Iklan Leaderboard

Jumaat, 28 Disember 2012

42 Apa aurat bagi seorang mak nyah?

Serius apa masalah Sofea Putih ni haaaa????????


Apa sebenarnya masalah golongan mak nyah dan LGBT zaman sekarang ni? Apa lagi yang korang nak buktikan dan perjuangkan ni ha? Golongan2 ni nak jadi pondan ke gay ke lesbo ke dok senyap2 sudah, yang pergi gatal2 amik gambar jaja kat Facebook apahal? Tahu tak korang boleh buat orang yang tengok muntah darah?


Yang lelaki ni nak bergambar bogel dengan nyah tu pasai apa? Best sangat ke dapat bergesel2 badan dengan jantan? Ada rasa syok ke. stim ke, atau rasa bangga ke? Serius takde rasa geli ke?


Tolonglah, dah tau benda yang korang buat tu terang2 salah dan menyebabkan masyarakat benci dan sakit hati, apsal buat jugak? Apa yang korang nak cabar sebenarnya? Konon bergambar bogel sambil berpeluk tu seni lah sangat, modelling lah sangat. Nak kata tak bijak, belajar kat sekolah berasrama penuh, masuk universiti.

Adakah aurat bagi seorang lelaki yang dah buat pembedahan tukar jantina jadi mak nyah/bapok/pondan/shemale masih kekal sama walaupun bentuk badan dah sebiji macam perempuan, atau auratnya sudah perlu mengikut aurat wanita pula? Mungkin sebab itu mereka rasa tak bersalah  mendedahkan boobs mereka sebab rasa aurat mereka dari pusat sehingga ke lutut saja?

Apa, badan aku hak aku? My body my right my ass!!!


Sumber dari sini, sini, sini, sini, sini dan sini.




tags: sofea putih gambar separuh bogel nude naked ali akhbar akbar profesional professional super model melayu tempatan male female talent tayang body aksi berahi biografi biography facebook hot photo picture image seksi panas dedah tubuh boobs tetek payudara kopek cayunk pondan bapok bapuk sotong mak nyah shemale tranny transvestite pembedahan plastik hormon lgbt lesbian gay biseksual transgender sekolah berasrama penuh sbp integrasi kuantan pahang uitm puncak alam gempar laman sosial

42 ulasan:

  1. Aku 1st kah? jap g lah komen. ngah keja ni hahahah.

    BalasPadam
  2. Tak tahu lak plak aku yang body sendiri adalah HAK sendiri?Setahu aku semua part2 kat Tubuh aku ni semua barang pinjaman je.

    Kalau semua adalah milik sendiri,nanti sendiri pergi kambus diri sendiri ler... wekekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcam yg kita semua tahu, inilah yg diperjuangkan oleh anwar ibrahim dan rakan2 pakatan beliau........

      sedihnya memikirkan generasi kita sekarang yg menyokong perkara batil sebegini.....aku nak tnya kat pengikut anwar berahim, apa yg korang dapat dari perjuangan korang memartabatkan lgbt? cuba pikir logik sikit, apa untungnya hubungan sejenis ni? syok? last2 telantar sakit kat hospital sebab penyakit kelamin......

      come on la, kita muslim x perlu nak menyokong sangat budaya songsang barat ni......dah lah x sihat kat dunia, kat akhirat pulak kena siksa dengan pedih....korang x takut ke wahai pengikut anwar berahim?

      Padam
    2. ha,yg ni aku sokong zack.

      Padam
  3. aku memang tak boleh nak tahan mata aku daripada jadi tajam bila tengok golongan yang tak sedar diri. bajet nak jadi kaum aku. korang bukan macam aku. huh. dasar tak bersyukur. cmtulaa,, btw, aku tetap harap dorang akan berubah,, amiin

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh......cuba bayangkan klau bapak kau tu pondan.....komen jangan ikut sedap hati je.......

      Padam
    2. hoi skandalxxx apa masalah kau sebenarnya? apa masalahnya dengan komen dia? tolong jangan kurang ajar sangat dengan orang lain, mak bapak lu takde ajar apa2 ke?

      Padam
    3. cuba ko hadam betul2 komen dia tu.....ke kau sejenis dengan Muja ni? atau kau ni "jenis x sedar diri" tu?

