Iklan Leaderboard

Rabu, 21 Mac 2012

7 Kalau dah TAKSUB sangat

Kalau ye pun taksub sangat dengan 1Malaysia Rosmah Najib, takkan la sampai gantikan huruf Alif dekat tulisan arab surah Al-Mulk tu dgn logo 1Malaysia. Bodoh punya pencacai Ah Gor Jib... sial laaaa...


OK marah kat BN? Nanti dulu... Mengikut sumber gambar diambil di dinding surau Al-Badar, sebelah pondok PEKIDA di kawasan Lembah Pantai. Tapi ada juga org cakap ni nama surah dgn logo 1Malaysia tu gambar photoshop... Kalau tipu mmg sial lahhh pencacai Nuar... So utk confirm balik ada sape2 org Lembah Pantai yg pernah pergi surau ni, ahli Pekida lembah pantai ke, ahli parlimen lembah pantai Nurul Izzah ke? Lagipun kenapa la sumber hanya ambik 1 gambar, ambik la 2 3 gambar lagi dari sudut yg berlainan, boleh jugak dipercayai kesahihannya.

Sumber sini.


tags: gambar huruf alif dalam ayat quran surah al-mulk ganti logo 1malaysia surau al-badar pekida lembah pantai

7 ulasan:

  1. siasat dulu baru boleh mencaci-caci

    BalasPadam
  2. kalau benar maka harus di ambil tindakan munasabah... tak semua benda boleh di satu malaysiakan!!!

    BalasPadam
  3. nnt batu nesan pon leh buat cm no 1

    BalasPadam
  4. rasa photoshop..cuba tgk btl2 ayat bawah..atas suma kaler pink..barisan ayat last sekali kaler hijau

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau tgk dinding sebelah tu, mural ayat Al-Quran tu mungkin ada, bukan photoshop. kalau ada photoshop pun mungkin tulisan al-mulk yg ada bendera Malaysia dgn logo 1M tu. sbb tajuk surah kat dinding satu lagi takde bendera Malaysia pun cuma warna hijau je.

      Padam
  5. Ini adalah salah satu fitnah akhir zaman.semoga kita semua diampuni oleh Allah SWT.

    BalasPadam
  6. ko je buat kecoh.....

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...