makan malam, mengajar anak2 mengaji dan mengulangkaji pelajaran, uruskan rumah dan macam2 lagi, sehingga nak tengok drama Melayu pun tak sempat. Tu semua tu belum kira nak menyusukan anak yang masih kecil lagi.


Disebabkan kesibukan itu, Diana perlu menjadi seseorang yang ekspress dan laju dalam segala hal, termasuk dalam hal pemakaian. Walaupun dalam keadaan sibuk dan tersangat mengejar masa, takkanlah mahu keluar rumah dengan baju yang tidak bergosok dan renyuk, tambahan pula perlu memakai pakaian yang menutupi aurat. Oleh itu cara paling efektif adalah dengan memakai baju muslimah yang tidak perlu digosok, malah iron tu dah boleh dihumban ke tepi.


Kerana itu Diana sering membeli pakaian secara online sahaja di www.dydyanabiz.com.my. Yalah, nak pergi jalan2 kat kedai cari baju dah ambil banyak masa dan tenaga, dengan anak2 ada yang masih kecil2 lagi, tambah pula bulan puasa ni dengan letihnya, lapar dan dahaga lagi, memang memenatkan.

Lagipun di www.dydyanabiz.com.my ni pun sudah ada pelbagai pilihan baju wanita terutama untuk ibu yang menyusu anak seperti baju kurung, jubah, blouse, malah baju raya untuk mak dan anak pakai sedondon pun ada. Harga pun memang sangat berpatutan. Oleh itu jika berminat bolehlah melayari link2 berikut serta menghubungi nombor yang tertera:

www.dydyanabiz.com.my
Fb: dydyanabiz
Ig: dydyanabiz
Whatsapp: 6011-32515144







tags: beli pakaian muslimah baju kurung jubah blouse sedondon ibu menyusu baju raya lycra cotton secara online mudah cepat dydyanabiz iklan

8 ulasan:

  1. ceh ak ingat ap cis noob

    BalasPadam
  2. Ada daftar dgn SSM kalau tak nanti segala bagai Agensi serbu pulak..Ha ha ha.

    BalasPadam
  3. ntah. aku pun ingat cerita apa tadi.. hadoi.

    BalasPadam
  4. Daftar.....jgn risau hahahah

    BalasPadam
  5. sape ni gilfren putra nubhan ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. noob forever alone mana ada makwe ..

      Padam
    2. Noob sejak bulan puasa die makan luar jek

      Padam
  6. ni salah satu teknik pemasaran sekian.....

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...