Iklan Leaderboard

Ahad, 10 Mac 2013

34 Budak bangang yang kurang ajar

Ni gila babi jadah haram apa ni?



Muka dah la macam orang Indon. Oh memang Indon pun. Macam celaka je kutuk Malaysia babi anjing. Tapi rasa cam bodoh pun ada, budak ni layak jadi badut. Walau suara dia tidak mewakili SELURUH rakyat Indonesia, tapi ia juga mewakili KEBANYAKAN rakyatnya yang diketahui begitu anti dengan Malaysia.

Nasib orang2 Malaysia cool2 je, takde pun yang buat video babi taik anjing macam ni. Ke ada sapa2 nak balas?




tags: budak indon indonesia kutuk maki malaysia anjing babi taik hodoh sampah kurang ajar kalah bola aff 

34 ulasan:

  1. gilaaaaaaaaaaaaaa punya indon , dia yg babi hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. memb***kan budak tak betul tu elok juga ke?
      tak sama aje ke awak dengan dia..

      Padam
    2. Buang masa je layan Indon bebal nih.

      Padam
  2. Ya,ana rasa marah sangat marah, tapi berkata kesat bukan anjuran Islam. Orang buat salah, dosa dia pada orang yang dizalimi dan dengan Tuhan. Kita memaki dia, atau beri gelaran yang tak baik pada dia?

    "Imam Ghazali ketika membicarakan mengenai dosa lidah boleh membinasakan seseorang dalam kitabnya Ehya' ulum al- Din menyebut: "Antara dosa lidah ialah: Menuturkan kata-kata yang keji (al-fuhsy), memaki (al-sab), dan menggunakan bahasa yang lucah (bazaah al-lisan)"."

    BalasPadam
    Balasan
    1. syukran ya ustazah

      Padam
    2. well said.. ni btambah syg cik lynn..hmm, jgn pkir bukan2 ye anon lain. huhu

      Padam
    3. bodoh babi anjing punya noob. kau maki budak indon tu kenapa. biarla dia nak hina malaysia, kita jgn la balas balik cacian dia... noob taik anjing

      Padam
    4. bila dunia tiada sempadan dan boleh berkomunikasi tanpa ruang..
      maka banyak baik dan buruk boleh disebar dengan mudah..

      jadi mana yang baik ambil jadikan pengajaran yang buruk jadikan sempadan..

      Bukan semua benda dalam internet tu serius tapi ramai yang ambik serius.. :) perlukan terlalu beremosi dan ambil kira perkara seperti ini sedangkan banyak lagi perkara penting perlu kita lakukan..

      Padam
    5. betul tu lynn. org indon tu nk babi anjingkan malaysia ke apa,kita xpyhla balas ckp babi anjing kt dia kan.kt balas la dgn benda yg baik2 spt indon baik,maju,mulia & suci kan. noob ni mmg teruk babi taik anjing betullah kan lynn.

      Padam
    6. tapi bila pas kena fitnah oleh umno, bertungkus lumus budak2 pas balas balik.....fitnah umno macam2.....tu islam ajar ke????

      Padam
    7. Kaedah memilih pemimpin. Kalau pemimpin korup, negara musnah, sebenarnya kitalah puncanya. Kerana mereka jadi pemimpin disebabkan kita yg memilih.

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. la.. ko tau kan puak2 indon ni cepat butthurt, buat apa layan orang gila camtu?

    u just give them popularity.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ntahnye, jangan dilayan budak tu, saje cari pasal...

      Padam
    2. what the fuck punya indon,dah hina negara org.cibai lancau punya indon.muka dah lah mcm babi.

      Padam
  5. Agaknya inilah sebahagian video yg ada bab bahasa kesat yang menjadi tayangan umum... Moga kita tak tegolong dlm org2 mcm tu...

    Orang mcm tu tak dapat beri manfaat dan mudharat pada orang-orang yang percaya tentang maha adil nya Tuhan...

    BalasPadam
  6. Bila semua ada youtube upload apa yang mereka fikir cool ok dan betul tanpa fikir orang lain..

    BalasPadam
  7. ni noob namanya

    sakai la bdk ni
    ish3

    BalasPadam
  8. takut wei tgk vid ni,, sebb muka budak tu hodoh mcm anjing,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. ganasnya komen adik ni

      Padam
  9. Balasan
    1. dan org tua br nk down

      Padam
  10. kurang kasih sayang ni..
    biarkan je.. tak yah nak balas balik..
    buat cari gaduh je...

    BalasPadam
  11. owh,budak ni..aku kenal ni..dia pernah masuk berita.ada sakit mental sikit.

    BalasPadam
  12. Biarla budak ni... jgn dilayan... diakan org indon. Org malaysia sendiri pun ramai yg menganjing babikan nagara sendiri. Kalau tak percaya tanyala org melayu yg pandai berbahasa mandarin, dia org dah biasa terdengar org cina malaysia yg kutuk negara ni kaw kaw lagi. Terutama cina cina bandar yg muda. Contoh mudah si namwee. Kita pun bagus je bersekogkol dgn cina cina ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang indon~ kalau dok hina2 kita pon, tak ada apa kesan pun kat kita, kan ?
      tapi musuh dalam selimut ni lebih berbahaya~ itu hari aku sembang bab hudud dengan dema~ jahil murakkab tapi berlagak macam tahu law Islam bagai~ bukak bab ketuhanan, tak mengaku tuhan tu wujud, bila aku sentuh bab sejarah hitam dalam hidup, mengaku pulak pernah 'sembahyang' masa dah tak ada siapa dapat tolong~ LOL~

      Padam
  13. Astagfirullah. Semoga dia dirahmati Allah SWT.
    Peace MAlaysia and INdonesia ya :)

    BalasPadam
  14. Ha..ha..aku dh agak,mak dia amah yg kena main kt sni kot"..aku ksian tnggok muka dia mcm orng buasir,senggl dn muka asshole...

    BalasPadam
  15. berapa umur budak ni? lagi 10 tahun,jgn merempat nak datang malaysia cari rezeki ye. dok kat indonesia kamu tu.

    BalasPadam
  16. aku jumpe dia kat tapak construction tandas awam

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...