Iklan Leaderboard

Khamis, 8 Mac 2012

6 Masuk penjara kenapa?

Pesalah zaman sekarang...


Hanya di Malaysia.



Sumber sini dan sini.


tags: hukuman penjara bekas imam hoslan hussin baling kasut hakim hina institusi mahkamah 1 tahun saya terdesak samun beli susu anak mohd hishanudin abdullah curi rm20 penjara 3 tahun kuala terengganu

6 ulasan:

  1. salam pekenalan ..trm kasih krn singgah dan follow umi ..umi follow balik da :)

    hihi pandai cari entri yang lucu ..seronok bace .. tapi kecian jugak baca orang yang baling selepar kat hakim tu

    BalasPadam
  2. ha ah kan. kesian... setengah orang kata " ala setahun jee.. " sebab dia bandingkan dengan hukuman yang cecah 15thn...

    tapi kalau terkena batang hidung sendiri.. "setahun tu lamaaaaaaaaa.." baru sedar....

    BalasPadam
  3. kdg,hukuman tak macam logik akal.
    kadang.
    kadang.
    kadang ye.

    maafla para hakim.

    BalasPadam
  4. thanks for becoming my follower... hehehe..done follow u back bro..

    entri tu.. dalam kelakar ada mesej.. tentang isu curi susu tu.. bukan misz domu nak salahkan dia tapi tiada niat yang menghalalkan cara kan.. apa pun.. diharapkan hakim dapat mempertimbangkan.. sedih lak rasa...

    BalasPadam
  5. Curi RM20 pun masuk jail. Kalau CURI PERHATIAN, kena tak?

    BalasPadam
  6. hahaa~~ betul2 , mcm ada x kna hukuman ni..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...