Iklan Leaderboard

Rabu, 14 Mac 2012

4 Wakil2 rakyat korang

Apa yg lebih menghiburkan selain daripada menonton Maharaja Lawak atau melihat aksi Maria Ozawa... Sidang dewan rakyat kat parlimen.



Tgk ni dah macam dekat tadika... semua orang nak bercakap terpekik terlolong... baik Barisan ke Pakatan ke semua cam nookhaaaroomm. Tadika pun tak macam ni...




Ni pun sakit otak... sakit otak... sakit otak dibuatnya...


Jgn lupa tgk ini juga... Sakit Otak The Remix.



tags: sidang dewan rakyat parlimen kecoh perdana menteri najib razak elak jawab isu sbpa isu israel anwar yang berhormat pokok sena jadi juara 36 kerajaan juara 1.4 juta penjawat awam barisan nasional pakatan rakyat

4 ulasan:

  1. cepatnya...dah buat remix dh?ahahaha..

    BalasPadam
  2. ha...mesti slalu usha maria ozawa ni.....

    BalasPadam
  3. apa nak ckp...duk diam je la..hehehehe

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...