Iklan Leaderboard

Khamis, 2 Mei 2013

62 Acara menonton video lucah secara berjemaah

Nak berkempen, takde masalah. Nak berceramah, takde masalah. Nak control media, ikut suka mak bapak korang. Tayang video lucah di kawasan terbuka untuk ditonton beramai2 secara berjemaah? Itu masalah besar.



Nak tonton video lucah tu tonton sendiri2lah, jangan heret orang lain dapat saham sama. Kesian aku tengok pakcik2 pakai kopiah dan makcik2 tak pasal2 dihidangkan dengan video lucah.




tags: video seks mustapha mustafa ali stopa spender tayangan umum tayang ceramah bn kempen pilihanraya lokasi terengganu muar johor kawasan terbuka umum khalayak ramai 

62 ulasan:

  1. "Kebodohan, kejahilan ada di mana-mana"

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1malaysia. rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan.

      Padam
    2. sayangi selangor yakini BN.

      Padam
    3. manifesto BN 'menepati janji, membawa harapan'.

      Padam
    4. Kiniku nikmati kehidupan yang selesa
      Dibentuk oleh mereka yang penyayang
      Hari silih ganti kami maju ke hadapan
      tak kira apa jua halangan

      Chorus
      Terima kasih ku ucapkan padamu
      Atas nikmat yang diberi padaku
      Terima kasih ku ucapkan padamu
      Kerna aman sentosa selalu

      Kita dididik serta dipimpin
      Agar kita semua tidak keciciran
      Kita terus berusaha sedaya upaya
      Agar menjadi insan yang berguna

      Padam
    5. KUALA LUMPUR 1Mei - Bapa kepada Mohd. Saiful Bukhari, Azlan Mohd. Lazim hari ini menarik balik dua kenyataan akhbar beliau yang mengatakan anaknya telah diperguna oleh beberapa pihak untuk memfitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat yang berlaku ke atas anaknya pada tahun 2008.

      Azlan dalam sidang akhbar yang diadakan di salah sebuah hotel di Balakong di sini hari ini berkata, beliau juga mengumumkan keluar daripada menjadi ahli parti Keadilan Rakyat (PKR), berkuat kuasa mulai hari ini.

      Beliau berkata, kenyataan beliau hari ini dibuat bukan atas dasar desakan sesiapa ataupun dipengaruhi mana-mana pihak sebaliknya beliau melakukannya atas kesedaran dan rasa insaf.

      "Kejadian liwat yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah benar dan ia bukan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

      "Saya juga ingin menarik balik permohonan maaf saya kepada Datuk Seri Anwar dan keluarga beliau," katanya yang turut memohon maaf kepada seluruh ahli keluarganya terutama kepada anaknya, Mohd. Saiful Bukhari, yang telah dikhianatinya ekoran tindakannnya yang terdahulu.

      Beliau juga berkata, pernah melakukan sumpah laknat bersama anaknya di masjid dan berharap dengan kenyataan yang dibuat oleh beliau hari ini, pengakuan ini dapat menyelesaikan segala kekeliruan yang telah timbul ekoran kenyataan beliau termasuk di majlis-majlis ceramah di Pulau Pinang dan Sg. Petani, Kedah pada 23 dan 24 Mac lalu.

      Padam
    6. Pilih BN anda akan dihidangkan tayangan porno percuma hinga ke smartfon anda.. lol.

      Padam
    7. bes nye! ala dok kat kelantan pon dapat je tgk porno.. tak pyh tggu bn menang..

      Padam
    8. kat belog papagomoa da video porno..
      tokan video porno semua jenis termasuk gay dia ada hahaha..

      Padam
  2. pejuang parti ketuanan. sibuk lgbt. bising agama plural agama singular. alih alih tayang video lucah. ini ker jihad yang dilaung laung muhyidin yasin?

    BalasPadam
    Balasan
    1. video lucah pemimpin tertinggi parti ajaran seks seMalaysia (PAS).

      Padam
    2. Menurut papagomo (mungkin ajaran dan jihad bn) porno terpilih diharuskan jika melibatkan pemimpin.

      Padam
  3. Balasan
    1. aib stopa spender jgn di buka.kihkihkih......

      Padam
    2. Tapi Hadi Awang cakap boleh buka aib orang.. Hadi Awang yang cakap, bukan aku..

      Padam
    3. Hadi tu geng Yogi.. Kalau nasuruddin hassan ali ada lai dalam Pas dan nik aziz dan lainnye turun Pas ni dah masuk UMNO.. lol.

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. video gereja yahudi di israel doakan kemenangan anwar ibrahim tolong sebarkan http://m.youtube.com/#/watch?v=qdQ2dARecE0

    BalasPadam
  7. http://m.youtube.com/watch?v=qdQ2dARecE0

    BalasPadam
  8. Malaysia Prophecy from Jerusalem youtube http://www.youtube.com/watch?v=qdQ2dARecE0

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedangkan BN boleh amik APCO syarikat yahudi zionis israel sbg consultant,nk merancang buat video mcm ni bukan mustahil.hanya melayu bodoh yg akan percaya dgn video ni.mcmlah kita ni baru kenal UMNO sehari dua.taktik menakut2kan rakyat malaysia agar mereka terus dpt berkuasa sudah lama jadi amalan UMNO... ini kalilah!!!

