Iklan Leaderboard

Isnin, 26 Mac 2012

10 Kepercayaan Karut seorang ibu

Aku tak beli akhbar Metro. banyak sangat mengarut. Cuma kadang-kadang baca online..Contoh mengarut ialah seperti dalam gambar.


OK, aku yakin dalam Metro berkata sewaktu mengandungkan Nurul Afida , beliau ternampak penunggu laut yang berbulu semuanya termasuk atas dan bawah lalu pengsan.

Lalu Nurul Afida ter'kenan' penunggu laut berbulu...

Metro memang cemerlang menambah perisa karut dalam media. Dan banyaklah rakyat marhaen yang beli surat khabar metro sebab percaya Ibu Nurul Afida terkenan penunggu laut yang bernama Noob...


Kawan-kawan...

Penjelasan saintifik yang paling logik ialah Nurul Afida terkena penyakit Hypertrichosis atau Sindrom Ambras dan paling dikenali sebagai Sindrom Serigala Jadian. Bukan di Malaysia jer yang ada...tapi satu dunia.

Mesti banyak penunggu laut kan dalam dunia nie?


10 ulasan:

  1. org kite mmg suka benda2 mcm ni..dia lupa yg buat mcm tu YANG MAHA BERKUASA

    BalasPadam
  2. hahaha air mengalir dekat pokok pun diorang kata mujarab weyhh,, cepat sangat percaya benda pelik..aissshhh

    BalasPadam
  3. melayu byk sgt kepercayaan..kesian..huhu

    BalasPadam
  4. Nak lakukan suratkaba kene wat cete2 macam nie la..:)

    BalasPadam
  5. kalau org percaya mcm mana? dah bukan khurafat ke? KDN haramkan macam2 majalah/buku/akhbar politik tapi majalah2 yg penuh dgn gambar separa porno mcm mangga dan akhbar yg penuh cerita khurafat tak tapis pulak.

    BalasPadam
  6. werewolf syndrom. LOL!!

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...