Selasa, 7 Februari 2012

0 berpijak dibuMi nyata.. [part1/2]


jwpan balas presiden BAM mnyebabkn aku skali lg xsenang nk makan kekenyangan, mandi kebasahan. bpijak dibumi nyata (la, slama nie tdo ke juz berangan2.). ungkapan yg disalah ertikn. Tembikar Labu bpendapat, jelas BAM membuka 'Bengong' di dadeee. jwpn aku lak snang je. ini mbuktikn bhw sgala perancangan dan program pbangunan slama ni T-I-D-A-K  B-E-R-K-E-S-A-N sama skali, shinggakn badan itu mengakui n' takot akan kegagalan yg terbayang di Thomas Cup tatkala baru pusingn kelayakan lg.

“Semua perlu terima hakikat, pasukan dihantar (Piala Thomas) bukan yang terkuat. Yang penting kita mempunyai peluang di Olimpik yang mana ia adalah temasya sukan terbesar dunia,”  

chop2.. salah kenyatan ni. klo nk semua terima hakikat, aku rse ayat sesuai adalah:

"Semua perlu terima hakikat bahawa kita tidak mempunyai barisan terkuat kerana BAM gagal melahirkan pemain plapis yg berwibawa dan konsisten."

ah, ni baru btol lato oih..

kenyatan tselindung itu seolah2 BAM xmau btanggunjwb diatas kegagalan utk mcari pemain2 standing LCW. aku nk tanye dorg ni, do we see Olympics Game is not that important b4 thiz?? u citer karut la.
slps 5kali pganjuran badminton di Olympic Game since 1992, kita sering mletakn calon. klo nk kejar tmpt di Olympic pon, bukan skrg, spt post aku yg lepas Lin Dan peduli apa, udah lambat beb. matlamat emas di Olympic Game bukan baru didengar. c'mon.. ngaku je la kesilapan tu. xde org yg melaungkn ayat "Hidopp..hidopp..Hidup BAM" skrg ni.

thn 90-an kita ada rashid sidek muncul pula wong choon han, ong ewe hock (ramai xkenal, tp aku suka game dia yg laju), roslin hashim (pemain yg xde bakat smash, stamina rally boleh tahan gak). masok 2000 hafiz hashim, Lee Chong Wei. ada kesinambungan. thn depan, 10thn slps LCW mncipta nama. tp kita xtau sape yg bakal muncul slps ini..


p/s: khas utk BAM, cakap siang pandang2, cakap malam dgr2..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.