Iklan Leaderboard

Rabu, 24 Jun 2015

7 Lagi pelajar perempuan sekolah menengah bergaduh

Lagi kes pergaduhan antara pelajar perempuan sekolah menengah. Budak remaja kalau gaduh adegan tarik2 rambut mesti ada, dan punca pergaduhan selalunya mesti tak lain dan tak bukan kerana berebut lelaki atau salah seorang kacau pakwe yang seorang lagi. Dari budak kecik bergaduh pasal mak kau hijau, budak sekolah pun bergaduh, yang dah besar pun boleh bergaduh pasal pasar Ramadhan.

Sudah2 lah tu bani Melayu, matang lah sikit. Takkan la orang Melayu ni kerjanya asyik nak gaduh, gaduh, gaduh, kat luar gaduh, kat Facebook gaduh, dari kecil sampailah besar. Itu je ke kehebatan yang kita ada? Kalau bersaing siapa yang dapat reka ciptaan teknologi yang paling hebat takpe lah jugak, ini bertumbuk pasal lelaki, perempuan, duit, mak bapak. Sedih.





Entry2 lain pasal budak sekolah gaduh:




tags: video pelajar murid perempuan wanita gadis sekolah menengah gaduh rebut lelaki jantan pakwe kacau curang awek tarik rambut melayu

7 ulasan:

  1. Kesian kat mak ayah diorang ni.. semoga dijauhkan daripada terjadi kepada keluarga kita semua..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Pergi sekolah belajar..nak pakwe makwe je bdk2 Melayu ni...

    BalasPadam
  4. Syukur, Malaysia masih aman.

    BalasPadam
  5. Budak2 mcm ni ubat dia bg kawin je. Dh merasa konek jantan baru dia senyap...

    BalasPadam
  6. Seronok jadi melayu ni. Boleh buat2 bodoh, boleh membodohkan orang, boleh buat duit berbillion2 walaupun bodoh. Mana nak cari lagi senangnya jadi melayu ni?? Berduyun2 India Kerala Penang nak jadi melayu jugak. Sbb walaupun bodoh, hasil negara boleh diratah bersama atas nama menjadi melayu. Ramai cina juga dah jadi melayu.

    Untungla jadi Melayu.

    BalasPadam
  7. dh rs diri tu hebat sgt..memalukan mak bapak...seluruh negara boleh tgk pgai remaja melayu kite..speechless

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...