Iklan Leaderboard

Ahad, 7 Jun 2015

8 Budak yang kecewa ibu bapanya berwarna hijau

Betapa hancur dan remuknya hati kanak2 ini apabila mak bapaknya digelar berwarna hijau oleh kanak2 yang lain. Kalau aku pun mesti marah dan sedih kalau mak bapak aku digelar dengan warna hijau. Kenapa kena warna hijau? Kenapa bukan warna biru? Atau merah? Atau kuning? Atau jingga?

Gambar hiasan sahaja


Kah3 lawak gila aku tengok video budak2 gaduh kat taman permainan ni. Zaman aku kecik pun ada jugak ejek2 nama bapak, ejek k****g tu, macam2 ejekan lagi. Yalah, nama pun budak2, gaduh, ejek2 tu memang biasa. Tapi ejek mak bapak kau hijau memang tak pernah dengar lagi. Mungkin diorang terpengaruh dengan filem Shrek atau Hulk kot.

Lepas tu penuh la parodi pasal mak kau hijau ni kat Youtube.




Ha ha ha!




tags: bapak mak kau hijau budak kanak gaduh lawak gila video taman permainan playground your parodi luqman podolski remix mom is green

8 ulasan:

  1. Nasi goreng tanpa gst satu!! Noob boleh tak ko buang im not robot tu, susah nk komenlah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana pergi anon nasi goreng nak gak tahu apa komen dia pasal gst

      Padam
    2. Nasi goreng cina....

      Padam
  2. Sedap gak remix ni.mhahahha..

    BalasPadam
  3. hahaha.. mental bebudak ni... kelakar aku tgk nya

    BalasPadam
  4. Mak hijau bapak hijau tu pe maknanya?mak bapak org pas ke?

    BalasPadam
  5. Tak baik la org internet siar dia sdg marah gini. Emosi tu benar dan kuat bagi diri dia.

    Hijau tu maksudnya shrek.

    Saya bukan robot.

    BalasPadam
  6. Oh hahahaha....
    Macam mana aku boleh terlepas entri ni???
    Banyak pula masa orang Malaysia ni siap buat remix segala...nasib baik menghiburkan hati...hehehhe

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...