Iklan Leaderboard

Selasa, 16 Jun 2015

17 Pemimpin paling kelakar yang suka troll rakyat

Sebenarnya aku cukup kagum dengan Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan ni. Aku tak pernah rasa benci dan marah pun pada dia, malah bagi aku dia seorang yang sangat menghiburkan, sebaris dengan troller2 Internet popular yang lain seperti Amran Fans, Sultan Melaka, Rani Kulup dan Raja Nusantara Langkasuka, cuma bezanya dia seorang pemimpin dan timbalan menteri. Apa sahaja yang dia buat dan cakap pasti akan jadi bahan perbualan, material bisnes, komedi dan trend yang diikut oleh segenap rakyat marhaen.


Lihat sahaja gambar nasi goreng yang beliau masak yang diupload di Twitter beliau dengan takde api, timun dan cili disusun cantik dan rapi di pinggiran nasi goreng, dengan ubat penyembur nyamuk kelihatan di sudut dapur, memang kelakar, memang troll. Malah rakyat pun turut sama bersama2 beliau memasak resipi nasi goreng Ahmad Maslan tanpa GST ini.







Ya, beliau memang seorang trendsetter. Biarlah orang nak cakap apa, beliau tetap terus akan troll rakyat. Aku harap Datuk Ahmad Maslan akan terus berada dalam barisan kepemimpinan tertinggi negara, kerana tanpa lawak beliau hari2 yang aku lalui amat murung sekali.

Kini semua orang bukan sahaja mahu meniru beliau, malah menjadi beliau.

We are all Ahmad Maslan.

Salute!




tags: ahmad maslan troll rakyat masak nasi goreng tanpa gst resipi susun timun cili tangkai ridsect ubat nyamuk botol tiru sarcastic sindir perli

17 ulasan:

  1. Terhibur pula baca entry ni... hehe...

    BalasPadam
  2. first!!!

    BalasPadam
  3. shit lewat seminit

    BalasPadam
  4. Aku ingin jadi sepertinya. KAHKAHKAH

    BalasPadam
  5. Kena belajar dengan dia camne nak throllkan blog Mrs A nih!

    BalasPadam
  6. DUMB POLITICIANS DETECTED. SUBJECT MUST BE TERMINATED AT ALL COST!!

    ROGER THAT!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen yg paling alim dn beriman di sini. Terbaik.

      Padam
  7. aku rasa yg amenoworld ckp mmg betul la..bila najib tgh ade isu, mesti ahmadmaslan muncul dgn troll nya untuk alih perhatian kebangangan dari najib kepadanya..

    legend betul ahmad maslan ni..

    -nazha

    BalasPadam
  8. Mmg sesuai sangat la Ahmad Maslan ni jadi menteri. Rakyat pun sama2 bodoh. Alhamdulillah. Semoga rakyat berterusan bodoh dan menteri2 terus menonjolkan kebangangan masing2.

    Inilah namanya Husnul Khatimah. Bodoh dan bangang berpisah tiada.

    BalasPadam
  9. Kat tempat aku ni dah ada org jual nasi goreng ahmad masln rm 3.50 je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat tmpt aku de nasi goreng cina. Rm2.50 je.

      Padam
  10. bhahaha! bukan namanya melayu kalau tak troll lololololll ><

    BalasPadam
  11. Lagi Gambar ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    BalasPadam
  12. rakyat malaysia memg kreatif hahaha

    BalasPadam
  13. kita boleh nilai tahap kebijaksanaan sesuatu kaum itu pada kelakuan pemimpinnya.

    so bila kita tengok ahmad maslan, dan tengok pula respon2 org, tau dah tahap mana kebijaksanaan mereka.

    janganlah kita mengeluh kenapa dpt pemimpin mcm ahmad maslan. sebab kita pun sama je bagi muka dgn pemimpin mcm ni

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...