      Padam
    2. Say no to DAP dan parti sekongkol DAP.. Lain Kalilah..

      Padam
    3. yup lain kali lah nak ambik selangor wakakaka

      Padam
    4. kesian aku tgk rakyat malaysia yg sokong umno,masih lg sanggup membiarkan diri dilembukan oleh penipuan pemimpin umno demi utk mengekalkan kuasa mereka.betapa mereka menakutkan rakyat malaysia dgn isu perkauman,agenda yahudi,bersyukur kpd umno atas segala rezeki dan menggambarkan negara akan huru hara,betapa mereka merasakan diri mereka sebagai tuhan yang dpt meramal apa yg akan berlaku sekiranya pakatan rakyat memerintah malaysia.

      Padam
    5. Tanpa Nama 2 Mei 2013 11:04 PG

      Lain Kalilah... haha

      Padam
    6. sial punya pakatan haram.selama ni bn dah byk berjasa menabur bakti & membangunkan malaysia,itu pun xcukup bersyukur lagi???mmg dasar manusia kacang lupakan kulit!bersyukurlah kita kepada barisan nasional atas segala jasa2 mereka.kalau rasa tak nak bersyukur kpd bn,keluarlah dr malaysia.

      marilah semua rakyat malaysia kita panjatkan syukur kepada barisan nasional

      Padam
    7. Undi la BN korang tak kesian ke dekat pemimpin BN karang bangkrap sebab tak mampu dah nak bayar dan sara kehidupan mewah diaorang..

      Padam
    8. Sebabnya ayat pembangkang sempena PRU13 ni, "Tipu Pilihanraya, kita turun jalan raya". Maksudnya apa tu? buat huru hara la kan? Tolong jangan paksa/ugut rakyat undi PR dengan ayat mcm tu.. Lembukan orang la apa la. Mcm pandai sangat. Sama jer kita ni, kecik2 dulu semua diberi susu lembu..

      Padam
  9. tak boleh la ini macam...
    politik tak menghalalkan cara...

    BalasPadam
  10. Lain Kalilah....

    BalasPadam
  11. aik.. blog noob nak tiru tv3 jugak ke? cuma terbalik parti je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aik.. tau pulak ko tv3 tu berat sebelah?blog noob ni personal blog,suka hati dia nk kondem sapa2.yg tv3 tu media mainstream,kalau berat sebelah,xadil,terikat kpd kuasa parti politik yakni BN,haaa yg tu mmg lembu namanya

      Padam
    2. mmg la aku tau tv3 berat sblh.. biasala, dah bn pemerintah negara.. dia dok canang bn je la.. pasni klu pr menang.. dia dok canang pr la plk. biasala, nak rating je. then suka hati aku le nak kondem blog noob. dah noob yg open Tanpa Nama. betul x noob? noob skrg mane peduli komen2 kite dah.

      Padam
    3. satu lagi masalah macai,suka membuat andaian & ramalan benda yg belum terjadi.kau tu tuhan ke boleh tahu kalau pr menang tv3 akan berat sebelah kpd pr pulak?boleh jd pengurusan tv3 kekal dan terus menghentam kerajaan dan masih membela umno...boleh jd semua macai kat pengurusan tv3 ditukar dgn org2 pr,kita tak tahu sbb benda tak berlaku.tp apa yg berlaku skrg & nyata dpn mata,media mainstream mmg mcm lembu bagai idung kena cucuk dgn BN.dan yg pasti,dlm manifesto PR mereka nk bebaskan media dr mana2 pengaruh politik.dlm manifesto BN ada?

      Padam
    4. hahaha jubo pr melalak! mmg la aku bukan tuhan.. tpkan ko pun mengANDAIkan "pengurusan tv3 kekal dan terus menghentam kerajaan dan masih membela umno.. pengurusan tv3 ditukar dgn org2 pr"
      so ko tu tuhan ke????? OMG tuhan ada kat blog noob ni!!!!

      Padam
    5. hahaha.. lawak la anon 4:00 ni, dok ckp org tuhan ke sampai boleh membuat andaian & ramalan, padahal dia pun sama je buat andaian n ramalan bebukan..

      ni la dia pepatah melayu ye sedara sedari sekalian, "Memaku dulang, paku serpih, mengata orang, dia yang lebih!!"

      Padam
    6. Fasik betul korang

      Padam
  12. nik aziz tak tengok ke video nie... mesti dia fap fap fap kan.. hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini kalilah dan lain kalilah.... takkan pangkah dacing!!

      Padam
  13. assalamualaikum....hai semue....

