Jumaat, 3 Februari 2012

4 Tak guna belajar anda tetap bodoh

Anda ada Degree? Master? PhD? Anda seorang usahawan yg berjaya, atau pemimpin kanan syarikat? Tidak kira setinggi mana anda belajar dan sejauh mana pencapaian anda, anda tetap akan dilabel BODOH apabila mempunyai perbezaan ideologi politik dan tidak menyokong pembangkang.


No wonder Malaysia masih lagi negara kelas ketiga, sbb pemikiran rakyatnya kelas ketiga. Stupid mindset! Btw org2 dalam video tu kutuk perhimpunan haram Bersih dan Ambiga, bukan kutuk pakatan rakyat. Haa ni baru bodoh... bodoh punya tukang upload video!

artis shaheizy sam osman kering faizal hussein zulkifli noordin interview perhimpunan bersih pakatan rakyat ambiga

4 ulasan:

  1. Al fatihah untuk arwah osman kering...
    Apa yang dorg cakap ni ada betulnya..
    Satu je la pada org2 yang suka sangat berpolitik ni..
    TOLONG JANGAN BABITKAN AGAMA ISLAM DALAM POLITIK..
    Kalo korang nak hentam org lain korg hentam la pasal kubur masing2..
    ISLAM itu suci dan bersih...
    Sedih betullah..
    Ya Allah Ya Tuhanku lembut dan bukakanlah hati semua umat Islam untuk sayangkan Islam dan Hidup ngan cara Islam yang sebenar,semoga KAu lindungi kami dari sebarang penyakit hati amin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stetmen "TOLONG JANGAN BABITKAN AGAMA ISLAM DALAM POLITIK" adalah xbtul same skali. Islam itu adalah agama Allah paling sempurna. Dalam politik ada Islam..

      Padam
  2. Betul tu, islam sepatutnya ade dlm politik.. Nabi Muhammad s.a.w juga berpolitik... Tapi yang linda maksud kan tu mgkn, jangan peralatkan islam untuk kepentingan politik semata2... Cube fahamkan...

    BalasPadam
  3. TOLONG JANGAN MEMPOLITIKKAN ISLAM!! ok? Puas hati? hehheeh

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.