Iklan Leaderboard

Selasa, 27 Mac 2012

4 Sentuh dan Sebat

 Kalau kat arab kau sentuh boleh kena sebat 160 kali. Penjara tujuh bulan takde masalah sangat. Link


 Kalau dekat Malaysia , berapa ramai lah agak-gak yang kena sebat ?

Ironi dengan Universiti Malaya


Tengok hukuman sebat teringat Gavan.



4 ulasan:

  1. gila kau kalau kat malaysia sentuh kena sebat, najib, rosmah, artis yg dah salam berapa ribu orang yg bukan sejantina, berapa juta sebatan ntah kena nanti... tapi kilang membuat rotan mesti untung

    BalasPadam
  2. huhuhu..cuba la undang2 ni di laksana kan di Malaysia..setuju sesangat~

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. budak2 malaysia je panggil gaban, tapi sebenarnya kalau ikut jepun Space Sheriff Gavan... google it

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...