    BalasPadam
  14. 5 mei nanti aku nak undi pakatan...bukan sebab aku sokong pakatan, tapi aku suka manifesto dorang-nak bagi semua free....yelah, sapa x suka barang free....hehe....tapi, walaupun dorang nak bagi semua free, jangan harap aku nak sokong pakatan....anwar nak mampus ke, nik aziz masuk hospital ke, nurul izzah kena rogol ramai2 aku x peduli.....lantak la diorang nak pegi mampus ke, aku x peduli....tu hal dorang.....ASALKAN AKU OK.....Lain kalilah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap2 pakatan menang pru-13 ni.....gua dah lama teringin nak tukar kereta baru....kereta gua ni banyak betul masalah.....

      Padam
    2. Aku pun xkisah kalu ko mampus..baham tanah Kna sifilis. cuma sila wasiat kote hang utk beri mkn dkt anjing.

      Padam
    3. Mat_hip-hop 2 Mei 2013 7:43 PTG

      kereta banyak masalah sebab tuan punya kereta pon bermasalah.. tak reti jaga kereta.. hidup PAS! ini kalilah bakalaukau!

      Padam
    4. Macam kereta buatan Malaysia aje hahaha.. :)
      Nak buat macamana kereta buatan Malaysia je mampu beli..

      Sebab nak sokong visi mahathir juga nak kayakan pemegang AP saudara mara dan kroni Mahathir ops BN juga..

      Padam
  15. eh bodohnya... tayang video gak salah, si pelakunya pe cerr.???.. makin meluat aku tgk cai PR ni.. sorrylah,aku tak taksub politik.. tapi makin hari makin panas dengan kesengalan pihak pembangkang!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. #truuuut truuuttttt

      ** hello. Pejabat UMNO ke ni?

      * Ye bercakap... Ini siapa?

      ** Ini..... Errr.. Ini... Errr... Ini..

      * Ini ini ini Apa...?

      ** Ini Kali Lahhhh! Huhuhuhu..

      Padam
    2. truuutt trrruuttt

      - Assalamualaikum...ini Pejabat PAS ke?

      - Waalaikumsalam...ye..siapa ni?

      - yeke ni? macam lain je...

      - Lain ape?

      - Lain Kalilah!!! hahahaha

      Padam
    3. aku...aku....aku.....burrrrttttthhhuuuuurrrrrrrrtttttttouchouchouchehchehchehcehcehcehceh :(

      Padam
    4. Tu la masalahnye kena fikir..

      Yang berak merata memang salah yang tabur tahi orang yang berak merata pun salah..

      Kalau dah tahu orang tu berak merata yang nak tabur kat orang ramai buat apa..

      Dah tahu orang buat maksiat pi la lapor polis dan jabatan agama Islam tahan dakwa kan ada undang-undang.. ni nak tayang kat orang ramai buat apa.. nak suruh orang tengok mereka beromen?

      Padam
    5. berak punya hal pon mau gaduh ka aci??

      Padam
    6. Itu tahi busuk kasi semua orang busuk sama..
      kalau itu tahi busuk kasi cuci la apa pasal kasi tabur merata-rata..

      tarak belajar sivik ini punya wolang..

      Padam
  16. Mengikut Azhar Sulaiman seorang Pelakon macai tegar Ameno. Video Tersebut adalah sahih. walau pun begitu beliau masih belum berani membuat repot berserta bukti sebaliknya
    mencabar Allah supaya dpt mati dlm keadaan rentung di panah kilat.

    Ini kali lah bro..
    Kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. beliau juga telah membuat laporan polis sebab takut dan rasa terancam..
      come on.. sape la nak bunuh kau dari bunuh ko baik bunuh calon pilihanraya.. lol.. Dia berani cabar Allah supaya panah dia dengan Kilat kalau di atak betul tapi masih takut dengan ancaman manusia.. :)

      Walaubagaimanapun ini umat akhir zaman zaman Nabi Muhammad S.A.W. yang Allah kasih dan sayang bukan zaman Nabi-nabi dan rasul terdahulu. Kalau umat nabi dahulu memang on the spot betul ke salah dapat habuan, kalau betul takpe kalau salah hmm mau rentung dah. Allah masih bagi peluang untuk bertaubat dan selidik betul2 jadi gunakan masa dfan aqal yang Allah bagi dalam menilai baik dan buruk betul dan salah.. dan berhati-hati.. Semoga kita tidak sesat dan mendapat pengampunan Allah S.W.T.

      Kalau tak tahu betul ke salah kita serahkan kepada Allah sajalah untuk menunjukan kita mana yang betul mana yang salah.. sesunguhnya kita ini hanya hambaNya yang lemah. Semoga Dia menunjukan kita jalan yang betul. Yang batil dan salah akan terbongkar jua akhirnya nanti.

      Padam
    2. lain kalilah....

      Padam
    3. inallilah

      Padam
    4. Alhamdulilah

      Padam
  17. yang komen tanpa nama ni cybertrooper red bean army ?

    BalasPadam
  18. Balasan
    1. two words - you gay & fuck yourself

      Padam
    2. anon epic math fail...lol

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...