      Padam
    4. budak ahmad ni biasalah jiwa bebudak sekolah.. kecik2 xmau blajar, besar2 menyusahkan mak bapak. balik rumah ni aku rotan 100 das dkt bontot dia.

      Padam
    5. kita boleh berdoa agar diorg akan berubah,tapi hakikatnya bila diorang dah mula mengubahkan fizikal diri mereka dari lelaki ke wanita,nak berubah semula ke bentuk asal hampir mustahil.yang mana dah buat payudara,potong kemaluan,macam mana kalau satu hari mereka dah insaf nanti?sikap boleh diubah tapi luaran akan kekal sampai mati.so kepada kaum2 lelaki yang rasa nak buat pembedahan tukar jantina,sila fikir 2 3 kali dulu.once dah ubah dah xboleh undur ke belakang,tiada lagi butang undo untukmu...

      Padam
    6. Kebanyakan pondan yang aku kenal, 70% sebelum jadi pondan adalah lelaki yang samada kurang perhatian atau tak ada kawan lelaki. Tapi peratus yang kurang perhatian untuk jadi pondan adalah lebih tinggi. Mereka tak jumpa option untuk jadikan diri mereka disedari orang ramai. So mereka fikir dengan menjadi lembut mereka boleh fit dalam society. Dalam sedar tak sedar, kelembutan yang mereka bawa tu terlalu lama sampai mereka keliru dengan jantina sendiri.

      Padam
    7. apa masalahnya dgn "jenis tak sedar diri"?kalau mereka "jenis sedar diri" mereka itu dilahirkan sebagai lelaki, takdenya mereka nak jadi perempuan. yang ko ni butthurt sangat tak tentu pasal ni apahal? ko pun salah seorang dari yang tak sedar diri tu ke?

      Padam
    8. wei wei sapa yg butthurt? ko yg tetibe butthurt......aku cuma nak ingatkan budak muja ni......komen dia agak kasar......

      Padam
    9. jgn layan si ahmad tu noob,buang masa ko je.dak skolah tu.baru abis SPM.

      Padam
    10. ooo komen dia kasar. habis tu ko tak nak ingatkan diri ko sendiri yang komen2 ko jauh berpuluh2 kali lebih kasar dan kurang ajar?

      Padam
    11. Mariam Binti Buluh28 Disember 2012 9:42 PTG

      Dan itu diaaa Noob melepaskan tendangan sudut dan nampaknya bola telah hinggap di bontot Ahmad lalu GGGGGoooooolllllL!!!!!!!!!

      Padam
    12. Akibat dari tendangan yg mahakuat itu kasut telah melekat pd bontot ahmad. ahmad sudah serik dan meminta ampun lalu xmahu lagi menjadi penkomen busuk di blog buasir otak.

      Padam
    13. hahahahha xxx_sayap mst gay jgk.... klu x xkomen cmtu... ko suka hati soh org byg bapak dea pondan..dhtu cuba ko byg pulak bapak ko cmtu.. amek gmbr cmtu... xke geli???? hahahahahaha

      Padam
  4. gila geli..sadisnya, apa yang mereka perjuangkan??

    BalasPadam
  5. sapa sopiah putih ni??? x kenal pun......model profesional? patutlah x kenal......model rupanya......betul ke dia ni bapok? nampak perempuan ori la......

    setahu aku, aurat bagi nyah adalah sama seperti lelaki......same goes on to pengkid......ikut jantina asal.......kubur pun kena ikut jantina asal walau dah operate...

    BalasPadam
  6. Kesian maknyah, gi mana-mana kena kutuk. Dulu masa lahir dia khunsa, tapi masa operation, dokter terpotong telor, padahal vagina dia tak berfungsi pun.

    BalasPadam
  7. Hahahaha senang je nak tgk pengkid ngan mak nyah neh... Ajak dieorg solat berjemaah kat mEsjid.. Tgk pengkid tu nak solat kat mana ... Maknyah plak kat mana... Huhu...

    BalasPadam
  8. My body my rights? Mmg la, tp nanti ko mati ko mandikan body ko sndiri, ko kapankan body ko sndiri, ko tanam body ko sndiri. jgn susah kan org lain!

