Isnin, 6 Februari 2012

5 Peminat sendu

AJL 26 dah pun seminggu berlalu dgn Hafiz merangkul kejuaraan dgn lagu Awan Nano ciptaan M. Nasir dan Buddhi Hekayat mengalahkan lagu2 top seperti Yuna - Penakut dan Anuar Zain - Sedetik Lebih.


Aku tak perduli pun sape nak menang, tapi yg kelakarnya ramai betul peminat Yuna yg sendu dan sakit jubor tak leh terima kekalahan Yuna yg sangat the Amerika dan MTV Iggy Top5 LOL! Komen2 sendu peminat susah mamp0s Yuna diambil dari sini. Aku tak benci pun pada Yuna... tapi aku annoying dgn peminat2 artis yg bodoh mcm lembu, so no offense to Yuna.



anugerah juara lagu tv3 ajl26 hafiz sarawak herman tino awan nano m.nasir buddhi hekayat yuna amerika mtv iggy top5 penakut anuar zain sedetik lebih peminat sendu sakit bontot butthurt

5 ulasan:

  1. Sebagai orang Sarawak, aku agak butthurt bila baca komen-komen gentlemen di atas. Pas tu aku tersenyum balik... Padan la Cina ngan India kat Semenanjung ni racist nohhorom, dah Melayu sini suka carik pasal. Not All, but MOSTLY. Kawan-kawan aku sendiri pun banyak yang macam tu. By the way, ni sebab Hafiz yang menang, kutuk Sarawak la. Kalau penyanyi Kelantan yang menang? Sabah? Johor? Kedah? Tak ada beza. Kalau dah favourite artist diorang tak menang, kutuk pelbagai. But honestly, aku pun heran gak mcmana lagu ni menang. Lagi satu, kalau betul lagu ni M. Nasir tulis, kenapa 'vibe' M. Nasir tu tak terasa? Sejak dua menjak ni aku ragu-ragu pulak. Takkan style tulis lagu boleh berubah langsung? Ahmad Dhani yang dah lebih 30 tahun buat lagu pun masih boleh recognise mana trademark dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya setuju tentang takde vibe m.nasir dalam lagu awan nano tu...

      apa m.nasir tgh buat skrg nih...?


      namun, ku harap warga melayu di semenanjung lebih banyak menghormati bangsa dan puak orang lain. seringkali melayu dilihat sebagai bangsa yang racist di mata orang lain.

      Padam
  2. aku suka hafiz apa.. padan muka yuna kalah dia ingat dia best?? kah3

    BalasPadam
  3. hafiz tu terang2 bangsa melayu..kalo org2 melayu semanjung kata hafiz melayu sarawak tu sakai..makna, melayu semanjung sakai jugak le kan..kan melayu adalah melayu..takkan melayu hilang kesakaiannya

    BalasPadam
  4. udah la tuu..karang2 tak pasai2 hafiz AF kawen ngan yuna AS..huhu,ooohhh yunaaa..sain sikiiit..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.