Rabu, 11 Julai 2012

26 Pemenang GA Contest Gila #1: Watak Kegemaran

Setelah 2 hari mengadakan sesi persidangan ahli2 parlimen Buasir Otak, berhempas pulas dan memerah otak untuk mencari siapakah PEMENANG bagi GiveAway Contest Gila #1: Watak Kegemaran yang telah ditutup pada tengah malam 8 Julai 2012, maka akhirnya sidang dewan mencapai kata sepakat untuk memilih 4 daripada 64 peserta yang bakal menerima hadiah Pen Drive 8GB berdasarkan syarat dan kriteria yang telah ditetapkan.


Kami ingin juga mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada semua peserta yang sudi meluangkan 10 minit daripada masa berharga anda malah ada yang lebih dari itu, dan kami sangat menghargai penyertaan dari anda semua. Boleh kata semua watak yang dipilih adalah best2 dengan watak Doraemon, watak dari siri Naruto dan juga watak dari anime/manga Jepun adalah antara watak yang banyak dipilih oleh para peserta sebagai watak kegemaran. Kami sangat enjoice membaca setiap satu coretan anda. Namun, adat pertandingan ada yang kalah ada yang menang... Kami harap yang kalah tu jangan kecewa ye, boleh cuba lagi di GiveAway Contest di masa2 akan datang, Insya Allah akan ada lagi yang bakal menyusul selepas ini.


Sebelum ini kami ada memaklumkan bahawa 4 pemenang akan dipilih berdasarkan watak kegemaran anda serta sebab2 anda suka watak kegemaran anda itu yang kami rasakan paling OHSEM, KREATIF, KARUT & GILA, so walau ayat tu pendek sekalipun tapi apabila dibaca boleh menyebabkan kami Buasir Otak, maka anda mungkin boleh menjadi salah seorang daripada pemenangnya. Oleh itu setelah diteliti dan diamati, ada 10 penyertaan yang berjaya disenarai pendek dan menjadi finalist sebagai calon pemenang, dan setelah diadili oleh panel juri yang terdiri daripada Dato Chef Wan, Mejar David Teoh, Adlin Aman Ramli, Chef Johari dan juga Anzalna, kami telah memilih 4 PEMENANG (tidak mengikut turutan) seperti yang berikut: 




 

    Oleh itu kepada para pemenang dimohon untuk memberikan Nama dan Alamat ke email aku di princeofnoob[at]gmail[dot]com untuk aku poskan hadiah dengan Pos Ekspress. Sekiranya sampai hari Ahad ni masih lagi tak email kat aku, maka kami akan pilih pemenang lain di kalangan finalist yang lain.


    tags: pemenang juara winner segmen segment giveaway contest gila #1 buasir otak watak kegemaran peraduan pertandingan 1000 10k followers pengikut 200,000 200k pageviews paparan halaman superman datuk kame anime manga filem movie kartun book drama cartoon hero superhero us japan malaysia hadiah 8gb pen thumb drive undertaker wwe patrick star spongebob squarepants popeye the sailorman super mario brothers bro luigi

    26 ulasan:

    1. aku tak menang sebab aku terlalu sibuk berbuasir otak sampai tak sempat nak tulis entry (terlupa sebenarnya)

      BalasPadam
    2. Alhamdulillah..thanks sebab pilih NAL..
      dah hantar detail,

      mohdmizan92[at]gmail[dot]com

      BalasPadam
    3. sume watak inggeris. tak megah langsung! mana perginya semangat Asia ni? LOL~ hahaha...jeles sebenarnya. pfft! Tahniah kepada 4 pemenang! :D

      BalasPadam
    4. congratulations utk pemenang dan juga tuan blog :)

      BalasPadam
    5. jap lagi orang emel. ada kelas ni.... hehehe

      BalasPadam
    6. ala x menang,xpa nnti ibu cb lg..rjin2 bt ga ye...ibi join..:)

      BalasPadam
    7. Alhamdulillah..
      aku menang juga hehe
      Noob aku dah email melalui
      onlajer@gmail.com

      BalasPadam
    8. Akhirnya anon yang masuk sekali 4 penyertaan, satu penyertaan pun tak terpilih...
      walhal watak dah menarik dah. aku rasa ni mesti kes rasuah ni.. hahahaa..

      BalasPadam
    9. tak menang pulak :) btw . cograt to winners , laen kali buad laa GA lagi , abangs buasir terbaek :D

      BalasPadam
    10. Just nak tanya..dapat tak emel tu? :)

      BalasPadam
    11. Tahniah... Sian NATSU x Menang ! :(

      BalasPadam
    12. tahniah jatro! sahabat saya

      BalasPadam
    13. aku takut hang tau identiti aku, tu yang aku tak buat tu~ klu aku buat confirm menang punye, silap2 hang siap upgrade hadiah pendrive ke 500GB external hard disk(lagi) kerana karanganku yang terlalu awesome~ hahahaha~ apepon, tahniah kepada pemenang~ bagus ni ade pertandingan macam ni~ cara terbaik nak tarik orang masuk blog~ "untuk banyak menerima, kita kena banyak memberi" ayat dr fadzilah kamsah~

      BalasPadam
    14. alaaa...tak menang...mentang2 aku baru beli pendrive baru.

      penat je aku taip sepenuh keikhlasan hati. Tak de rezeki.

      TAHNIAH + OMAEDETO pada yang menang!

      BalasPadam
    15. orang pun dapat dah~~
      tQ very mucho! =)

      p/s; jasamu dikenang. hewhewhew

      BalasPadam

    Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

    * Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.