    BalasPadam
  9. aku kurang kawan lelaki...adakah aku berpotensi jadi pondan? naluri aku bila jumpa lelaki kadang2 malu malu sikit.....tapi aku x minat kat lelaki......nafsu aku kat pompuan.....risau jugak aku kot2 satu hari nanti aku jadi pondan.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. don't worry bro.kau tak payah jelaskan.kitorang kat sini sume dah tau kau ni gay.sabar ye.bukan salah mak bapak kau sbb diorang bercerai.yg jadi gay tu mmg kau sendiri dah sesat jalan.

      Padam
  10. Memang akan sakit segala . Masa nak operate , diri tuh sakit . Masa dah siap operate , hati orang pulak yang sakit . -.-"

    BalasPadam
  11. Aku rasa Ali tu gay, tak kan lelaki sejati nak ambil gambar bogel dengan nyah.

    BalasPadam
  12. semoga suatu hari tiada lagi semua ini :)

    BalasPadam
  13. Sofea Putih tu kawan saya. Doakan dia kembali ke jalan yang benar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ke ni.. Kenapa awak tak nasihatkan dia.

      Padam
  14. Sesuai sgt sofea ni kalu jd placur dkt siam. dh nak mampuss nti bru dia tau langit tu tinggi ke rendah. mngkin dia bleh ubah rupa. tapi nama dlm ic tetap supian. Nama x bleh ubah sperti mna kes alia natasya dlu.

    aurat pula jika merangsang nafsu laki yg melihat disebabkan bentuk badan mmg mcm pompuan tetap hukumnya haram. Allah melaknat perlakuan zina + kaum umat nabi lut.

    Jika lihat pd mata kasar bentuk tubuh mengalahkan perempuan asli. malah lebih hebat sampaikan kita rasa dia tu perempuan sejati. disitu lah hukum jd haram. dalil apabila melihat sesuatu yg merangsang nafsu utk melakukan dosa yg dilaknat disitu jatuh hukum haram.

    BalasPadam
  15. kedua dua nya biol... dorang perlu berfikir waras, ini malaysia yang mana perkara macam ni memang amat sensitif...tak kira lah ko pondan or mak nyah, apa yang salah tetap salah walaupon ko dah jadi sgt cantik or sangat hensem.

    Kalau nak popular sangat & sangat berani nk dedah gambar mcm ni pegilah tukar warganegara, g ke thailand ke, us ke yang mana masyarakat mereka terima... Kat sane ko nak wat mcm gaya pon boleh.. ( tp aku rasa tetap kene kutuk gak kan)


    BalasPadam
  16. aku harap dorang ni tidak dicontohi atau dijadikan inspirasi oleh juniors dorang.. this is sick

    BalasPadam
  17. kalau di padang masyar nanti aku tak tahu nak jawab apa kalau tuhan tanya apa kamu dah buat untuk menyelamatkan mereka.. :|
    erk..

    BalasPadam
  18. lol dia nih junior kat u saya dulu. geli bhaii. yang lain jangan terikut okay. Allah murka dgn golongan macam ni. ingat tu. doakan lah semoga dia berubah.

    BalasPadam
  19. ni ler melayu islam...tah apa ada dalam otak dia ni...



    burn mind

    BalasPadam
  20. lg banyak korang kutuk, tindas, serang LGBT, lg banyak sebab mereka boleh dapatkan hak samarata di sisi undang2. x heran beberapa tahun lagi di malaysia, ada org kena dakwa dan saman/ penjara sebab kutuk LGBT.

    cadangan aku, buat bodo je dgn LGBT. suka atau x, mereka wujud dan tetap ada. kalau jumpa org mcm ni, layan mcm biasa. x payah nak ceramah, nasihat, marah etc kalau korang x tau cara. bukan bawak keinsafan pada mereka pun. lagi diaorang keras hati adala. kalau masyarakat x peduli dgn gelagat LGBT, xdelah modal mereka terpekik2 mintak perhatian dunia dan tuntut hak.

    BalasPadam
  21. Emporio Ivankov punya geng ni....

    BalasPadam
  22. yg laki tu tak geli eh peluk gitu

    BalasPadam
  23. kalau tak silap saya ada ustaz pernah cakap kalau pondan meninggal dunia dan pondan tersebut telah melakukan pembedahan jantina, jadi mayat tersebut perlu dimandikan oleh wanita juga.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...