Iklan Leaderboard

Khamis, 23 Mei 2013

20 Kepala bapak kau mana?

Ni kepala bapak aku, ni kepala bapak dia, kepala bapak kau mana? Ni kepala bapak kau!




Lawak filem2 dulu zaman P. Ramlee memang jujur dan kasar tapi gila lawak, sebab tu komedi2 beliau dalam filem legend sampai sekarang. Filem2 sekarang mana boleh dah main bapak2 atau ada dialog2 yang terlalu kasar macam bangang, bahlol, setan, kalau ada mesti samada kena beep, potong atau kena komplen. Tapi zaman sekarang ni main2 bapak dan dialog2 kasar ni tak payah tengok filem, kat berita dan suratkhabar pun ada.

Link

Link

Link

Teringat waktu zaman sekolah rendah dulu, selalu main dengan kawan ejek2 nama bapak, kena pulak dengan budak yang nama bapaknya pelik2. Budak2 sekarang masih macam tu ke?




tags: filem lagenda p ramlee do re mi labu labi adegan dialog kepala bapak bapa lawak gila kelakar lucu komedi legend zahid kamu ingat negara ini bapa kamu punya negeri ini pun bukan bapa anwar punya ahmad maslan jangan liwat akan sendiri fikiran rakyat utusan malaysia main nama ayah

20 ulasan:

  1. tak baik main pala bapak2 la

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu men nama bapak kwn "bab 1" terus kena tumbuk pastu menyesal kahkahkah pdn muka diri yg bodo ini

      Padam
  2. hmmm... citer P. Ramlee memang dah ceritakan tentang masyarakat..
    tak de pengarah yang sehebat P. Ramlee pun setakat ni...
    memang bijak menyindir dan mendidik..
    Al-fatihah..

    BalasPadam
  3. Masih kot?
    Tapi cerita P. ramlee bukan cerita budak-budak cerita orang tua..

    BalasPadam
  4. kepala kote xpe main hahahaha~~~

    BalasPadam
  5. jebon tu nenek kau.

    BalasPadam
  6. Kepala bana

    BalasPadam
  7. bodoh la zahud ni. ingat negara ni bapak kepada bapak lu punye ker senang2 nk halau org keluar?

    BalasPadam
  8. 'jebon tu nenek kau' .. org atas lawak.. hahha

    BalasPadam
  9. citer melayu sekarang ada yang perkataan 'bodoh' pun sudah kena beep....

    BalasPadam
  10. black bladerz24 Mei 2013 8:35 PG

    budak zaman skrg pun still pakai kutuk bapak2 noob

    BalasPadam
  11. ejek nama bapak kat sekolah lejen..haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kira dah benda biasa

      Padam
  12. tapi zahid memang bodo pun. ada ke nak halau-halau orang. ingat negara ini utk org bn je ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia ada cakap "Halau semua orang PR" ke? and dia memang ada cakap Negara ni memang untuk orang BN sahaja ke?

      Padam
    2. Jebon tu nenek kau. Datok kau jabon dpt bapak kau james bond..

      Padam
  13. haji bakhil bin kedekut, labu bin kundor, labi bin kura kura.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...