Ahad, 15 Julai 2012

8 Mohon menang contest cipta logo

Bila gua baca post ni kat Blog Serius, gua rasa macam terpanggil untuk join jugak contest buat logo 1M4U. Mana tahu boleh menang RM10,000 sapa nak bagi? PM Najib kita memang sangat bermurah hati kerana menganjurkan pertandingan2 macam ni untuk rakyat marhaen. So sape2 nak join boleh juga pergi ke laman web http://www.1m4youth.com.my/. Btw ini adalah logo ciptaan aku.


Mohon jangan sesiapa tiru. Mohon Najib menyukai logo aku dan menjadikan aku pemenang hadiah RM10K tu... Kalau aku menang aku akan menjadikan blog Buasir Otak sebagai blog pro-BN seangkatan dengan blog Papa Gomo dan Parpukari yang akan mencacai BN untuk selama2nya.



tags: pertandingan peraduan mencipta design logo 1m4u 1malaysia for youth a place to build your dreams kpt kementerian pengajian tinggi hadiah rm10,000

8 ulasan:

  1. Wakakaka! Ko buat statement macamni ko tak takut ke dengan penyokong pembangkang Tuan Tanah Kedaung?

    Kang Nasib ko jadi macam Johan Raja Lawak yang diboikot sebab kutuk PR. xD

    P/S - Komedi Gelap pun tatau puak2 Taksub politik ni.. hihih

    BalasPadam
  2. tak lama lagi buasir otak jadi BUASIR BN...hehehhehe...

    BalasPadam
  3. brace yourself, penyokong perompak pakai songkok is coming..

    BalasPadam
  4. law hang menang, MOHON SHARE hadiah

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.