Iklan Leaderboard

Isnin, 6 Februari 2012

1 Lagu politik

Ok ok i get it... PAS pilihan kita. Lagu DAP dan PKR pilihan kita takde ke? UMNO pun jgn lupa buat lagu jugak. Tapi UMNO dah byk lagu... UMNOOO terus majuu... untuk rakyat Malaysia... Harrktuuuih!!!


Tapi lagu kat bawah ni mmg layan... kipas aircond semua keluar... baaeek punya jilaaaat. Tolong keluarkan single aku nak buat ringtone hanset aku.



pas dap pkr umno bn mca mic lagu pilihanku pilihanmu pilihan kita lagu untuk pm najib rosmah nd lala

1 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...