Iklan Leaderboard

Selasa, 21 Mei 2013

20 Kenapa Barisan condong, bendera lain tegak?

Ini adalah upacara paling karut dan merepek yang aku dapat lihat setakat ini di Malaysia. Mungkin mereka ni menjadi penyokong PR selepas dapat ramalan bendera BN condong, atau mungkin juga fitnah yang dibuat oleh mahaguru bomoh seperti yang ditulis oleh Amenoworld.





Tak kira walau benda ni betul atau fitnah, aku tak sangka ada yang sanggup buat upacara ramalan2 sampai ke tahap khurafat macam ni hanya semata2 kerana kepentingan politik. Ramalan punya ramalam kenapa barisan condong la apa la last2 Barisan menang jugak. Tengok muka sorang2 dah tua bangka, yang perempuan pegang buah kelapa tu pun elok je berhijab, tapi macam mana boleh percaya benda2 merepek macam tu?

Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP dan Koporat? Seriously??? Profesion bomoh ni memang profesion yang diiktiraf kat Malaysia ke siap ada nujum bertaraf VIP? Oh shit aku baru tahu. Selama ni aku ingat bomoh2 duduk kat kampung2 je, tak sangka siap boleh jadi jutawan dan dapat pangkat. Mungkin lepas ni aku akan pertimbangkan untuk mengikuti kursus bomoh dan bersama2 kita membanteras bomoh palsu... dan scam orang melayu.





tags: kenapa barisan condong bendera lain tegak ramalan pilihanraya umum pru13 ini kali lah bersama raja bomoh sedunia nujum vip korporat jutawan pakar motivasi datok mahaguru ibrahim mat zin pengasas persatuan seni silat gayong ghaib halimunan invisible pssggm lockman arshad karut khurafat syirik tahyul ajaran sesat merepek orang melayu kena scam

20 ulasan:

  1. macam bodoh si tua

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh si tua dengan miang si tua mana yg teruk yerk??

      Padam
  2. Bhai Noob...

    WARGH... Hahahahahaha....... tahap bangang nak mampus... gelak besar gua biler tengok entry nih.... nhahahaha....... hahahahaha....... hahahahahaha....... gelak bhai..... hahahahahaha....

    Betapa bangsatnyer mamat bomoh nih.... hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. warghahahaha... aku pun tergelak skali bro C++... bwahahahaha! (serius aku tergelak bebetul nih) XD

      noob, hang patut tambah buat label baru utk include entry2 yg serupa ni, boh label "daun ketum" XD

      Padam
  3. You will never expected Bro..

    Ada bomoh hidup mewah sebab rezeki yang Allah bagi melalui orang-orang kaya yang begitu percayakannya.. or berterima kasih.. :)

    Biasa la rezeki tuhan ni diberi atau boleh kita dapat dengan pelbagai cara.. baik dengan yang disuruh atau dilarang..

    BalasPadam
  4. Firsttttttttt!

    BalasPadam
  5. mohon rejam bomoh nih smpai buasir....haha

    BalasPadam
  6. pernah dgr ramalan cina sebelum pru13 yg meramalkan BN still akan menang...

    video ni pulak xpernah tgk sebelum pru..kalau tertengok pun di mana bomoh2 meramalkn pr menang,conclusion aku xnak lyn lansung!! sbb perkara ni dah dianggap syirik...yg mempercayainya lg la...

    x kira diorg ramal bn atau pr menang...aku yakin semua yg berlaku ditentukan Allah...ada hikmah disebalik yg berlaku skrg.

    nasihat sy kpd org2 melayu di luar sana...jgn la terikut2 kepercayaan di atas. rosak iman dibuatnya x kira bomoh 2 kata bn atau pr menang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bising la penyokongBn puiih fuk pr dan bn lg2 ayam nigga

      Padam
  7. Balasan
    1. awak cantik la..lg cantik dr cik lynn.. :)

      Padam
    2. Cantik mekap je tu. plus teknik editing gambar.. gambar tanpa mekap mungkin sama dgn awex korea sebelum plastic surgeri..

      Padam
    3. Ahmad da lejen gay siak!!.....comel laa bdak ni..gay main jauh-jauh....
      hye bukan momon...monmonmonmomon..... =,,=

      Padam
    4. ngorat la dulu pastu chck la ori ke tak hahaha

      Padam
  8. Tahniah noob sempena 2 juta pageviews ni dah lancarkan pagefans buasirotak..;-)

    BalasPadam
  9. Akhir zaman...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...