Isnin, 20 Februari 2012

2 Mengajar anak yg nakal

Anda ada anak bermasalah? Bekerja keras demi membesarkan anak2, belikan mcm2 apa yg mereka mahuka, kamera, laptop, PS3, lain2 tapi dibalas dgn kutukan dan cacian di Facebook mereka hanya sbb kita menyuruh mereka mengemas rumah, buang sampah, cuci pinggan, lipat kain dan sebagainya? Jgn risau, seorg koboi dari Amerika ada cara utk ajar anak perempuan 15 tahunnya yg kurang hajar.



Cara2nya, buat video dan beritahu satu dunia apa yg anak anda perkatakan pasal anda di Facebook mereka. Bagi kata2 nasihat, kesusahan dan kepayahan kita dlm membesarkan mereka dan sebab kenapa anak2 perlu mengikut kata org tua. Kemudian keluarkan pistol kaliber .45, tembak kat notebook yg kita belikan untuk anak kita. Sbb kat Malaysia pistol tidak dibenarkan, maka pakai kapak atau tukul pun boleh juga.

Video ni telah jadi viral di Youtube dan menimbulkan pelbagai response dan parody. Beginilah bila susu dibalas tuba, notebook juga yg berkecai. Akhir kata, don't mess with the cowboys...


tommy jordan alornmage facebook teens parenting disrespect for troubled teen anak kurang ajar ibu bapa tembak notebook

2 ulasan:

  1. having watched this video before, i salute to the cowboy. WIN PARENTING!

    BalasPadam
  2. boleh cuba neh...:)

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.