Iklan Leaderboard

Ahad, 25 Mac 2012

12 Kebodohan jangan ditunjuk

Kenapa ramai sangat golongan yg bodoh dan tak bertamadun kat Malaysia ni. Awak tu dah la perempuan, org Islam, ada yg dah tua plak tu, patut kena ada sifat malu... yg korang nak terjerit2 terlolong2 mcm org hilang akal tu apahal. Tak malu ke kat kanak2, anak2 korang ke? Aku tak tahu adakah bila org2 macam korang ni buat perhimpunan, bila jumpa satu gengyg ramai, korang boleh jadi besar kepala boleh buat apa korang suka, sampai boleh sesuka hati masuk kawasan budak2 kecik yg tengah berlatih bola kat padang tu? Mak bapak budak2 tu bayar jugak weiii sewa padang tu. Korang duduk kat kawasan korang sudah, nak terkinja2 cam beruk ke, nak menyalak mcm hanjing ke suka hati korang la, ini negara demokrasi kaaann, tapi tolong hormat jugak hak orang lain kalau anda nak org lain hormat anda.

Serius... mak/anak sape ni? Sangap batang ke?


Kalau korang ni mak aku... aku malu kau tahu! Everyone is a leader? We are the perimeter? We are the leaders of tomorrow? Ni semua pengaruh Ambiga. Aktivis wanita purple my ASS!

Sumber pasal perhimpunan di sini.


tags: aktivis wanita gelombang ungu purple women clean government ambiga tuntut kerajaan bebas rasuah berhimpun superwomen gaduh jurulatih coach bola sepak kanak-kanak padang

12 ulasan:

  1. alahai...kesian aku nengok akak2 ni sume..semangat ayam je...haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. serius~ mmg ayam~ leader dia yg baju putih ke ?? puii!! sohai leader, anak buah pon tak tau control~

      Padam
  2. noob ni perhimpunan apa???? aku takpat loading laa..tenet laju macam siput khinzir.. brief sikit pleasee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perhimpunan aktivis wanita gelombang ungu... boleh baca kat sini http://www.malaysiakini.com/news/192423

      Padam
  3. buek malu la...jgn kcau org la malu2...melolong x tentu pasal..

    BalasPadam
  4. Itu lah sebahagian Melayu bangang yang ikut menyokong buta tuli tanpa sebab!

    Dorang fikir HAK dorang je,HAK orang lain macamana?

    DOUBLE STANDARD! Aku betul2 sedih melihat Bangsaku yang majoritinya berotak Bangang,Bahalol,Jumud,Dungu dan banyak lagi aku nak kutuk.

    Apakah caranya dapat menjadikan Bangsaku ini tidak lagi Bangang,Bahalol,Jumud dan Dungu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin boleh start dengan tidak memaki bangsa sendiri dengan Bangang,Bahalol,Jumud,Dungu seperti yang di nyatakan oleh anda diatas. trust me bro, it will be a good start

      Padam
  5. emosinya mereka-mereka. dah la ada kanak-kanak. hm..

    BalasPadam
  6. kesian die..nah try batang aku

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...