Iklan Leaderboard

Selasa, 28 Februari 2012

0 Mamak gangster

Ape kebenda la gaduh2 ni dah mcm babi lak dah aku tgk. Nak kata budak masing2 dah tumbuh bulu jembut. Gangster sangat mamak2 Penang ni. Mamak2 ni konfirm org UMNO, hidup mamak melayu la katakan.


Gambar berikut merupakan babak yg paling menarik di mana seorang mamak sedang buat isyarat lucah mencapap manakala seorang lagi tengah rakam video/ambik gambar... seriously... dengan iPad???


Mungkin mamak tu belajar isyarat lucah tu daripada pemimpin2 mereka.


Link Malaysiakini. Anda penyokong BN? Berita ini untuk anda. Anda penyokong PR? Haa yang ini pulak utk anda. Nak buat mcm mana... korang kan penyokong tegar parti politik masing2 yg syok sendiri... masing2 ada berita versi puak masing2 yg hanya utk memenuhi nafsu masturbasi syok sendiri korang.



demonstrasi anti stop henti lynas hijau save malaysia protest perhimpunan pulau pinang penang lim guan eng dap mamak mamu melayu umno gaduh gangster baling kerusi isyarat lucah mencapap adnan yaakub

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...