Iklan Leaderboard

Sabtu, 18 Mei 2013

23 Kantoi aksi depan webcam dengan bapa sendiri

Jangan sekali2 buat benda pelik2 depan webcam dengan orang yang tak dikenali, kang tak pasal2 kantoi dengan bapak, anak, sedara mara atau kawan2 sendiri.



Kah kah kah lawak gila iklan negara India ni.




tags: iklan negara india kantoi aksi depan webcam dengan bapak bapa ayah sendiri lawak lucu mtv chat house

23 ulasan:

  1. senang citer.. jgn langsung buat perangai pelik2.. hehe

    BalasPadam
  2. tenet aku slow la.. boleh lu critekan lebih trperinci tak noobless?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko pakai pakej apa sampai nak stream video yiutube pun tak boleh? baik tak payah subscribe internet.

      Padam
    2. kena tengok sendiri baru tahu cerita huhu

      Padam
    3. nak nonon?

      Padam
  3. luna mazland lagi cun...semalam aku webcam dengan dia...perrgghhh....

    BalasPadam
  4. kahkahkah kah mcm bngst apa kaitan la promo dia ngan iklan mcm tu? pengajaran?

    BalasPadam
  5. Bhahahahah! Tak bley blah betul iklan.. Haha!

    BalasPadam
  6. wahhh noob~ dah boleh start countdown to 2 mil pageviews ni :D

    BalasPadam
  7. Benda mcm ni dah makin menular dikalangan kita di M'sia terutamanya generasi muda-mudi..err aku kot yg dah tua bangka?....adik-adik semua nak bisjut..?..nak royi..?

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...